abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2026 @ 12:33:18 #51
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435313
quote:
4s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:36 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Als het niet om een pride parade zou gaan zouden dit soort reacties van dit soort figuren uitblijven. Het lijkt eerder op de schone schijn ophouden. De fophef huer natuurlijk dat het een boeler parade betreft en men in een ideologische spagaat zit, enkele weken geleden knalde zo'n islamiet zijn busje nog door een groepje voetganger in Italië en dat was even gapen en weer verder...
Klopt, alleen als twee beschermde diersoorten elkaar aanvallen krijg je deze fophef, de rest is niet interessant.
pi_221435314
quote:
13s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Is er door Femke en Rob al geroepen dat het onacceptabel is en dit nooit meer mag gebeuren?

Om vervolgens weer over te gaan tot de orde van de dag en nog meer haatbaarden te impoteren. Scheinheilig volk. Zelfde als als die deugers uit die homo communitie die lopen te zwaaien met hun pro Islam vlaggen. Jullie moeten je kapot schamen.

Helaas een kwestie van tijd voor dit ook in Nederland gaat gebeuren. Godzijdank woon ik niet een grote stad. Maar dit hoort er tegenwoordig bij.
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)aatregelen~a7ea4ef2/

Afschuwelijk, kan niet. bla bla bla.
Meer beveiliging en doooorrrr.

:O
pi_221435316
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Gisteren ook weer een goed aantal Palestina vlaggen gespot in nieuwsberichten van de pride :').

Krijg het gevoel dat die community nu eenmaal niet zo heel slim is.
Misschien gaan de ogen nu eens open, maar reken er maar niet op. Incident blah blah blah.

Dom volk.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:34:11 #54
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221435318
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:31 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De dader bleek een deradicaliseringsprogramma te volgen. Heeft niet heel veel succes gehad blijkbaar.
We hebben echt veel te veel geduld met dit soort zaken.
pi_221435328
Huh deel 2 pas?
pi_221435330
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:34 schreef Momo het volgende:

[..]
We hebben echt veel te veel geduld met dit soort zaken.
Zo'n iemand moet allang uit worden gezet, maar ook Duitsland faalt natuurlijk net zoals ieder land in West-Europa. _O_

En toch maar de grenzen wagenwijd open houden. Gelukkig zit er af en toe een lekkere hoer tussen voor @Harvest89 en een goeie postbezorger. Wat een toevoegingen voor de samenleving.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:36:22 #57
486919 Swango
Just saying
pi_221435334
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Echter zien we helaas dat velen binnen progressieve en linkse contreien zich liever drukmaken over iemand van rechts die misschien kritiek heeft op hormoonremmers voor minderjarigen of perverse taferelen tijdens een Pride, dan over anti-homo sentimenten of zelfs geweld uit Islamitische contreien.

Dat wekt de vraag op waar de prioriteiten van zulke mensen precies liggen. En het antwoord is hier dat men in zulke milieus homofobie slechts ziet als een politiek wapen dat enkel handig is als het kan worden gebruikt tegen 'rechts'.

Als er homofobie afkomstig is in veel ergere vormen vanuit kringen die men als een 'politieke bondgenoot' beschouwd, zoals de Islamitische, dan wordt er weggekeken of gebagatelliseerd.
In dat geval zou je haast kunnen spreken van een collectief narcisme wanneer homofobie als instrument wordt ingezet. Dan is het niet politiek meer, maar een persoonlijkheidsstoornis waarin ze zich in kunnen vinden.
pi_221435347
Zo zie je maar hoe gevaarlijk dat Pride is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:40:43 #59
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221435359
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:39 schreef Discombobulate het volgende:
Zo zie je maar hoe gevaarlijk dat Pride is.
??? Pride is feestje
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221435363
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:30 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Ondertussen... [ afbeelding ]
?
  zondag 26 juli 2026 @ 12:41:55 #61
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221435364
quote:
Politie: ook mensen gestoken bij Pride in Berlijn

BERLIJN (ANP/DPA) - Volgens getuigen zijn er bij de vermoedelijke aanrijding met de witte auto op de Pride in Berlijn ook mensen gestoken en gewond geraakt. Dat zegt politiewoordvoerder Florian Nath.

De mensen zijn zo snel mogelijk naar ziekenhuizen overgebracht.

Er wordt nu onderzocht of er na "de fase van de aanrijding" nog een tweede fase heeft plaatsgevonden. Volgens de krant Bild zou een persoon met een mes het witte voertuig hebben verlaten.

De vermoedelijke aanrijding heeft aan zeker één persoon het leven gekost. Ongeveer zeventien personen raakten gewond, aldus de politie. Meerdere mensen zijn levensgevaarlijk gewond.

Honderdduizenden mensen waren op de been voor de Pride.

De politie verzoekt mensen die foto's of filmpjes hebben gemaakt om die ter beschikking te stellen.

bron
O+ islam O+ is peace :S___D
  zondag 26 juli 2026 @ 12:46:35 #62
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221435384
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:32 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Gisteren ook weer een goed aantal Palestina vlaggen gespot in nieuwsberichten van de pride :').

Krijg het gevoel dat die community nu eenmaal niet zo heel slim is.
Helaas nogal veel mensen die zijn gevallen voor het intersectionele denken en dus denken dat Palestijnen en moslims hun 'intersectionele bondgenoten' zien.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 juli 2026 @ 12:47:12 #63
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221435387
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
Ze kunnen de betonblokken voor de stadscentra beter jaarrond laten liggen in Duitsland.

Nieuwe normaal enzo.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 26 juli 2026 @ 12:47:23 #64
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221435389
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Laat hier eens post zien van users die zich in hun posts wel uitspreken mbt emoties rond de slachtoffers?

En heb jij dit zelf wel gedaan?

Zie hier voor het gemak even een greep uit de eerste reacties. Wow wat bekommeren die lui zich om de slachtoffers! Wauw!
[..]
[..]
[..]
[..]

Ik begrijp dat je een tegenargument probeert te bedenken, maar die posts schetsen nou niet bepaald een beeld van een schrijver die overmand is door emoties, precies waar wel op gedoeld werd.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zondag 26 juli 2026 @ 12:48:50 #65
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435398
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:25 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja, dat voegde weinig toe. Had ik best achterwege kunnen laten.

Maar dat neemt niet weg dat ik alsnog jouw punt niet zie. Je beklaagt je over selectieve links/rechts media (zoals de NOS, Telegraaf, NU ?) Maar erkent tegelijk dat er wel degelijk problemen zijn met radicale moslims.

Vervolgens geef je aan dat je een soort wetenschappelijke case study nodig hebt om (klaarblijkelijk) het causaal verband tussen dit soort aanslagen en moslims concreet gemaakt te zien worden.

Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat.
Dat was dus niet wat ik beweerde. Verre van.

Ik reageerde op enkele users die aangaven dat het prima is wanneer media selectief zijn wanneer het hen uitkomt.

quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 10:42 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Wat heeft selectieve-media aandacht te maken met wat jij zegt?

Waarom zou je identieke zaken meer of minder aandacht moeten geven op basis van afkomst dader?
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 10:47 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Omdat als er een patroon valt te ontdekken we dit patroon moeten duiden.

Zullen we eens benoemen welk patroon we in de afgelopen 20 jaar hebben gezien in Europa? Of duik je liever die vraag op dit moment?
Ik gaf alleen aan dat media-selectiviteit helemaal niet het juiste gereedschap is om patronen te ontdekken.

Om een patroon te ontdekken moet je juist alle vergelijkbare gevallen laten zien. En om dit dan even weer te concretiseren naar de huidige situatie: mbt dit soort aanslagen is dan natuurlijk al snel duidelijk dat ze voornamelijk door moslims worden gepleegd.

Maar ik reageerde dus op de stelling dat selective aandacht de juiste tool is voor patroonherkenning. Wat het dus niet is.
Krekker is de bom!
pi_221435403
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik denk bij die mongool die dit geflikt heeft.
Het is voor extreem rechts natuurlijk een mooi hangertje om weer de islam en de moslims de schuld te geven.
pi_221435413
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:46 schreef Momo het volgende:
We leven in een clownshow culture war waar de helft gekkies hoopt dat een witte rechts extremist is en en de andere helft gekkies hoopt dat het een moslim is.
Wat dan weer nergens op slaat omdat dit een moslimdingetje is, net als bomgordels dat zijn.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:50:10 #68
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_221435415
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:41 schreef Tengano het volgende:

[..]
quote:
VeRmOeDeLiJke aanrijding
pi_221435424
Motief nog onbekend jongens
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_221435432
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:52 schreef epicbeardman het volgende:
Motief nog onbekend jongens
Nou....doe eens een gok
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 26 juli 2026 @ 12:55:05 #71
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221435436
quote:
13s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Helaas nogal veel mensen die zijn gevallen voor het intersectionele denken en dus denken dat Palestijnen en moslims hun 'intersectionele bondgenoten' zien.
Triest eigenlijk. Suïcidale empathie.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 26 juli 2026 @ 12:56:10 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221435441
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:49 schreef Chadi het volgende:

[..]
Het is voor extreem rechts natuurlijk een mooi hangertje om weer de islam en de moslims de schuld te geven.
Ja, gek is dat, dan doe je het, krijg je nog de schuld ook, apart :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 26 juli 2026 @ 12:57:40 #73
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221435449
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:48 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Dat was dus niet wat ik beweerde. Verre van.

Ik reageerde op enkele users die aangaven dat het prima is wanneer media selectief zijn wanneer het hen uitkomt.
[..]
[..]
Ik gaf alleen aan dat media-selectiviteit helemaal niet het juiste gereedschap is om patronen te ontdekken.

Om een patroon te ontdekken moet je juist alle vergelijkbare gevallen laten zien. En om dit dan even weer te concretiseren naar de huidige situatie: mbt dit soort aanslagen is dan natuurlijk al snel duidelijk dat ze voornamelijk door moslims worden gepleegd.

Maar ik reageerde dus op de stelling dat selective aandacht de juiste tool is voor patroonherkenning. Wat het dus niet is.
Er zijn genoeg extremistische moorden/aanslagen geweest die de media helemaal niet hebben gehaald of onder de noemer 'verward persoon' 'psychische stoornis'.

Het valt me in dit geval juist mee dat er al over zijn 'islamitische milieu' is gerept. Normaal duurt dat 2 weken.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:03:09 #74
486919 Swango
Just saying
pi_221435482
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:47 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ze kunnen de betonblokken voor de stadscentra beter jaarrond laten liggen in Duitsland.

Nieuwe normaal enzo.
Als dat levens redt mogen de betonblokken van mij blijven liggen, sowieso meer beveiliging. Ook al klink ik dan als een Femke van Rob ;) Met 'incidenten' als dit kan het in de toekomst bijna niet anders meer.
pi_221435486
quote:

[..]
Klopt en het helpt niet dat Elon Musk een platform heeft waar dit soort ongelukken met busjes en vrachtwagens op grote menigten worden gedeeld. Als we straks socialid en leeftijds verificatie hebben voor social media houdt het verspreiden en delen van dit stigmatiserende nieuws tegen moslims misschien op. De EU wil helemaal niet dat dit soort ongelukken bekend worden.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:04:31 #76
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221435492
quote:

[..]
Was het een Jood dan?
pi_221435517
Moet je nu eens opletten hoe zeer de ummah nu gaat staan voor de queer community.

HAHAHAHAHHAHAHAHA

En zie eens hoe de islamitische gemeenschap op eens collectief in de spiegel kijkt.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA

En wat bemoedigend, voor het eerst eens niet de zielige slachtofferrol en niet met het vingertje wijzen naar de ander.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHA

Goed ook om te merken dat in het kamp der Deuglijkheid langzaam de lampjes van gezond verstand steeds meer aan gaan.

MUHAHHAHAHAHAHAHAHAHA

De islam Een westers hatende, homo hatende, democratie hatende, mensen rechten hatende, vrouwen hatende, alles-niet-islam hatende, barbaarse ideologie :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef @Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
  zondag 26 juli 2026 @ 13:08:09 #78
486919 Swango
Just saying
pi_221435525
quote:

[..]
Kleine correctie: extreem rechts geeft álle buitenlanders de schuld. Daarmee gezegd zie ik neo-nazi's als extreem rechts en niet zoals Jesse Klaver die alle rechts politieke partijen die hem niet naar de mond praten als extreem rechts betitelt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Swango op 26-07-2026 13:09:00 (kromme zin, what ever) ]
  zondag 26 juli 2026 @ 13:09:03 #79
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_221435534
Was dit een oefening voor de kerstmarkten?
Drop you like an ill, bad habit
pi_221435545
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:03 schreef Tengano het volgende:
Enige manier om dit op te lossen is om de islam gewoon te verbieden.
Wapens en harddrugs zijn ook verboden, helpt het? Nee. Reli-onderwijs inperken zou wellicht een beetje helpen, maar nog steeds is het water naar de zee dragen.
pi_221435548
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:37 schreef Momo het volgende:
Ah leuk het is nu een vrouwenhaat topic geworden
Heb ik nog wel wat neven die ik dan lid kan laten worden van Fok! :P
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zondag 26 juli 2026 @ 13:11:19 #82
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221435552
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:10 schreef Ann-Lynn het volgende:
Wapens en harddrugs zijn ook verboden, helpt het? Nee. Reli-onderwijs inperken zou wellicht een beetje helpen, maar nog steeds is het water naar de zee dragen.
Kun je mij in Nederland een chapter aanwijzen waar No Surrender zit?

Of kun je mij vertellen in welke treinen ze in Nederland nog rookcoupés hebben?

En waar er in Nederland nog nertsenhouderijen zitten?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tengano op 26-07-2026 13:20:33 ]
pi_221435656
quote:
13s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Zelfde als als die deugers uit die homo communitie die lopen te zwaaien met hun pro Islam vlaggen. Jullie moeten je kapot schamen.
Je merkt online ook wel op (buitenlandse) forums dat die gekaapt worden door elementen uit Midden-Oosten (die bv. in Amerika zitten).

Iedereen met een andere mening krijgt bij wijze van spreken een ban aangenaaid (soort van nieuwe versie van 'burn the witch').

En SM is ook de makkelijkste manier om mensen te manipuleren (je kunt gewoon lachend achter je computer zitten).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_221435682
Progressief-links mag zichzelf dit aanrekenen. Zij zijn degene die dit soort barbaren blijven verwelkom.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:30:15 #85
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221435708
quote:
Halsema: waar nodig extra maatregelen bij WorldPride Amsterdam

AMSTERDAM (ANP) - Burgemeester Femke Halsema van Amsterdam laat weten dat er bij de WorldPride in haar stad "waar nodig" extra maatregelen worden getroffen. Dit naar aanleiding van de aanslag in Berlijn zaterdag. De Amsterdamse driehoek (politie, burgemeester en Openbaar Ministerie) heeft overlegd en er is nauw contact met de organisatie, stelt ze.

Halsema spreekt van "afschuwelijk nieuws". "Een aanval op de vrijheid die we in Amsterdam deze weken ook groots vieren. Ik kan me goed voorstellen dat het naast woede ook angst en zorgen oproept bij bezoekers en deelnemers van de Pride in Amsterdam."

De veiligheidssituatie wordt scherp in de gaten gehouden. De burgemeester hoopt dat bezoekers zo min mogelijk merken van eventuele extra maatregelen. "Want we willen ons ook geen angst aan laten jagen en de vrijheid kunnen vieren om te zijn wie je bent en te houden van wie je wilt."

Gestoken

Tijdens de Pride in Berlijn reed zaterdag iemand met een busje in op mensen en zijn er ook mensen gestoken. Eén persoon kwam om het leven en er vielen zestien gewonden.

Koningin Máxima opende zaterdag WorldPride 2026 in het Amsterdamse Vondelpark. Het internationale evenement vraagt wereldwijd aandacht voor de zichtbaarheid, emancipatie en mensenrechten van de lhbtiqa+-gemeenschap. WorldPride duurt tot en met 8 augustus.

bron
pi_221435720
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:11 schreef Tengano het volgende:

[..]
Kun je mij in Nederland een chapter aanwijzen waar No Surrender zit?

Of kun je mij vertellen in welke treinen ze in Nederland nog rookcoupés hebben?

En waar er in Nederland nog nertsenhouderijen zitten?
Geloof en overtuigingen zijn niet tastbaar, die kun je niet met een verbod uitbannen. Stel je haalt alle moskees weg in Nederland, net als rookcoupes zijn weggehaald. Dan gaat men online de haatpreken volgen. Ik weet echt geen oplossing voor dit euvel.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:32:34 #87
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221435729
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:31 schreef Ann-Lynn het volgende:
Geloof en overtuigingen zijn niet tastbaar, die kun je niet met een verbod uitbannen. Stel je haalt alle moskees weg in Nederland, net als rookcoupes zijn weggehaald. Dan gaat men online de haatpreken volgen. Ik weet echt geen oplossing voor dit euvel.
Waar een wil is, is een weg.

Genoeg is genoeg.
pi_221435739
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:45 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Laat hier eens post zien van users die zich in hun posts wel uitspreken mbt emoties rond de slachtoffers?

En heb jij dit zelf wel gedaan?

Zie hier voor het gemak even een greep uit de eerste reacties. Wow wat bekommeren die lui zich om de slachtoffers! Wauw!
[..]
[..]
[..]
[..]

Zat wel direct goed 😊 👍🏻
En bovendien: hoe kan ik me van achter mijn scherm nou bekommeren om de slachtoffers? Het is niet dat ik ze in een stabiele zijligging kan leggen vanaf hier.
U MAD?
pi_221435756
quote:
De dader bleek een deradicaliseringsprogramma te volgen. Heeft niet heel veel succes gehad blijkbaar.
Als je alleen al kijkt naar de kosten die zo een islamiet heeft veroorzaakt:
- Uitkering
- Roof en geweld misdrijven
- kosten voor gevangenis, advocatuur, juridiche macht etc
- kosten geheime dienst voor het "in de gaten houden"
- kosten voor de beveiliging voor de aanslag
- gigantische kosten na de aanslag (alleen al miljoenen voor pesoneel inzet)

en dan heb ik het nog niet eens over het menselijke leed en de kosten voor particulieren :{

En zo zijn er nog 1000den anderen met potentieel dezelfde problemen.

Alleen al financieel is het onhoudbaar, dus REMIGRATIE (of afnemen van staatsburgerschap)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_221435788
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:34 schreef Tengano het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat het meer zo is
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:42:23 #91
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_221435807
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef Tengano het volgende:

[..]
Waar een wil is, is een weg.

Genoeg is genoeg.

Die wil ontbreekt. Je kunt zoveel ellende al voorkomen, maar ze willen niet.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:44:20 #92
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221435828
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:42 schreef Mubassie het volgende:
Die wil ontbreekt. Je kunt zoveel ellende al voorkomen, maar ze willen niet.
The majority is irrelevant.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:52:57 #93
117098 Hathor
Effe niet
pi_221435883
A new study reveals that the main cause of islamophobia is because of muslims killing people all the time.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 26 juli 2026 @ 13:54:55 #94
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435897
quote:
16s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:47 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik begrijp dat je een tegenargument probeert te bedenken, maar die posts schetsen nou niet bepaald een beeld van een schrijver die overmand is door emoties, precies waar wel op gedoeld werd.
Overmand door emoties? :') Dramaqueen.

Feit blijft: weinig v/d reacties hier zullen de slachtoffers helpen en weinig reacties hier gaan überhaupt over de slachtoffers. Dus ga nu niet doen alsof mijn reactie op dat gebied een uitzondering was.
Krekker is de bom!
  zondag 26 juli 2026 @ 14:03:16 #95
459912 FlippingCoin
pi_221435965
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 13:54 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Overmand door emoties? :') Dramaqueen.

Feit blijft: weinig v/d reacties hier zullen de slachtoffers helpen en weinig reacties hier gaan überhaupt over de slachtoffers. Dus ga nu niet doen alsof mijn reactie op dat gebied een uitzondering was.
Gebruiker @:krekker verliest zijn kalmte als het over zijn broeders gaat zo te zien.

Hier reageerde ik op, niet mijn post dus, wel ben ik het er volledig mee eens; hierbij wil ik het verder laten met jou, iedere poging tot inhoudelijke discussie met jou leidt tot niets.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 26 juli 2026 @ 14:03:27 #96
485843 crew  Jippie
pi_221435967
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:46 schreef Momo het volgende:
We leven in een clownshow culture war waar de helft gekkies hoopt dat een witte rechts extremist is en en de andere helft gekkies hoopt dat het een moslim is.
Als je 'hoopt' vervangt door 'verwacht/denkt' is het wel een accurate beschrijving hoe de uiterste delen van het politieke spectrum tegenover elkaar staat. En voor een aantal daarvan is 'hoopt' inderdaad de juiste duiding.
  zondag 26 juli 2026 @ 14:05:07 #97
459912 FlippingCoin
pi_221435985
quote:
Die cursussen zullen wel gegeven worden door van die hopeloos naïve figuren. Gelijk een goed signaal om die cursussen nog eens uit te lichten.
  zondag 26 juli 2026 @ 14:06:26 #98
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221435997
quote:
16s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Die cursussen zullen wel gegeven worden door van die hopeloos naïve figuren. Gelijk een goed signaal om die cursussen nog eens uit te lichten.
  zondag 26 juli 2026 @ 14:06:28 #99
459912 FlippingCoin
pi_221435998
quote:
2s.gif Op zondag 26 juli 2026 14:03 schreef Jippie het volgende:

[..]
Als je 'hoopt' vervangt door 'verwacht/denkt' is het wel een accurate beschrijving hoe de uiterste delen van het politieke spectrum tegenover elkaar staat. En voor een aantal daarvan is 'hoopt' inderdaad de juiste duiding.
Als verwacht hier de juiste terminologie is, dan kunnen we stellen dat een zijde in ieder geval realistischere verwachtingen heeft getuige het weer een moslim is. Hoeveel lhbtq aanslagen zijn er al geweest vanuit de rechterflank?
  zondag 26 juli 2026 @ 14:11:12 #100
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221436030
Voor de hardcore lefties; een ex moslim die je uitlegt hoe de islam echt in elkaar zit.

Bekijk deze YouTube-video
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')