abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221459818
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:08 schreef sigme het volgende:

[..]
Die zijn geen van alle geschikt als dagelijkse schoen :+
En voor dagelijks erop sporten maakt het niet uit hoe mooi of lelijk ze zijn.

Zo. Ugh.
Eens!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_221459823
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha het zijn toch echt lifestyle schoenen :P en ze zouden beter ondersteunend moeten zijn dan mn airmaxjes. Dus ik ga ze toch wel echt dagelijks dragen (en zeker niet erop sporten) :D . Ik vind alleen de kleuren zo saai allemaal. Van heel veel sneakers overigens. Nog maar weinig met beetje uitgesproken kleur ;(
Advies van de podotherapeut hier was juist Nike Air max
pi_221459833
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:26 schreef AnneX het volgende:

[..]
Dat is 10 km! _O_
Een goed half uur. Voor een volwassene.

Het is 32o + Op de fiets waait het lekker door.
De stomme knooppunten route uitknobbelen moet in de schaduw van een boom gebeuren. De stukken, die wij door het bos fietsen, ruiken heerlijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stom omdat ergens een bordje onder de begroeiing wegvalt.
En elders zitten de bordjes op een lantaarnpaal geschroefd.
En dan ons eigen richtinggevoel. Díe kant, nee daarheen…😉
Is het niet handig als je een route al bedacht hebt die in komoot uit te werken? Werkte bij ons heel goed laatst
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 juli 2026 @ 18:36:35 #154
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221459844
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:34 schreef Goitske het volgende:

[..]
Is het niet handig als je een route al bedacht hebt die in komoot uit te werken? Werkte bij ons heel goed laatst
Daar had ze juist ruzie mee :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 18:37:18 #155
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221459848
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:10 schreef Kaatje1 het volgende:
2 wan iets minder knalwit dus beter bij spijker en andere broeken. Ik vind (mijn mening) knalwitte schoenen bij normale (veel donkerder) kleding zo raar (zie infantino bij uitreiking WK voetbal. Donker pak witte schoenen)
Onder een pak horen gewoon nette leren schoenen. Cognac kleur of donkerder, met riem in de kleur van schoenen
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 18:38:29 #156
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221459854
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:05 schreef vlindertje89 het volgende:
Een polletje.
1:[ link | afbeelding ]
2:[ link | afbeelding ]
3:[ link | afbeelding ]

Welke is qua kleuren het leukst voor een dagelijkse schoen?

[poll=10259]
Wil je een gewenst antwoord of mijn mening?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221459860
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:14 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Haha het zijn toch echt lifestyle schoenen :P en ze zouden beter ondersteunend moeten zijn dan mn airmaxjes. Dus ik ga ze toch wel echt dagelijks dragen (en zeker niet erop sporten) :D . Ik vind alleen de kleuren zo saai allemaal. Van heel veel sneakers overigens. Nog maar weinig met beetje uitgesproken kleur ;(
Barefoot gaan
Kun je als Bambi
https://lejanbrand.com/nl(...)ucts/lejan-one-bambi

Jouw opties zijn alledrie nogal saai.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221459866
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Iedereen en zn moeder is het met je oneens :+
Maar míjn moeder niet!

Ik mocht nog thuiswonend absoluut geen sportschoenen dragen in het dagelijks leven op straffe des ontervings.

Maar die is iets ouder dan sigme
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 18:42:27 #159
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221459872
pi_221459899
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:34 schreef Goitske het volgende:

[..]
Wat borisz zegt…frons.
Nadat knooppunten er een rommeltje van maakte - of wij 😎- toch maar google navigatie. Die is op de fiets ook mogelijk. Alleen verstond ik de stem niet met Bluetooth op de hoorapps. Dan maar op richtingsgevoel.

😂😂😂 dag 3 ontdekking: de toiletbril gaat automatisch omhoog en omlaag als je erlangs gaat! Er zijn ook nog functies met douchen en föhnen van de billen.
Nog niet meegespeeld.
Ad. De benedenbuurvrouw thuis heeft zo’n “ Japans toilet” laten installeren. Die is reuze enthousiast. Natuurlijk.
pi_221459953
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 18:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar míjn moeder niet!

Ik mocht nog thuiswonend absoluut geen sportschoenen dragen in het dagelijks leven op straffe des ontervings.

Maar die is iets ouder dan sigme
Mijn moeder heeft redelijk recent een paar rode jordans aangeschaft O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221459954
Barefoot vinden mijn platvoeten en overpronerende enkels denk ik niet bijzonder grappig. Kunnen daar steunzolen in?

Overigens wel eens @Vanyel dat alledrie de opties saai zijn qua kleur. Dit zijn dus géén sportschoenen maar lifestyle schoenen :+ wat blijkbaar de fancy naam voor sneakers is tegenwoordig. Ik vind het er ook uit zien als sportschoenen hoor :+ lijken net tennisschoenen. En ik vind ze ook geen van allen echt mooi. Het is dus ook zeker geen fashion keuze, maar een comfort/ondersteuningskeuze. Hardloopschoenen hebben dan wél weer allemaal kekke kleurtjes O+ maar die zijn weer niet geschikt voor gebruik als 'normale' schoen ;( .

Airmax is ook geen verkeerde schoen hoor @Goitske, ik loop er nu ook al vijf jaar op. En misschien koop ik er daar ook nog wel een paar van (ik heb deze op 't oog). Maar deze uit mn poll zitten lekker en ik heb bij mn airmaxjes dat ik bij lang lopen of staan wel wat last krijg, en ik hoop bij deze dan wellicht minder. En sowieso is wat afwisseling niet verkeerd. En mn huidige airmaxjes hebben aan beide voeten een gaatje in de mesh bovenkant bij mn grote teen en links begint er ook eea los te laten, en mn andere vier paar zijn ook dingen mee, dus ik moet écht op korte termijn nieuwe.

Die van @derLudolf vind ik ook wel lollig, maar ken het merk niet en wel nog duurder haha.
pi_221459981
Vandaag waren we dus in een snikheet, kleurrijk Amsterdam waar de fotograaf dacht dat we morgen zouden komen. :X
Het is 'm vergeven, wij hebben gewacht in een café aan de voet van die ouwe Wester 🎶 en daarna op een trap waar dit hing:

Bovendien heeft hij het helemaal goed gemaakt door ruim anderhalf uur voor ons uit te trekken ipv een uurtje en ontzettend veel en uitgebreid verteld over de studio, zijn eigen historie, de historie van de straat (de nieuwe leliestraat) en de 17e eeuwse kunst.

Uitgebreid prachtige 17e eeuwse kleding gepast, geholpen door hem, uiteindelijk veel foto's gemaakt _O- O+ 1 is echt ons aller favoriet, en door het gedoe voor ons, krijgen we er nog 1tje.

Morgen krijgen we na de nabewerking de bestanden *O*
pi_221459985
Asics hebben nogal een tennisschoenenvibe ja. Zou een Nike p6000 een optie zijn, @vlindertje89 ? Zo op het oog is dat een vergelijkbaar model maar de kleuren zijn een stukje wilder. Mijn platvoeten passen er goed in :+

We hebben beide merken -natuurlijk- in huis dus kan even vergelijkend warenonderzoek doen. :D
pi_221460000
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:05 schreef Clubsoda het volgende:
Asics hebben nogal een tennisschoenenvibe ja. Zou een Nike p6000 een optie zijn. Zo op het oog is dat een vergelijkbaar model maar de kleuren zijn een stukje wilder. Mijn platvoeten passen er goed in :+
Oh, die ken ik nog niet.
Verdorie, moet ik weer winkels af _O-
Kom bij reviews bekijken ook de Nike vomero 5 tegen. Nou, nog één rondje dan morgen voor ik echt iets ga beslissen :+
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 19:11:33 #166
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221460007
(Floris) van Bommel is toch wel een bekende naam in de schoenen @vlindertje89
Enige nadeel er van is, is dat je daarna niets anders wilt :+
pi_221460019
Natuurlijk zijn wij benieuwd naar de foto’s @Blues
Krijg nu een beetje Volendammer vibes😉
pi_221460022
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, die ken ik nog niet.
Verdorie, moet ik weer winkels af _O-
Kom bij reviews bekijken ook de Nike vomero 5 tegen. Nou, nog één rondje dan morgen voor ik echt iets ga beslissen :+
Ah, die hebben we ook :+
pi_221460052
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ah, die hebben we ook :+
Hahaha! Dan hoor ik graag welke volgens jullie lekkerder zitten, de p6000, vomero 5 of asics :+ Welk model hebben jullie van de Asics?
pi_221460060
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:11 schreef derLudolf het volgende:
(Floris) van Bommel is toch wel een bekende naam in de schoenen @:vlindertje89
Enige nadeel er van is, is dat je daarna niets anders wilt :+
De winkel ken ik ook wel van naam. Maar dacht dat het een schoenenwinkel is die allerlei merken verkoopt, maar dat is dus niet zo? Alleen verschillende modellen van eigen merk? Dan wel logisch dat ik de modelnaam niet kende :+
pi_221460143
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:14 schreef AnneX het volgende:
Natuurlijk zijn wij benieuwd naar de foto’s @:Blues
Krijg nu een beetje Volendammer vibes😉
Had ik ook hoor, toen ik dit kado kreeg.
Maar het is niet te vergelijken.
Kijk maar eens rond hier:
Het melkmeisjesproject https://share.google/lp5g7P37KGkEyMpBM

SPOILER
pi_221460210
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:19 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Hahaha! Dan hoor ik graag welke volgens jullie lekkerder zitten, de p6000, vomero 5 of asics :+ Welk model hebben jullie van de Asics?
Ik denk de Gel 1160 maar weet t niet zeker. Ben zelf het meest dol op de p6000.
pi_221460245
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:50 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik denk de Gel 1160 maar weet t niet zeker. Ben zelf het meest dol op de p6000.
De 1130 gok ik dan. Die heb ik geprobeerd ook maar vond ik net minder lekker dan de gt-2160. T is wel net een vlotter modelletje.
  Moderator woensdag 29 juli 2026 @ 20:06:18 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_221460306
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:21 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
De winkel ken ik ook wel van naam. Maar dacht dat het een schoenenwinkel is die allerlei merken verkoopt, maar dat is dus niet zo? Alleen verschillende modellen van eigen merk? Dan wel logisch dat ik de modelnaam niet kende :+
Het is de laatste Nederlandse schoenfabrikant fabrikant, uit Moergestel. Geen idee of ze winkels hebben.
pi_221460494
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juli 2026 19:56 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
De 1130 gok ik dan. Die heb ik geprobeerd ook maar vond ik net minder lekker dan de gt-2160. T is wel net een vlotter modelletje.
Sorry, die ik het meeste draag, zijn Kayano20. Er zwerft ook een paar 14 rond.
pi_221460613
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 20:20 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Sorry, die ik het meeste draag, zijn Kayano20. Er zwerft ook een paar 14 rond.
Ah, de kayano 14 heb ik inderdaad ook gepast, die zat ook best wel lekker. De 20 heb ik niet gepast, die heb ik ook in geen enkele winkel gezien.
pi_221460624
Ik loop mijn wandelingen nog steeds op hele antieke, maar nog onverslijtbare Nikes O+
Nu zijn mijn wandelingen nooit langer dan een uur hooguit, maar nog niks versleten!

Ik vind de asics niet zo heel mooi Vlinder, ik koos de 2e.
  woensdag 29 juli 2026 @ 20:39:46 #178
63722 z80
I fink you freaky
pi_221460635
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juli 2026 17:51 schreef derLudolf het volgende:
Heb je wel zo'n zware aansluiting, meestal zijn die dingen toch 18kW?
Vanaf 18kW te koop. Bij een beetje winter en fatsoenlijke hoeveelheid water heb je al 21kW nodig.
Dat ding dat hier aan de muur hangt is dan wel oud en waarschijnlijk vol kalk. Maar 18kW stand in de winter is te weinig.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 juli 2026 @ 20:57:38 #179
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_221460767
Ik deed deze week weer eens mee aan wat onderzoekjes. Dit keer niks proeven helaas.
Ik had voor het eerst AI-interviews. De vragenstellert was een computer. Wel even wennen. Na een vraag kwam een samenvattende vraag of je het antwoord wat zij dan 'vertaalden' kon bevestigen.

Vergoeding was wel weer leuk en relatief best hoog voor alle opdrachten en tijd. Een groepsgesprek live is toch wel leuker :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_221460878
:O

Vanavond een ruim halfuur nodig gehad om de baby kalm op bed te krijgen. Inmiddels een halfuur later horen we zo nu en dan getrommel en gebabbel dus slapen is blijkbaar nog geen sprake van, maar hij is iig niet meer hysterisch ^O^
Pffff man _O-

M'n ouders zijn gisteren naar oma geweest. Het is gelukt *G*
Blijkbaar had oma wel een slechte dag qua pijn. Vorige week vertelde ze dat ze toch maar wel akkoord was gegaan met ook oxycodon te gaan slikken, maar dat doet ook niet genoeg tegen de zenuwpijn in haar been. Arme oma ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')