SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, de waarheid doet er hier niet meer toe 👍🏻quote:Op zondag 26 juli 2026 17:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik meende dat je je account aan de wilgen ging hangen?
Ga gewoon leuk mee posten zonder te schelden en te flamen.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:22 schreef 007700 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk almachtige phpmystyle. Had ik maar het historisch besef zoals jij dat had, ik kan nog veel van je leren. Welke boeken en nieuwssites lees je zoal? Zijn die gewoon in het nederlands verkrijgbaar?
Of je legt je er gewoon bij neer dat een forum geen democratie is en accepteer je het beleid zoals verzonnen door @Danny .quote:Op zondag 26 juli 2026 15:13 schreef Spablauw214 het volgende:
Trollen en ragebaiten is ook maar een mening ja. Dat beleid heeft Fok inmiddels zo goed als om zeep geholpen. Naar de klote door een beheerder die ijzerenheinig blijft vasthouden aan een achterhaalde policy.
Ik denk dat er veel is wat we niet weten en nooit te weten zullen komen over deze oorlog. Dus ook niet welke nationaliteiten er allemaal mee vechten voor wie en op welke locatie.quote:Op zondag 26 juli 2026 16:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb de discussie gelezen in FB, zal daarom toch even kort doch feitelijk reageren.
Ik schreef dat er geen Noord-Koreanen in Oekraine vechten, en in de basis is dat ook waar. Waar velen op doelen is de integratie van Noord-Koreaanse bataljons bij de verdediging van Kursk in Rusland. Maar dat was in Rusland.
Voorlopig houdt die stelling dat er geen Noord-Koreanen vechten in Oekraïne aan Russische zijde nog wel stand. Ik kan niet uitsluiten dat er her en der toch enkele mee zouden vechten op Oekraïens grondgebied, maar dat is een insignificant aantal en thans onbevestigd.
De FPV drones pikken geen dogtags opquote:Op zondag 26 juli 2026 17:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel is wat we niet weten en nooit te weten zullen komen over deze oorlog. Dus ook niet welke nationaliteiten er allemaal mee vechten voor wie en op welke locatie.
Nee een democratie is het zeker niet, maar een beetje meer begrip voor de irritaties van een substantiele groep users vs pakweg drie mede users mogen we toch wel verwachten.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je legt je er gewoon bij neer dat een forum geen democratie is en accepteer je het beleid zoals verzonnen door @:Danny .
Mwah er is een nieuwe lichting (amateur) journalisten opgestaan die verdomd veel weten te achterhalen. Denk aan Bellingcat..quote:Op zondag 26 juli 2026 17:42 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk dat er veel is wat we niet weten en nooit te weten zullen komen over deze oorlog. Dus ook niet welke nationaliteiten er allemaal mee vechten voor wie en op welke locatie.
Desinformatie en leugens dienen bestreden te worden.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:57 schreef Discombobulate het volgende:
Je kan ook gewoon trollen negeren. Jullie blijven er elke keer maar er op reageren.
Dat een grote groep zich ergert en irriteert aan mijn posts (maar tegenwoordig ook aan die van LX5) betekent niet dat die groep gelijk heeft of de monopolie op de waarheid zou mogen hebben.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]
meer begrip voor de irritaties van een substantiele groep users vs pakweg drie mede users mogen we toch wel verwachten.
Daarnaast heeft Rusland en NK zelf
Maar feitelijk was het niet geheel onverdedigbaar. De inzet van DPRNK was inderdaad niet heel merkbaar aan het Oekrainese front. Dat wil niet zeggen dat er geen Koreanen daar waren maar een paar FPV beelden van mensen met Aziatische trekken zegt niks. Rusland heeft wel meer territoria om die vandaan te halen.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nee een democratie is het zeker niet, maar een beetje meer begrip voor de irritaties van een substantiele groep users vs pakweg drie mede users mogen we toch wel verwachten.
Ik ben niet voor niets betalend lid en heb in het verleden regelmatig gedoneerd. Want Fok! is voor mij nostalgie en aardig wat jeugdherinneringen. In de zeroes was ik lid onder een andere username totdat de grote VBL rel losbarstte. Waar mss ook toen iets beter naar een grote user groep geluisterd had kunnen wordenm
En wie is hier precies de aangewezen autoriteit om te bepalen wat precies leugens en desinformatie zijn?quote:Op zondag 26 juli 2026 17:58 schreef The-BFG het volgende:
Desinformatie en leugens dienen bestreden te worden.
Ach, daarom. Dit is gewoon dommetje spelen…quote:Op zondag 26 juli 2026 17:55 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Mwah er is een nieuwe lichting (amateur) journalisten opgestaan die verdomd veel weten te achterhalen. Denk aan Bellingcat..
Daarnaast hebben Rusland en NK zelf ook wel eea losgelaten over de inzet van Noord Koreanen.
Ja, door iemand te negeren zodat er voor diegene toch niets meer gehaald kan worden. Elke keer als jullie er op reageren krijgt de user weer zijn zin.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:58 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Desinformatie en leugens dienen bestreden te worden.
Het overgrote gedeelte wat bijvoorbeeld php post zijn gewoon bewezen leugens. Tig keer weerlegd. Daar is geen aangewezen autoriteit voor nodig.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wie is hier precies de aangewezen autoriteit om te bepalen wat precies leugens en desinformatie zijn?
Nee die user krijgt zijn zin als mensen hem gaan geloven. Dan krijg je dingen zoals een dalende vaccinatiegraad enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:04 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, door iemand te negeren zodat er voor diegene toch niets meer gehaald kan worden. Elke keer als jullie er op reageren krijgt de user weer zijn zin.
En dus is alles hier toegestaan?quote:Op zondag 26 juli 2026 18:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
En wie is hier precies de aangewezen autoriteit om te bepalen wat precies leugens en desinformatie zijn?
Wat een helden toch ook he.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Twee doden en 13 gewonden bij een Russische drone aanval op een supermarkt in Chernihiv waardoner een 10 jarige (dood).
doe eens even normaal.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef Breekfast het volgende:
[..]
En dus is alles hier toegestaan?
Even een voorbeeld: stel dat ik hier beweer dat de holocaust nooit heeft plaatsgevonden en dat dit een Joods complot is.
Dat is een duidelijke leugen (en een kwaadaardige leugen ook nog).
Maar omdat de algemene policy is dat het in de moderatie ondoenlijk is om waarheid van leugen te onderscheiden zou dat op dit forum als mening geaccepteerd moeten worden?
je kunt AI feiten poneren , die worden meer geaccepteerd dan het doorsnee onderbuikgereutelquote:Op zondag 26 juli 2026 17:29 schreef 007700 het volgende:
[..]
Klopt, de waarheid doet er hier niet meer toe 👍🏻
Ik probeer duidelijk te krijgen waar de grenzen hier liggen op dit forum. Want ten aanzien van phpmystyle is blijkbaar alles als mening geoorloofd.quote:
Het is wel typisch dat bij andere onderwerpen een boel negatieve meningen over bijv. islam en moslims, zelfs onderbouwde meningen, wel door bepaald FA's weggebonjourd worden.. bij straatcommando was die manier van modereren een probleem.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Of je legt je er gewoon bij neer dat een forum geen democratie is en accepteer je het beleid zoals verzonnen door @:Danny .
Als je alleen het nieuws volgt rondom dit conflict zou je dat kunnen zeggen ja. Volg je ook het nieuws rond Noord Korea dan had je geweten dat ze daar aardig wat reparatie werk hadden om alle weduwnaars tevreden te houden.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:01 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Maar feitelijk was het niet geheel onverdedigbaar. De inzet van DPRNK was inderdaad niet heel merkbaar aan het Oekrainese front. Dat wil niet zeggen dat er geen Koreanen daar waren maar een paar FPV beelden van mensen met Aziatische trekken zegt niks. Rusland heeft wel meer territoria om die vandaan te halen.
En de andere helft vind dit een rechts-extremistische echokamer waar racisten vrij spel hebben.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Het is wel typisch dat bij andere onderwerpen een boel negatieve meningen over bijv. islam en moslims, zelfs onderbouwde meningen, wel door bepaald FA's weggebonjourd worden.. bij straatcommando was die manier van modereren een probleem.
Gelukkig zijn ze dan wel weer te lui om alle quote's daarvan te verwijderen.. half werk i.t.t. Straatcommando.
Ze gingen in Kursk ook niet heel lekker toch?quote:Op zondag 26 juli 2026 18:14 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Als je alleen het nieuws volgt rondom dit conflict zou je dat kunnen zeggen ja. Volg je ook het nieuws rond Noord Korea dan had je geweten dat ze daar aardig wat reparatie werk hadden om alle weduwnaars tevreden te houden.
(om toch objectief de schaal ook van doden aan Oekraiense kant te zien)quote:Fiber Optic Almanac. Bloedbad. Aflevering 3. 40 Oekraïense infanterieslachtoffers. Totaal in de almanak: 90 Oekraïense infanterieslachtoffers.
Dank.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:10 schreef skysherrif het volgende:
Snap niet dat hierover nou zoveel drukte wordt gemaakt.
Heel kort de discussie begon erover of landen wel of niet troepen zouden leveren die zouden vechten voor Oekraine en dat men natuurlijk denkt van niet, terwijl ander landen dat wel voor Rusland doen (Noord Korea) en dat klopt technisch gezien hebben zij actief gevochten voor Rusland in een verdedigende rol (Kursk) dus dat vergelijk gaat volledig op aangezien we het ook zouden hebben over Westerse troepen die Oekraine zouden helpen verdedigen.
Anderzijds klopt het ook dat technisch gezien Noord Koreanen nog niet in Oekraine zelf hebben gevochten.
Interessant detail:
[ x ]
Afzwaaier, geen beleid.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Twee doden en 13 gewonden bij een Russische drone aanval op een supermarkt in Chernihiv waardoner een 10 jarige (dood).
Volgens die logica had Straatcommando dus helemaal gelijk en moet de wens van Danny consistent terzijde geschoven worden.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
En de andere helft vind dit een rechts-extremistische echokamer waar racisten vrij spel hebben.
quote:Op zondag 26 juli 2026 18:19 schreef skysherrif het volgende:
Ik zag laatst een user zeggen, weet even niet meer wie, zeggen dat hij bijna alleen dronevideos zag waar Russische infanterie geraakt wordt.
Elke dag komen van Russische kant ook deze videos uit;
[ x ]
[..]
(om toch objectief de schaal ook van doden aan Oekraiense kant te zien)
Dat was ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ x ]
Tevens een Oekraiense video van vandaag hier met een slachting aan Russische infanterie.
Me dunkt dat je met die discussie wel klaar bent als iemand bij voortduring blijft tamboeren op akkoorden en verdragen die er niet zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nja zoals gezegd, Russen, wel minder dan Oekraine maar hebben helaas meer dan genoeg videos waar ze een hoop Oekraieners doden met FPV drones. Maar ik ga er zelf ook nooit actief naar opzoekquote:
Maar hoe zit dat nou?quote:
Heb je vandaag toevallig ook beelden gezien van Oekraïnse drones die tankstations in Belgorod aan vallen?quote:Op zondag 26 juli 2026 18:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nja zoals gezegd, Russen, wel minder dan Oekraine maar hebben helaas meer dan genoeg videos waar ze een hoop Oekraieners doden met FPV drones. Maar ik ga er zelf ook nooit actief naar opzoek
Kab aanvallen, kruisraketten van Su34, Geran 4 drones (eigenlijk ook gewoon kruisraketten) vinden gewoon heel de dag door plaat ja en zorgen ook voor een constante stroom aan burgerdoden.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar hoe zit dat nou?
Als ik de navelstaarders van gisteren moest geloven, viel rus alleen s'nachts aan, om de mogelijkheid tot burgerslachtoffers te beperken...?
Zeker weer een stoute generaal.
Ik heb vandaag geen NIEUWE oekraiense aanvallen gezien op tankstations in Belgorod, ook geen meldingen van overigens. Enige melding uit Belgorod die i kgezien heb is een wildberry distributiepunt die is aangevallen daar.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:30 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Heb je vandaag toevallig ook beelden gezien van Oekraïnse drones die tankstations in Belgorod aan vallen?
Zoals gezegd door iemand anders hier kun je ze ook gewoon negeren, de lui met wie je het niet eens bent hebben net zoveel rechten als ieder ander op dit forum. In een kroeg is ook niet iedereen je beste vriend dus bemoei je je verder niet niet met die mensen. Of ga je de kroegbaas dan vragen of ze persoon X, Y en Z eruit willen knikkeren omdat ze een mening hebben die je niet aanstaat?quote:Op zondag 26 juli 2026 17:55 schreef The-BFG het volgende:
Nee een democratie is het zeker niet, maar een beetje meer begrip voor de irritaties van een substantiele groep users vs pakweg drie mede users mogen we toch wel verwachten.
Joh, ik draai ook al ff mee (eerst in '99 lurken ivm BB en in 2000 een account aangemaakt, niet dezequote:Ik ben niet voor niets betalend lid en heb in het verleden regelmatig gedoneerd. Want Fok! is voor mij nostalgie en aardig wat jeugdherinneringen. In de zeroes was ik lid onder een andere username totdat de grote VBL rel losbarstte. Waar mss ook toen iets beter naar een grote user groep geluisterd had kunnen worden
Het wachten is op @Mikeytt die zijn afschuw uitspreekt over deze aanval...quote:Op zondag 26 juli 2026 18:11 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juli 2026 18:36 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het wachten is op @:mikeytt die zijn afschuw uitspreekt over deze aanval...
Het probleem is dat @phpmystyle die opmerking ook terecht maakte maar er werd natuurlijk niet naar de inhoud maar direct naar de persoon gekeken.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:10 schreef skysherrif het volgende:
Snap niet dat hierover nou zoveel drukte wordt gemaakt.
Anderzijds klopt het ook dat technisch gezien Noord Koreanen nog niet in Oekraine zelf hebben gevochten.
De mensen "bij wie het er niet ingaat, dat rus opzettelijk burgerdoelen raakt" zijn ruim voorradig, dus geen noodzaak om trollen te sumonnen, als je de noodzaak voelt, om.quote:
Muscle memory hè.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het probleem is dat @:phpmystyle die opmerking ook terecht maakte maar er werd natuurlijk niet naar de inhoud maar direct naar de persoon gekeken.
Dit dus daar hebben we de huidige maga regering en andere shit aan te danken omdat het idee was dat het verstand wel de overhand zou krijgen.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:10 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Nee die user krijgt zijn zin als mensen hem gaan geloven. Dan krijg je dingen zoals een dalende vaccinatiegraad enzo.
Dan negeer je dat toch gewoon?quote:Op zondag 26 juli 2026 18:08 schreef The-BFG het volgende:
Het overgrote gedeelte wat bijvoorbeeld php post zijn gewoon bewezen leugens. Tig keer weerlegd. Daar is geen aangewezen autoriteit voor nodig.
Mjah een beetje flauw misschien, aangezien de discussie het niet echt uitmaakte of ze nou wel of niet in Oekraine vochten. Het ging er om dat Rusland wel bondgenoten heeft die iig een substantieel hoeveelheid aan soldaten levert aan Rusland om actief deel te nemen aan de oorlog, ook al is het verdedigend, waar Oekraine die bondgenoten niet heeft.quote:Op zondag 26 juli 2026 18:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het probleem is dat @:phpmystyle die opmerking ook terecht maakte maar er werd natuurlijk niet naar de inhoud maar direct naar de persoon gekeken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |