SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GEDRAGSREGELS IN DIT TOPICSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, geen act. Je moet er niet zo veel achter zoeken, ik vind st Juste gewoon niet zo matig als de meesten, en de overige RCV’s niet zo goed. Op een bepaald punt was vorig jaar zelfs Trauner op zijn oude dag nog een verademing tov de rest.quote:Op zondag 26 juli 2026 14:38 schreef bbuddybb het volgende: [..] Is dit een act? Ik snap echt niet waarom je dit blijft zeggen over een middelmatige speler die de afgelopen jaren amper heeft gespeeld.
Ik durf nog wel te zeggen dat dit meer zei over Trauner dan over de rest.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, geen act. Je moet er niet zo veel achter zoeken, ik vind st Juste gewoon niet zo matig als de meesten, en de overige RCV’s niet zo goed. Op een bepaald punt was vorig jaar zelfs Trauner op zijn oude dag nog een verademing tov de rest.
St Juste is nog altijd best snel, aan de bal comfortabel, positioneel goed. Dat je hem gezien zijn blessurehistorie niet had terug moeten halen staat buiten kijf overigens, maar je hebt er indien fit een prima back-up aan denk ik.
Vooral hoe bedroevend de rest was in het opbouwen eigenlijk, nadat Smal en Read uitvielen. Watanabe kan nog een beetje functioneel opbouwen, de rest helemaal niks.quote:Op zondag 26 juli 2026 15:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik durf nog wel te zeggen dat dit meer zei over Trauner dan over de rest.
Van alledrie de stations overigens. Zijn wel lekkere spelertjes hoor!quote:
quote:Op zondag 26 juli 2026 16:45 schreef TweedeKlum het volgende:
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100157915_d27be50a
quote:Op zondag 26 juli 2026 16:59 schreef C64 het volgende:
Die V Persie junior zal inmiddels ook wel onhoudbaar zijn geworden.
5 miljoen in plaats van 4 miljoen.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:23 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wel te hopen dat die t.z.t. wat meer oplevert dan z’n papa.
Die jongen gaat dit jaar gewoon lekker doorbreken, en krijgt dan een leuk contractje tot 2030.quote:Op zondag 26 juli 2026 17:26 schreef C64 het volgende:
[..]
5 miljoen in plaats van 4 miljoen.
Contract loopt tot 2028
Lekker grinniken om een fantastisch doorverkoop percentage, om vervolgens weggespeeld te worden door Feyenoord en ruzie te krijgen met alle trainers, genot.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:02 schreef De_Pel het volgende:
Ook Benfica zou geïnteresseerd zijn in Sauertje.
Ik stel voor om sowieso geen zaken meer te doen met Portugese clubs, dat blijkt steeds weer weinig succesvol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |