SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen act. Je moet er niet zo veel achter zoeken, ik vind st Juste gewoon niet zo matig als de meesten, en de overige RCV’s niet zo goed. Op een bepaald punt was vorig jaar zelfs Trauner op zijn oude dag nog een verademing tov de rest.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:38 schreef bbuddybb het volgende: [..] Is dit een act? Ik snap echt niet waarom je dit blijft zeggen over een middelmatige speler die de afgelopen jaren amper heeft gespeeld.
Ik durf nog wel te zeggen dat dit meer zei over Trauner dan over de rest.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, geen act. Je moet er niet zo veel achter zoeken, ik vind st Juste gewoon niet zo matig als de meesten, en de overige RCV’s niet zo goed. Op een bepaald punt was vorig jaar zelfs Trauner op zijn oude dag nog een verademing tov de rest.
St Juste is nog altijd best snel, aan de bal comfortabel, positioneel goed. Dat je hem gezien zijn blessurehistorie niet had terug moeten halen staat buiten kijf overigens, maar je hebt er indien fit een prima back-up aan denk ik.
Vooral hoe bedroevend de rest was in het opbouwen eigenlijk, nadat Smal en Read uitvielen. Watanabe kan nog een beetje functioneel opbouwen, de rest helemaal niks.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf nog wel te zeggen dat dit meer zei over Trauner dan over de rest.
Van alledrie de stations overigens. Zijn wel lekkere spelertjes hoor!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2026 16:45 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100157915_d27be50a
quote:Op zondag 26 juli 2026 16:59 schreef C64 het volgende:
Die V Persie junior zal inmiddels ook wel onhoudbaar zijn geworden.
5 miljoen in plaats van 4 miljoen.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wel te hopen dat die t.z.t. wat meer oplevert dan z’n papa.
Die jongen gaat dit jaar gewoon lekker doorbreken, en krijgt dan een leuk contractje tot 2030.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:26 schreef C64 het volgende:
[..]
5 miljoen in plaats van 4 miljoen.
Contract loopt tot 2028
Lekker grinniken om een fantastisch doorverkoop percentage, om vervolgens weggespeeld te worden door Feyenoord en ruzie te krijgen met alle trainers, genot.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef De_Pel het volgende:
Ook Benfica zou geïnteresseerd zijn in Sauertje.
Ik stel voor om sowieso geen zaken meer te doen met Portugese clubs, dat blijkt steeds weer weinig succesvol.
Mooi dat alles wordt ingezet om Read te houden.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:26 schreef fetX het volgende:
Nottingham nu 23 geboden voor Read, maar Feyenoord wil fors hoger. Aldus VI.
Denk dat ‘ie bij een bedrag van rond de 27 wel weg is eigenlijk. Jammer genoeg.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooi dat alles wordt ingezet om Read te houden.
Lijkt me een prima bedrag voor een backie.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat ‘ie bij een bedrag van rond de 27 wel weg is eigenlijk. Jammer genoeg.
Ja, ik hoop dat we niet tot eind augustus moeten wachten voordat we wat kwaliteitsimpulsen krijgen (met name voorin).quote:Op zondag 26 juli 2026 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me een prima bedrag voor een backie.
Je moet ook wel wat om nog de markt op te kunnen met zo’n troepselectie
Dat krijg je volgend seizoen ook wel voor. Die ‘verkoop maar voor een leuk bedrag’ mentaliteit moet echt eens weg, tenzij je een speler eigenlijk niet nodig hebt.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat ‘ie bij een bedrag van rond de 27 wel weg is eigenlijk. Jammer genoeg.
Je hebt nog veel meer een troepselectie als je Read niet behoudt. Vorig jaar moest ook zonodig Paixao verkocht worden voor een marktconform bedrag om wat ‘kwaliteitsimpulsen’ te halen, nou we hebben het gewetenquote:Op zondag 26 juli 2026 21:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me een prima bedrag voor een backie.
Je moet ook wel wat om nog de markt op te kunnen met zo’n troepselectie
Ik weet niet of we nu genoeg kwaliteit hebben op de keeperspositie en linksback. Spits is ook niet iedereen in dit topic het over eens. Je hebt in ieder geval geen spits die in topwedstrijden genoeg kan brengen.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt nog veel meer een troepselectie als je Read niet behoudt. Vorig jaar moest ook zonodig Paixao verkocht worden voor een marktconform bedrag om wat ‘kwaliteitsimpulsen’ te halen, nou we hebben het geweten
We hebben overigens maar op één positie (linksbuiten) te weinig kwaliteit. Als je Read weg doet worden dat er twee, en met een miljoentje of twintig los je beide problemen net zo goed niet op.
Je schrijft geen zwarte cijfers in Nederland zonder transfers.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat krijg je volgend seizoen ook wel voor. Die ‘verkoop maar voor een leuk bedrag’ mentaliteit moet echt eens weg, tenzij je een speler eigenlijk niet nodig hebt.
Een linksback kan je in principe huren totdat Bos terug is en nog een keeper of spits kopen zou ik financieel wanbeleid vinden nadat je dure investeringen hebt gedaan (ook al overtuigen Ferri en Ernst mij nog niet maar ja, oefenduels).quote:Op zondag 26 juli 2026 22:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet niet of we nu genoeg kwaliteit hebben op de keeperspositie en linksback. Spits is ook niet iedereen in dit topic het over eens. Je hebt in ieder geval geen spits die in topwedstrijden genoeg kan brengen.
Ah ja, het vorig jaar argument. Ik dacht al waar blijft ‘ie.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je hebt nog veel meer een troepselectie als je Read niet behoudt. Vorig jaar moest ook zonodig Paixao verkocht worden voor een marktconform bedrag om wat ‘kwaliteitsimpulsen’ te halen, nou we hebben het geweten
We hebben overigens maar op één positie (linksbuiten) te weinig kwaliteit. Als je Read weg doet worden dat er twee, en met een miljoentje of twintig los je beide problemen net zo goed niet op.
Backs zijn niet meer zo’n makkelijke positie als eerst helaas. Dat Read (zelfs na afgelopen seizoen die in principe bijna niet slechter kon zijn gegaan als is gebeurd) zo gewild is moet je ook wel als een signaal zien. Zonder trainer die hem met een blessure 90 minuten opstelt wordt dat echt beter. Hij is echt heel belangrijk en dat vervang je niet zomaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wou zeggen dat een rechtsback prima te vervangen zou moeten zijn en dat dit geen probleem hoeft te worden.
‘Gewoon heel aardig’ als genoeg zien is de kern van het probleem.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:55 schreef Caland het volgende:
Volgens mij doe je het ook historisch gezien gewoon heel aardig als je rond de 25-30 uitkomt voor een rechtsback die nog alles te bewijzen heeft
Zijn toch veelal linkspoten waar meer voor wordt neergelegd
Dat is dan toch gewoon slecht gescout? Voor een ploeg die dominant voetbal wil spelen lijkt me een goed meevoetballende keeper tegenwoordig essentieelquote:Op zondag 26 juli 2026 22:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En bij Ernst zou ik nog niet al te streng zijn. Het was toen we hem ophaalde al duidelijk dat het geen geweldig meevoetballende keeper is.
Zolang hij die ballen er maar uithoudt.
Niet alles hoeft meteen top te zijn Als je ergens snel stappen in zou moeten kunnen maken is het wel patroontjes uitvoetballen, ook als keeper.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is dan toch gewoon slecht gescout? Voor een ploeg die dominant voetbal wil spelen lijkt me een goed meevoetballende keeper tegenwoordig essentieel
Ik kan me best voorstellen dat je je poot stijf houdt als je al een paar spelers voor veel geld verkocht hebt. Maar van het trio Ueda, Read, Hadj-Moussa moet je er toch 1 verkopen.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Gewoon heel aardig’ als genoeg zien is de kern van het probleem.
Twee zelfs, wil je wat investeren en nog wat winst overhouden aan de transferperiode. Maar Read is degene die ik zou proberen te houden. Volgend jaar krijg je daar inderdaad ook nog wel 20-25 voor.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je je poot stijf houdt als je al een paar spelers voor veel geld verkocht hebt. Maar van het trio Ueda, Read, Hadj-Moussa moet je er toch 1 verkopen.
Zie Read het liefst blijven.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kan me best voorstellen dat je je poot stijf houdt als je al een paar spelers voor veel geld verkocht hebt. Maar van het trio Ueda, Read, Hadj-Moussa moet je er toch 1 verkopen.
Onrealistisch veel willen ook.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
‘Gewoon heel aardig’ als genoeg zien is de kern van het probleem.
Read is van die drie degene met het meeste doorgroei potentie en degene bij wie het materiaal achter hem het slechtst is. Dus je zult hem nu een stuk hoger moeten taxeren dan wat hij nu waard is.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn maar weinig rechtsbacks uit de eredivisie die Europees en nationaal weinig tot niets gepresteerd hebben en het hele voorgaande seizoen eruit hebben gelegen die voor 30+ gaan, dunkt mij.quote:Op maandag 27 juli 2026 01:21 schreef Middelpunt het volgende:
Er wordt hier wel heel denigrerend gedaan over 'backjes'. In het moderne voetbal zijn dat gewoon enorm belangrijke posities. Zowel verdedigend als aanvallend kunnen ze enorm veel verschil maken. De tijd dat je met Rzaza een uefacup kunt winnen is echt voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |