quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik zou gewoon een beetje normaal doen. Misschien is Marjolein wel doodmoe omdat ze in haar eentje drie babies met special needs moet opvoeden terwijl ze voor haar doodzieke ouders moet zorgen omdat niemand anders het doet. Everyone fights a battle you know nothing about
Had je afgesproken dat je zou komen? Wanneer zijn 50 weken per jaar om 8.30 open gaan en de eerste broodklant komt om 9 uur en 2 weken per jaar komt er plotseling iemand die ook om 8.30 8 broden wil hebben is het handig om dat vooraf te weten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 08:35 schreef derLudolf het volgende:
Weer hetzelfde gezeik bij de bakker in Westerbork. 8:30 winkel open en nog geen brood (bakkerij zit iets verderop) "ja Marjolein doet alles alleen"
Misschien moet Marjolein dan een uur eerder beginnen zodat je om 8:30 broden hebt die gesneden kunnen worden.
Zo maar even kijken of de andere bakker er nog is, deze is iets dichterbij en makkelijker parkeren.
En dan kun je geen kinderen hebben om voor te zorgenquote:Op donderdag 30 juli 2026 08:55 schreef derLudolf het volgende:
Marjolein kan geen baby krijgen want Marjolein heette een paar jaar terug nog Jordy.
Daarnaast hebben ze het wel moeilijk gehad, twee jaar terug faillissement, doorstart. Ik gun ze hun omzet hoor.
Maar als je een bakkerij om 8:30 open doet - wat ik al laat vind - moet je wel brood hebben.
Als je al zo lang je strijd hebt, moet je misschien je conclusie trekken. Dit gaat de klanten kosten. In het verleden had bijvoorbeeld de SRV man die rondom mijn dorp rijdt ook altijd brood van deze bakker, maar die wil ook niet na 9u een keer beginnen. Dat is dus al een grote klant die ze daardoor verloren zijn en ik kom ook niet weer.
8 broden per dag, twee weken lang. Daar moet je heel wat bejaarden die drie halfjes per week kopen voor hebben
Dan zijn ze inderdaad niet goed bezigquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:56 schreef derLudolf het volgende:
Nee ik heb gisteren gesteld en gevraagd hoe laat ze zijn. Half 9
Eerste wat verkoopster zei was of ze wel hadden gezegd dat je blij mag zijn dat het brood om 8:45 er is. Nee dat hebben ze niet. De lokalen weten het, er waren meer toeristen die zonder omzet de zaak verlieten
Excuus, ja ik dacht iets teveel in de traditionele rol als een persoon dat heeft gebaard en nu een baby de borst moet gevenquote:Op donderdag 30 juli 2026 09:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En dan kun je geen kinderen hebben om voor te zorgen![]()
Dat gaat natuurlijk voorbij aan het punt. Je bent niet bij een Duitse bakker helaas, die bij nacht en ontij genoeg broden hebben liggen om heel Westerbork drie weken mee te voeden. Even bellen om een bestelling door te geven is vast een goed idee.
EN HOELAAT WORDT DAT DANquote:Op donderdag 30 juli 2026 10:39 schreef derLudolf het volgende:
Zo bij de Sligro geweest, morgen bak ik kaiserbroodjes af
TE LAATquote:
Zeker, maar dat ligt denk ik merr aan de baas van Marjolein dan aan Marjolein zelf.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan zijn ze inderdaad niet goed bezig
927, laag genoeg?quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Topo spelletje dat ik elke dag met A en Lucky_strike doe. Ik zou het wel leuk vinden als er wat mensen mee doen die wat lagere scores halen
https://www.maptap.gg
Hoezo kan een vrouw niet de baas zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:38 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zeker, maar dat ligt denk ik merr aan de baas van Marjolein dan aan Marjolein zelf.
Je bent nogal van de aannames he?quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:39 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hoezo kan een vrouw niet de baas zijn![]()
746 omdat hij vastliep en Irak nog een keer selecteerde ipv Chinaquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Topo spelletje dat ik elke dag met A en Lucky_strike doe. Ik zou het wel leuk vinden als er wat mensen mee doen die wat lagere scores halen
Hier doet'ie het prima op mobiel (Android chrome).quote:Op donderdag 30 juli 2026 12:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
746 omdat hij vastliep en Irak nog een keer selecteerde ipv China
Is er een truc om te zorgen dat hij het fatsoenlijk doet in Chrome mobiel? Of moet ik het op de laptop doen?
Meneer Zieleman en Meneer Kant zouden trots op me zijnquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat zijn behoorlijk hoge scores ja
Ik vandaag 814
www.maptap.gg July 30
88🎉 92🏆 98🔥 86🎓 60🤨
Final score: 814
De laatste had ik echt beter moeten hebben.
Leukquote:Op donderdag 30 juli 2026 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik had dit maar dan dat ie Iran nog een keer selecteerde ipv shanghai want daar zat ikquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
746 omdat hij vastliep en Irak nog een keer selecteerde ipv China
Is er een truc om te zorgen dat hij het fatsoenlijk doet in Chrome mobiel? Of moet ik het op de laptop doen?
Help je morgen even onthouden? Dit zit nog niet in mijn systeemquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Hier doet'ie het prima op mobiel (Android chrome).
Voor Irak zocht ik de bergrug / Koerdistan tussen Iran en Irak maar ik zat toch net nog in Iran waar ik klikte
Nee, was eigenlijk als gekscherend bedoeld nalv dit. Sorry voor mij was het heel logisch dat "de bakker staat gelijk aan de baas" Eigenlijk geen tijd om volledige berichten met iets meer context te schrijvenquote:
quote:Op donderdag 30 juli 2026 09:52 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
En dan kun je geen kinderen hebben om voor te zorgen![]()
vijfquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:36 schreef Blues het volgende:
Ik lette nooit op met topo, dus laaggetapte meldt zich.
Ik zal eens gaan klikken🌍
Hoeveel steden klikken we per dag?
quote:Op donderdag 30 juli 2026 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik wel. Op 11 provincies een 10 gehaald. Behalve Gelderland, een 9+ omdat ik de spelling van Zutphen had verhaspelt. Jankenquote:Op donderdag 30 juli 2026 12:36 schreef Blues het volgende:
Ik lette nooit op met topo, dus laaggetapte meldt zich.
Ik zal eens gaan klikken🌍
Hoeveel steden klikken we per dag?
Andere vibe daar?quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik denk dat Teuntje mij ook niet leuk vond. Krijg filmpjes dat ze speelt met stokjes die ze hier negeerde, ze ligt naast de mensen maar niet op schoot,foto van een heel ontspannen kat op de vensterbank (deed ze hier ook maar heel gespannen naar de vogels kijken)
Een hele opluchting dit
Ja, en waarschijnlijk veel minder “nee” wanneer ze op schoot wilde springen. Huis is ook flink wat kleiner en dus overzichtelijker. Ze raden ook altijd aan om een nieuwe kat eerst een paar dagen in een kleine afgesloten ruimte te laten en steeds een ruimte er bij, maar ik had echt niet geweten hoe dat hier moest. Dan zou ik moeten beginnen met een raamloze badkamer, dan een raamloze gang etcquote:
Ja daarom moet je juist mee doen want jeweetwelwie zit de hele tijd boven de 950quote:
Nou ja…ondankbare honT.quote:Op donderdag 30 juli 2026 14:01 schreef Kaatje1 het volgende:
Nou, ik denk dat Teuntje mij ook niet leuk vond. Krijg filmpjes dat ze speelt met stokjes die ze hier negeerde, ze ligt naast de mensen maar niet op schoot,foto van een heel ontspannen kat op de vensterbank (deed ze hier ook maar heel gespannen naar de vogels kijken)
Een hele opluchting dit
Zo is elke situatie anders. Ik weet zeker dat zij het bij jou ook fijn vond, denk maar aan alle speeltjes in je bed.quote:Op donderdag 30 juli 2026 15:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, en waarschijnlijk veel minder “nee” wanneer ze op schoot wilde springen. Huis is ook flink wat kleiner en dus overzichtelijker. Ze raden ook altijd aan om een nieuwe kat eerst een paar dagen in een kleine afgesloten ruimte te laten en steeds een ruimte er bij, maar ik had echt niet geweten hoe dat hier moest. Dan zou ik moeten beginnen met een raamloze badkamer, dan een raamloze gang etc
Ja, daar ben ik heel blij om.quote:Op donderdag 30 juli 2026 17:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zo is elke situatie anders. Ik weet zeker dat zij het bij jou ook fijn vond, denk maar aan alle speeltjes in je bed.
Maar wel fijn om te zien dat zij het nu ook goed heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |