https://nos.nl/artikel/26(...)n-berlijn-stilgelegdquote:NOS Nieuws•vandaag, 22:52
Auto rijdt in op menigte, Pride in Berlijn stilgelegd
In Berlijn is een auto ingereden op toeschouwers van de jaarlijkse Pride. Er is nog niet bekend of het om een ongeluk gaat of dat er opzet in het spel was. Volgens Bild zijn meerdere mensen gewond geraakt.
Spreek voor jezelf. Ik zie dit soort dingen liever helemaal niet gebeuren maar het zijn offers ten behoeve van de multiculti samenleving.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:46 schreef Momo het volgende:
We leven in een clownshow culture war waar de helft gekkies hoopt dat een witte rechts extremist is en en de andere helft gekkies hoopt dat het een moslim is.
quote:Op zondag 26 juli 2026 11:30 schreef KreKkeR het volgende:
Hele bevolkingsgroepen (en dan doel ik niet specifiek op moslims) worden tegen elkaar opgezet onder de valse noemer links of rechts. Je ziet eenzelfde beweging in de VS waar liberalen en conservatieven elkaar soms tot op het bot beginnen te haten ipv te zeggen: "op sommige punten zijn we het niet eens, op sommigen wel, maar we proberen er in ieder geval samen het beste van te maken".
Ja joh ik hoor echt bij die helft daarom dat ik beide groepen ook gekkies noem.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Ik zie dit soort dingen liever helemaal niet gebeuren maar het zijn offers ten behoeve van de multiculti samenleving.
<Knip>
Je fantaseert er een groep bij "rechts extremisten" die er geen hol mee te maken hebben of gehad hebben. Begint over de manosphere. Echt, waarom?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja joh ik hoor echt bij die helft daarom dat ik beide groepen ook gekkies noem.
Leuk Marcouch. En ga dit nu eens in de moskee zeggen.quote:
Waarom maak je je zo druk over het feit dat mensen kritisch zijn op de Islam na de (afgaande op de berichten) zoveelste aanslag uit die hoek?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:45 schreef Draxx het volgende:
Treuren om één slachtoffer en dat toeschrijven aan het geloof en de gehele gemeenschap, maar in andere discussies genocide goedpraten.
Jai Racies! Jai niet rusjpekt voer andruh koeltoer! Jai slecht!quote:Op zondag 26 juli 2026 11:50 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggesties, even likejes zetten.
Fuck de islam en de bijbehorende fanclub.
Omdat we met ons allen moeten theedrinken en bruggen bouwen.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waarom maak je je zo druk over het feit dat mensen kritisch zijn op de Islam na de (afgaande op de berichten) zoveelste aanslag uit die hoek?
Nogmaals, lees deze reactie eens:quote:Op zondag 26 juli 2026 11:41 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je argumenten draaien om reacties van mensen hier maar je hebt een issue met het feit dat er geen objectieve media verslaggeving is over alle aanslagen?
Volgens deze user proberen linkse media-aandacht, als blijkt dat het een moslim is, dit voorval zoveel mogelijk weg te moffelen.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar oh jee als iemand iets negatiefs zegt over de Islam of moslims.
De realiteit is dat er helaas lang niet goed negatiefs wordt gezegd over deze religie en diens adepten. Er zou namelijk véél meer maatschappelijke druk moeten komen en harde veroordeling en stigmatisering bij elke misstap die men maakt.
Maar helaas, we weten hoe dit gaat, veel media zullen natuurlijk klaarstaan om de Islam en moslims te beschermen. Op menig redactie was gisteren wellicht nog de hoop dat de dader een soort Breivik was. Dan had men wekenlang uitvoerige artikelen kunnen schrijven over het vermeende gevaar van 'rechts'.
Mocht dit dus inderdaad een moslim betreffen is de tactiek nu om het voorval zo snel mogelijk van de voorpagina's te krijgen en over te gaan naar de orde van de dag. Immers ziet men nu als de allerbelangrijkste taak om stigmatisering van moslims en de Islam te voorkomen.
Het was een discussie over anti-lhbtiq+ sentimenten in onze samenleving. Al die 3 hebben ook een overlap.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Je fantaseert er een groep bij "rechts extremisten" die er geen hol mee te maken hebben of gehad hebben. Begint over de manosphere. Echt, waarom?
Komt over als een kansloze poging om modder in het water te gooien.
Ik hoor je!quote:Op zondag 26 juli 2026 11:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals, lees deze reactie eens:
[..]
Volgens deze user proberen linkse media-aandacht, als blijkt dat het een moslim is, dit voorval zoveel mogelijk weg te moffelen.
Ik denk dat dit een zeer kwalijke zaak is, maar wat ik aankaartte, is dat deze selectieve-media zowel aan de linkerkant als rechtkant plaatsvinden.
En zowel links als rechts kunnen deze selectieve media-aandacht prima aanwijzen bij "de tegenpartij", zonder te realiseren hoe zij zelf continu worden beinvloed door "hun eigen" media.
Dat is waarom ik aangaf dat het de samenleving zoveel goeds zou doen wanneer mensen uit hun silos zouden komen. Helaas helpen de media en politici hier niet aan mee, die doen het omgekeerde.
Nou dan zijn we het in ieder geval eens over objectieve verslaggeving; dit was gewoon een terroristische aanslag en niet zoals Nu het zei “een dodelijke aanrijding”.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nogmaals, lees deze reactie eens:
[..]
Volgens deze user proberen linkse media-aandacht, als blijkt dat het een moslim is, dit voorval zoveel mogelijk weg te moffelen.
Ik denk dat dit een zeer kwalijke zaak is, maar wat ik aankaartte, is dat deze selectieve-media zowel aan de linkerkant als rechtkant plaatsvinden.
En zowel links als rechts kunnen deze selectieve media-aandacht prima aanwijzen bij "de tegenpartij", zonder te realiseren hoe zij zelf continu worden beinvloed door "hun eigen" media.
Dat is waarom ik aangaf dat het de samenleving zoveel goeds zou doen wanneer mensen uit hun silos zouden komen. Helaas helpen de media en politici hier niet aan mee, die doen het omgekeerde.
Aan ja, want het is of het een of het ander he?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Weet je wat de maatschappij ook goed zou doen? Minder fucking moslims die mensen kapot rijden!
Echt, jij lijkt ook wel ver uitgezaaide Koran te hebben, moet je eens laten behandelen.
Ok, mooi. En hoeveel manosphere pubers/adolescenten zijn er al op prides ingereden?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was een discussie over anti-lhbtiq+ sentimenten in onze samenleving. Al die 3 hebben ook een overlap.
Eens. Vraag is waar in dit specifieke geval de bron van het probleem zit. De Duitse justitie en vrijgave informatie. Of de media, of beiden.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:02 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nou dan zijn we het in ieder geval eens over objectieve verslaggeving; dit was gewoon een terroristische aanslag en niet zoals Nu het zei “een dodelijke aanrijding”.
Hoeveel manofluencers zijn er ingereden op een pride ? En hoeveel rechts extremisten hebben een pride verstoord?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:59 schreef Momo het volgende:
[..]
Het was een discussie over anti-lhbtiq+ sentimenten in onze samenleving. Al die 3 hebben ook een overlap.
Hey that’s my line !quote:Op zondag 26 juli 2026 12:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ok, mooi. En hoeveel manosphere pubers/adolescenten zijn er al op prides ingereden?
Ik denk bij die mongool die dit geflikt heeft.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:04 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Eens. Vraag is waar in dit specifieke geval de bron van het probleem zit. De Duitse justitie en vrijgave informatie. Of de media, of beiden.
quote:Op zondag 26 juli 2026 12:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ok, mooi. En hoeveel manosphere pubers/adolescenten zijn er al op prides ingereden?
Het ging over anti LGBT sentimenten in onze samenleving, laten we hopen dat deze groep ook niet tot geweld over gaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:04 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Hoeveel manofluencers zijn er ingereden op een pride ? En hoeveel rechts extremisten hebben een pride verstoord?
Geen idee hoe. Sociale media helpt niet echt mee. En het maar blijven binnenlaten van grote groepen ongecontroleerde vluchtelingen uit moslimlanden, terwijl we de problemen hier nog niet eens onder controle hebben, helpt natuurlijk ook niet echt mee.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik hoor je!
Ik begrijp je!
Maar ik denk dat we inmiddels al te ver heen zijn. Objectieve berichtgeving bestaat al dertig jaar niet meer.
Je zal het vanaf de grond opnieuw op moeten bouwen.
quote:Op zondag 26 juli 2026 12:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aan ja, want het is of het een of het ander he?
Minder moslims die elkaar doodrijden EN tegelijkertijd ook minder haat binnen de gehele bevolking, dat is natuurlijk een onmogelijk iets om na te streven. We kunnen alleen maar kiezen uit:
- Minder moslims die elkaar doodrijden
Of
- Minder haat binnen de gehele bevolking
Dat lijkt me vanzelfsprekend:)quote:Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik denk bij die mongool die dit geflikt heeft.
Excuses aanbieden voor de woorden/mening die jij mij in de mond legt? Nee dankje.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wensdenken, echt niets meer dan vurig willen, hoe kansloos ook. De islam wil geen minder haat, toen niet, nu niet, morgen niet. Dit denken staat volledig los van de werkelijkheid.
Dit is al 1400 jaar de manier waarop de islam te werk gaat, zoek eens op hoe het overgrote meerderheid van de islamitische landen zo geworden zijn, kijk naar de huidige ontwikkelingen hier en kom nog eens met het schaamrood op je kaken terug om sorry te zeggen.
In veel islamitische landen krijg je de doodstraf als er ook maar een vermoeden is dat je met een andere man seks hebt gehad. Het wezenlijke verschil is dat geen enkel rechts persoon hier zoiets nastreeft, de kritiek richt zich juist op het politiseren van de LGBT beweging. Mensen willen simpelweg niet dat er op de kleuterschool een voorleesuurtje is met dragqueens of dat kinderen volgepropt worden met hormoonremmers omdat ze een complex is aangepraat.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Het ging over anti LGBT sentimenten in onze samenleving, laten we hopen dat deze groep ook niet tot geweld over gaan.
Correct.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:12 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
In veel islamitische landen krijg je de doodstraf als er ook maar een vermoeden is dat je met een andere man seks hebt gehad. Het wezenlijke verschil is dat geen enkel rechts persoon hier zoiets nastreeft, de kritiek richt zich juist op het politiseren van de LGBT beweging. Mensen willen simpelweg niet dat er op de kleuterschool een voorleesuurtje is met dragqueens of dat kinderen volgepropt worden met hormoonremmers omdat ze een complex is aangepraat.
Niet zo schijnheilig doen. Wanneer je echt geïnteresseerd was in wat precies ik bedoelde had je dat ook gewoon op normale manier kunnen vragen ipv bij voorbaat mijn reactie af te doen als simpel gelul.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, jammer want ik had graag een inhoudelijk punt gezien.
Nu blijft het bij wat vaag geleuter over "extreme selectie" van links/rechts media. Ja, tuurlijk vriendje.
quote:Op zondag 26 juli 2026 11:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ga anders even een wetenschappelijk verantwoorde statistische weergave maken en kom dan maar terug.
Wat een simpel gelul zeg.
En zijn ook hadiths over Mohammed die ook wel heeeeeeeel erg gay zijn. En er zijn meerdere soortgelijke gay events te vinden in de hadiths.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Raar eigenlijk, in de islam is ontzettend veel homofilie te vinden, kijk naar Khadaffi die ook jongetjes verkrachtte of naar de huidige Ayatollah, zouden het gewoon een heleboel twijfelaars zijn?
Die haat is simpelweg het benoemen van een levens gevaarlijk probleem.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aan ja, want het is of het een of het ander he?
Minder moslims die elkaar doodrijden EN tegelijkertijd ook minder haat binnen de gehele bevolking, dat is natuurlijk een onmogelijk iets om na te streven. We kunnen alleen maar kiezen uit:
- Minder moslims die elkaar doodrijden
Of
- Minder haat binnen de gehele bevolking
Halsema stond gisteren nog te janken bij de Pride en nu dit, die was al in de war maar nu chronisch.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, Sylvana Simons en Femke Halsema ook niet.
Ik denk dat we wat op het spoor zijnquote:Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
En zijn ook hadiths over Mohammed die ook wel heeeeeeeel erg gay zijn. En er zijn meerdere soortgelijke gay events te vinden in de hadiths.
Bekijk deze YouTube-video
Komt links en woke niet gelegen.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Echter zien we helaas dat velen binnen progressieve en linkse contreien zich liever drukmaken over iemand van rechts die misschien kritiek heeft op hormoonremmers voor minderjarigen of perverse taferelen tijdens een Pride, dan over anti-homo sentimenten of zelfs geweld uit Islamitische contreien.
Dat wekt de vraag op waar de prioriteiten van zulke mensen precies liggen. En het antwoord is hier dat men in zulke milieus homofobie slechts ziet als een politiek wapen dat enkel handig is als het kan worden gebruikt tegen 'rechts'.
Als er homofobie afkomstig is in veel ergere vormen vanuit kringen die men als een 'politieke bondgenoot' beschouwd, zoals de Islamitische, dan wordt er weggekeken of gebagatelliseerd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)aatregelen~a7ea4ef2/quote:Op zondag 26 juli 2026 12:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, Sylvana Simons en Femke Halsema ook niet.
Ja, dat voegde weinig toe. Had ik best achterwege kunnen laten.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen. Wanneer je echt geïnteresseerd was in wat precies ik bedoelde had je dat ook gewoon op normale manier kunnen vragen ipv bij voorbaat mijn reactie af te doen als simpel gelul.
[..]
Het valt mij nog mee dat ze hier Islamofobie niet hebben genoemd.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)aatregelen~a7ea4ef2/
Afschuwelijk, kan niet. bla bla bla.
Meer beveiliging en doooorrrr.
Daar is het nog te vroeg voor denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat ze hier Islamofobie niet hebben genoemd.
quote:Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Het ging over anti LGBT sentimenten in onze samenleving, laten we hopen dat deze groep ook niet tot geweld over gaan.
Gisteren ook weer een goed aantal Palestina vlaggen gespot in nieuwsberichten van de pridequote:Op zondag 26 juli 2026 12:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Is er door Femke en Rob al geroepen dat het onacceptabel is en dit nooit meer mag gebeuren?
Om vervolgens weer over te gaan tot de orde van de dag en nog meer haatbaarden te impoteren. Scheinheilig volk. Zelfde als als die deugers uit die homo communitie die lopen te zwaaien met hun pro Islam vlaggen. Jullie moeten je kapot schamen.
Helaas een kwestie van tijd voor dit ook in Nederland gaat gebeuren. Godzijdank woon ik niet een grote stad. Maar dit hoort er tegenwoordig bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |