abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2026 @ 11:46:52 #1
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221434960
quote:
NOS Nieuws•vandaag, 22:52
Auto rijdt in op menigte, Pride in Berlijn stilgelegd

In Berlijn is een auto ingereden op toeschouwers van de jaarlijkse Pride. Er is nog niet bekend of het om een ongeluk gaat of dat er opzet in het spel was. Volgens Bild zijn meerdere mensen gewond geraakt.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-berlijn-stilgelegd

Aanvulling 23.40 uur:

Volgens politieberichten zou een voertuig zijn ingereden op de feestgangers tijdens Christopher Street Day in Berlijn

Meerdere mensen raakten gewond in het Tiergartenpark, aldus een woordvoerder. Talrijke politieagenten en reddingswerkers van de Berlijnse brandweer zijn ter plaatse. Een klopjacht op de verdachten is gaande.
De Christopher Street Day-parade werd voortijdig beëindigd. Mensen worden dringend verzocht het Tiergarten-gebied te mijden, waar honderdduizenden mensen feestvierden onder het motto "Attitude is hot".
De jaarlijkse Christopher Street Day (CSD)-bijeenkomsten herdenken 28 juni 1969, de dag waarop de politie een inval deed in de Stonewall Inn, een homobar in New York City. Dit leidde tot dagenlange confrontaties met activisten en wordt beschouwd als het begin van de moderne homo- en lesbische beweging.

https://www.deutschlandfu(...)fahren-sein-102.html

Het incident vond rond 22.00 uur plaats. De bestuurder reed met hoge snelheid in een kleine, witte bestelbus door het Tiergartenpark. Tijdens zijn vlucht botste de bestuurder tegen een boom. Hij stapte uit en vluchtte te voet. Online foto's tonen een witte bestelbus die tegen een boom is gebotst en duidelijk schade heeft opgelopen.

Er is een helikopterlandingsplaats ingericht voor de zwaargewonden. Ambulances vervoeren de slachtoffers van de Tiergarten naar de Reichstag, waar helikopters klaarstaan ​​om hen naar ziekenhuizen te brengen. De hulpdiensten spreken van een "massale slachtoffersincident". Een woordvoerder van de brandweer meldde aan ntv dat er "meer dan tien gewonden" zijn, waarvan sommigen ernstig. Meer dan 150 brandweerlieden uit Berlijn zijn ter plaatse.

De organisatoren van de Christopher Street Day (CSD) en de politie hebben het gebied voor het podium bij de Brandenburger Tor ontruimd "vanwege een lastige situatie". De deelnemers werden verzocht "rustig en ordelijk" naar huis te gaan, zo schreven de organisatoren op hun sociale media. "Vermijd alstublieft de Siegessäule en de Tiergarten."

https://www.n-tv.de/panor(...)oter-id31125254.html

------------------------

De toedracht wordt nog onderzocht. Dat moge duidelijk zijn.
  zondag 26 juli 2026 @ 11:49:27 #2
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221434989
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:46 schreef Momo het volgende:
We leven in een clownshow culture war waar de helft gekkies hoopt dat een witte rechts extremist is en en de andere helft gekkies hoopt dat het een moslim is.
Spreek voor jezelf. Ik zie dit soort dingen liever helemaal niet gebeuren maar het zijn offers ten behoeve van de multiculti samenleving.

<Knip>

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 26-07-2026 14:03:59 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_221434998
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:30 schreef KreKkeR het volgende:
Hele bevolkingsgroepen (en dan doel ik niet specifiek op moslims) worden tegen elkaar opgezet onder de valse noemer links of rechts. Je ziet eenzelfde beweging in de VS waar liberalen en conservatieven elkaar soms tot op het bot beginnen te haten ipv te zeggen: "op sommige punten zijn we het niet eens, op sommigen wel, maar we proberen er in ieder geval samen het beste van te maken".
:R

Links heeft zich de afgelopen vijftien jaar gigantisch laten radicaliseren met de opkomst van het cultuurmarxisme en identiteitspolitiek. Ik ben zeker voor meer nuance, maar het huidige links functioneert als een hond met rabiës. Eigenlijk dien je de beweging weer van de grond af aan opnieuw op te bouwen, maar wie gaat dat doen? De huidige achterban gaat wel lekker op het reactionisme en domlinkse "white man baaaaad" narratief. Voor de plucheplakkers is het een gegeven dat je toch wel herkozen wordt in de linkse bolwerken en dan krijg je in feite gewoon een hufterig hoge vergoeding terwijl je weer vier jaar lang de twitter troll mag uithangen zoals zita 'mensen met penis' pels.
  zondag 26 juli 2026 @ 11:52:13 #4
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221435019
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Spreek voor jezelf. Ik zie dit soort dingen liever helemaal niet gebeuren maar het zijn offers ten behoeve van de multiculti samenleving.

<Knip>
Ja joh ik hoor echt bij die helft daarom dat ik beide groepen ook gekkies noem.

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 26-07-2026 14:05:25 ]
pi_221435022
Weer wat stemmen voor het AfD erbij.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 26 juli 2026 @ 11:53:30 #6
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221435033
Hamas werft fondsen, men staat zonder blikken of blozen met die terroristensjaal te pronken in het openbaar, de intifada is weer hip gemaakt maar het is zal de schuld blijven van de witte man.

En die smerige insinuaties dat mensen zouden hopen dat het een moslim is mag je lekker voor je houden }:|.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 26 juli 2026 @ 11:54:15 #7
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221435039
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:52 schreef Momo het volgende:

[..]
Ja joh ik hoor echt bij die helft daarom dat ik beide groepen ook gekkies noem.
Je fantaseert er een groep bij "rechts extremisten" die er geen hol mee te maken hebben of gehad hebben. Begint over de manosphere. Echt, waarom?

Komt over als een kansloze poging om modder in het water te gooien.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zondag 26 juli 2026 @ 11:54:18 #8
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221435042
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:28 schreef Tengano het volgende:

[..]
<Knip>
Leuk Marcouch. En ga dit nu eens in de moskee zeggen. :W

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 26-07-2026 14:09:45 ]
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 26 juli 2026 @ 11:56:00 #9
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221435059
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:45 schreef Draxx het volgende:
Treuren om één slachtoffer en dat toeschrijven aan het geloof en de gehele gemeenschap, maar in andere discussies genocide goedpraten.
Waarom maak je je zo druk over het feit dat mensen kritisch zijn op de Islam na de (afgaande op de berichten) zoveelste aanslag uit die hoek?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 juli 2026 @ 11:56:29 #10
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435067
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:50 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Bedankt voor de suggesties, even likejes zetten.

Fuck de islam en de bijbehorende fanclub.
Jai Racies! Jai niet rusjpekt voer andruh koeltoer! Jai slecht!
  zondag 26 juli 2026 @ 11:57:37 #11
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435077
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Waarom maak je je zo druk over het feit dat mensen kritisch zijn op de Islam na de (afgaande op de berichten) zoveelste aanslag uit die hoek?
Omdat we met ons allen moeten theedrinken en bruggen bouwen.
  zondag 26 juli 2026 @ 11:57:57 #12
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435081
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:41 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Je argumenten draaien om reacties van mensen hier maar je hebt een issue met het feit dat er geen objectieve media verslaggeving is over alle aanslagen?
Nogmaals, lees deze reactie eens:

quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2026 09:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar oh jee als iemand iets negatiefs zegt over de Islam of moslims.

De realiteit is dat er helaas lang niet goed negatiefs wordt gezegd over deze religie en diens adepten. Er zou namelijk véél meer maatschappelijke druk moeten komen en harde veroordeling en stigmatisering bij elke misstap die men maakt.

Maar helaas, we weten hoe dit gaat, veel media zullen natuurlijk klaarstaan om de Islam en moslims te beschermen. Op menig redactie was gisteren wellicht nog de hoop dat de dader een soort Breivik was. Dan had men wekenlang uitvoerige artikelen kunnen schrijven over het vermeende gevaar van 'rechts'.

Mocht dit dus inderdaad een moslim betreffen is de tactiek nu om het voorval zo snel mogelijk van de voorpagina's te krijgen en over te gaan naar de orde van de dag. Immers ziet men nu als de allerbelangrijkste taak om stigmatisering van moslims en de Islam te voorkomen.
Volgens deze user proberen linkse media-aandacht, als blijkt dat het een moslim is, dit voorval zoveel mogelijk weg te moffelen.

Ik denk dat dit een zeer kwalijke zaak is, maar wat ik aankaartte, is dat deze selectieve-media zowel aan de linkerkant als rechtkant plaatsvinden.

En zowel links als rechts kunnen deze selectieve media-aandacht prima aanwijzen bij "de tegenpartij", zonder te realiseren hoe zij zelf continu worden beinvloed door "hun eigen" media.

Dat is waarom ik aangaf dat het de samenleving zoveel goeds zou doen wanneer mensen uit hun silos zouden komen. Helaas helpen de media en politici hier niet aan mee, die doen het omgekeerde.
Krekker is de bom!
  zondag 26 juli 2026 @ 11:59:18 #13
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221435086
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Je fantaseert er een groep bij "rechts extremisten" die er geen hol mee te maken hebben of gehad hebben. Begint over de manosphere. Echt, waarom?

Komt over als een kansloze poging om modder in het water te gooien.
Het was een discussie over anti-lhbtiq+ sentimenten in onze samenleving. Al die 3 hebben ook een overlap.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:00:23 #14
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435091
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]
Volgens deze user proberen linkse media-aandacht, als blijkt dat het een moslim is, dit voorval zoveel mogelijk weg te moffelen.

Ik denk dat dit een zeer kwalijke zaak is, maar wat ik aankaartte, is dat deze selectieve-media zowel aan de linkerkant als rechtkant plaatsvinden.

En zowel links als rechts kunnen deze selectieve media-aandacht prima aanwijzen bij "de tegenpartij", zonder te realiseren hoe zij zelf continu worden beinvloed door "hun eigen" media.

Dat is waarom ik aangaf dat het de samenleving zoveel goeds zou doen wanneer mensen uit hun silos zouden komen. Helaas helpen de media en politici hier niet aan mee, die doen het omgekeerde.
Ik hoor je!
Ik begrijp je!
Maar ik denk dat we inmiddels al te ver heen zijn. Objectieve berichtgeving bestaat al dertig jaar niet meer.
Je zal het vanaf de grond opnieuw op moeten bouwen.
pi_221435114
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]

Nou dan zijn we het in ieder geval eens over objectieve verslaggeving; dit was gewoon een terroristische aanslag en niet zoals Nu het zei “een dodelijke aanrijding”.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:03:10 #16
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435118
quote:
13s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:14 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Weet je wat de maatschappij ook goed zou doen? Minder fucking moslims die mensen kapot rijden!

Echt, jij lijkt ook wel ver uitgezaaide Koran te hebben, moet je eens laten behandelen :r.
Aan ja, want het is of het een of het ander he?

Minder moslims die elkaar doodrijden EN tegelijkertijd ook minder haat binnen de gehele bevolking, dat is natuurlijk een onmogelijk iets om na te streven. We kunnen alleen maar kiezen uit:

- Minder moslims die elkaar doodrijden

Of

- Minder haat binnen de gehele bevolking
Krekker is de bom!
  zondag 26 juli 2026 @ 12:04:00 #17
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221435125
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Het was een discussie over anti-lhbtiq+ sentimenten in onze samenleving. Al die 3 hebben ook een overlap.
Ok, mooi. En hoeveel manosphere pubers/adolescenten zijn er al op prides ingereden?
  zondag 26 juli 2026 @ 12:04:26 #18
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435127
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:02 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Nou dan zijn we het in ieder geval eens over objectieve verslaggeving; dit was gewoon een terroristische aanslag en niet zoals Nu het zei “een dodelijke aanrijding”.
Eens. Vraag is waar in dit specifieke geval de bron van het probleem zit. De Duitse justitie en vrijgave informatie. Of de media, of beiden.
Krekker is de bom!
  zondag 26 juli 2026 @ 12:04:27 #19
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435128
Dader is trouwens niet origineel...

Bekijk deze YouTube-video
pi_221435129
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:59 schreef Momo het volgende:

[..]
Hoeveel manofluencers zijn er ingereden op een pride ? En hoeveel rechts extremisten hebben een pride verstoord?
pi_221435139
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ok, mooi. En hoeveel manosphere pubers/adolescenten zijn er al op prides ingereden?
Hey that’s my line !
  zondag 26 juli 2026 @ 12:07:08 #22
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435143
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:04 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Eens. Vraag is waar in dit specifieke geval de bron van het probleem zit. De Duitse justitie en vrijgave informatie. Of de media, of beiden.
Ik denk bij die mongool die dit geflikt heeft.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:07:12 #23
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221435144
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:04 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Hoeveel manofluencers zijn er ingereden op een pride ? En hoeveel rechts extremisten hebben een pride verstoord?
Het ging over anti LGBT sentimenten in onze samenleving, laten we hopen dat deze groep ook niet tot geweld over gaan.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:09:26 #24
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435157
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:00 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik hoor je!
Ik begrijp je!
Maar ik denk dat we inmiddels al te ver heen zijn. Objectieve berichtgeving bestaat al dertig jaar niet meer.
Je zal het vanaf de grond opnieuw op moeten bouwen.
Geen idee hoe. Sociale media helpt niet echt mee. En het maar blijven binnenlaten van grote groepen ongecontroleerde vluchtelingen uit moslimlanden, terwijl we de problemen hier nog niet eens onder controle hebben, helpt natuurlijk ook niet echt mee.

Maar dan nog, triest om te zien dat veel gevestigde media, die zichzelf altijd waakhond noemden, zelf ool onderdeel v/h probleem zijn.
Krekker is de bom!
  zondag 26 juli 2026 @ 12:10:17 #25
477768 TweedeKlum
pi_221435160
Queers voor de Ayatollah. *O* *O* *O*
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zondag 26 juli 2026 @ 12:10:37 #26
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_221435163
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Minder moslims die elkaar doodrijden EN tegelijkertijd ook minder haat binnen de gehele bevolking, dat is natuurlijk een onmogelijk iets om na te streven. We kunnen alleen maar kiezen uit:

Of

:').

Wensdenken, echt niets meer dan vurig willen, hoe kansloos ook. De islam wil geen minder haat, toen niet, nu niet, morgen niet. Dit denken staat volledig los van de werkelijkheid.

Dit is al 1400 jaar de manier waarop de islam te werk gaat, zoek eens op hoe het overgrote meerderheid van de islamitische landen zo geworden zijn, kijk naar de huidige ontwikkelingen hier en kom nog eens met het schaamrood op je kaken terug om sorry te zeggen.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 26 juli 2026 @ 12:10:41 #27
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435164
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Ik denk bij die mongool die dit geflikt heeft.
Dat lijkt me vanzelfsprekend:)

Ik doelde op de bron mbt de gekleurde berichtgeving.
Krekker is de bom!
  zondag 26 juli 2026 @ 12:12:13 #28
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435172
quote:
13s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:10 schreef HeatWave het volgende:

[..]
:').

Wensdenken, echt niets meer dan vurig willen, hoe kansloos ook. De islam wil geen minder haat, toen niet, nu niet, morgen niet. Dit denken staat volledig los van de werkelijkheid.

Dit is al 1400 jaar de manier waarop de islam te werk gaat, zoek eens op hoe het overgrote meerderheid van de islamitische landen zo geworden zijn, kijk naar de huidige ontwikkelingen hier en kom nog eens met het schaamrood op je kaken terug om sorry te zeggen.
Excuses aanbieden voor de woorden/mening die jij mij in de mond legt? Nee dankje.
Krekker is de bom!
pi_221435174
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
Het ging over anti LGBT sentimenten in onze samenleving, laten we hopen dat deze groep ook niet tot geweld over gaan.
In veel islamitische landen krijg je de doodstraf als er ook maar een vermoeden is dat je met een andere man seks hebt gehad. Het wezenlijke verschil is dat geen enkel rechts persoon hier zoiets nastreeft, de kritiek richt zich juist op het politiseren van de LGBT beweging. Mensen willen simpelweg niet dat er op de kleuterschool een voorleesuurtje is met dragqueens of dat kinderen volgepropt worden met hormoonremmers omdat ze een complex is aangepraat.
pi_221435195
Raar eigenlijk, in de islam is ontzettend veel homofilie te vinden, kijk naar Khadaffi die ook jongetjes verkrachtte of naar de huidige Ayatollah, zouden het gewoon een heleboel twijfelaars zijn?
graag verwijderen
  zondag 26 juli 2026 @ 12:18:05 #31
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221435201
Heeft DENK zijn afschuw al uitgesproken?
  zondag 26 juli 2026 @ 12:19:22 #32
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435214
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:18 schreef Tengano het volgende:
Nee, Sylvana Simons en Femke Halsema ook niet.
pi_221435216
quote:
Denk het niet.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:20:33 #34
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435225
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:19 schreef OmniRocket het volgende:

Denk het niet.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:20:35 #35
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221435226
quote:
4s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:12 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
In veel islamitische landen krijg je de doodstraf als er ook maar een vermoeden is dat je met een andere man seks hebt gehad. Het wezenlijke verschil is dat geen enkel rechts persoon hier zoiets nastreeft, de kritiek richt zich juist op het politiseren van de LGBT beweging. Mensen willen simpelweg niet dat er op de kleuterschool een voorleesuurtje is met dragqueens of dat kinderen volgepropt worden met hormoonremmers omdat ze een complex is aangepraat.
Correct.

Echter zien we helaas dat velen binnen progressieve en linkse contreien zich liever drukmaken over iemand van rechts die misschien kritiek heeft op hormoonremmers voor minderjarigen of perverse taferelen tijdens een Pride, dan over anti-homo sentimenten of zelfs geweld uit Islamitische contreien.

Dat wekt de vraag op waar de prioriteiten van zulke mensen precies liggen. En het antwoord is hier dat men in zulke milieus homofobie slechts ziet als een politiek wapen dat enkel handig is als het kan worden gebruikt tegen 'rechts'.

Als er homofobie afkomstig is in veel ergere vormen vanuit kringen die men als een 'politieke bondgenoot' beschouwd, zoals de Islamitische, dan wordt er weggekeken of gebagatelliseerd.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zondag 26 juli 2026 @ 12:20:50 #36
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_221435229
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Tjah, jammer want ik had graag een inhoudelijk punt gezien.

Nu blijft het bij wat vaag geleuter over "extreme selectie" van links/rechts media. Ja, tuurlijk vriendje.
Niet zo schijnheilig doen. Wanneer je echt geïnteresseerd was in wat precies ik bedoelde had je dat ook gewoon op normale manier kunnen vragen ipv bij voorbaat mijn reactie af te doen als simpel gelul.

quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 11:03 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ga anders even een wetenschappelijk verantwoorde statistische weergave maken en kom dan maar terug.

Wat een simpel gelul zeg.
Krekker is de bom!
  zondag 26 juli 2026 @ 12:20:55 #37
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_221435230
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Raar eigenlijk, in de islam is ontzettend veel homofilie te vinden, kijk naar Khadaffi die ook jongetjes verkrachtte of naar de huidige Ayatollah, zouden het gewoon een heleboel twijfelaars zijn?
En zijn ook hadiths over Mohammed die ook wel heeeeeeeel erg gay zijn. En er zijn meerdere soortgelijke gay events te vinden in de hadiths.

pi_221435231
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:03 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Of

Die haat is simpelweg het benoemen van een levens gevaarlijk probleem.
Het zijn Moslims die dit veroorzaken en daar bedoelen de meeste mensen mee dat de daders weer Moslim zijn.

Stop de migratie en stuur de mensen die aangeven dat ze een hekel hebben aan het westen en de verwarde personen terug naar waar ze vandaan komen. Ook als ze een dubbel paspoort hebben.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:21:57 #39
477768 TweedeKlum
pi_221435235
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Halsema stond gisteren nog te janken bij de Pride en nu dit, die was al in de war maar nu chronisch.
pi_221435247
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef Tengano het volgende:

[..]
En zijn ook hadiths over Mohammed die ook wel heeeeeeeel erg gay zijn. En er zijn meerdere soortgelijke gay events te vinden in de hadiths.

Ik denk dat we wat op het spoor zijn :wtf:
graag verwijderen
pi_221435249
quote:
Jetten wel.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:23:46 #42
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221435251
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Correct.

Echter zien we helaas dat velen binnen progressieve en linkse contreien zich liever drukmaken over iemand van rechts die misschien kritiek heeft op hormoonremmers voor minderjarigen of perverse taferelen tijdens een Pride, dan over anti-homo sentimenten of zelfs geweld uit Islamitische contreien.

Dat wekt de vraag op waar de prioriteiten van zulke mensen precies liggen. En het antwoord is hier dat men in zulke milieus homofobie slechts ziet als een politiek wapen dat enkel handig is als het kan worden gebruikt tegen 'rechts'.

Als er homofobie afkomstig is in veel ergere vormen vanuit kringen die men als een 'politieke bondgenoot' beschouwd, zoals de Islamitische, dan wordt er weggekeken of gebagatelliseerd.
Komt links en woke niet gelegen.
Krijgen ze errormeldingen en bitchfits.
pi_221435259
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)aatregelen~a7ea4ef2/

Afschuwelijk, kan niet. bla bla bla.
Meer beveiliging en doooorrrr.

:O
  zondag 26 juli 2026 @ 12:25:46 #44
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221435263
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Niet zo schijnheilig doen. Wanneer je echt geïnteresseerd was in wat precies ik bedoelde had je dat ook gewoon op normale manier kunnen vragen ipv bij voorbaat mijn reactie af te doen als simpel gelul.
[..]

Ja, dat voegde weinig toe. Had ik best achterwege kunnen laten.

Maar dat neemt niet weg dat ik alsnog jouw punt niet zie. Je beklaagt je over selectieve links/rechts media (zoals de NOS, Telegraaf, NU ?) Maar erkent tegelijk dat er wel degelijk problemen zijn met radicale moslims.

Vervolgens geef je aan dat je een soort wetenschappelijke case study nodig hebt om (klaarblijkelijk) het causaal verband tussen dit soort aanslagen en moslims concreet gemaakt te zien worden.

Dat schoot bij mij in het verkeerde keelgat.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:27:16 #45
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_221435269
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:

[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)aatregelen~a7ea4ef2/

Afschuwelijk, kan niet. bla bla bla.
Meer beveiliging en doooorrrr.

:O
Het valt mij nog mee dat ze hier Islamofobie niet hebben genoemd.
pi_221435277
quote:
14s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het valt mij nog mee dat ze hier Islamofobie niet hebben genoemd.
Daar is het nog te vroeg voor denk ik.
pi_221435286
Is er door Femke en Rob al geroepen dat het onacceptabel is en dit nooit meer mag gebeuren?

Om vervolgens weer over te gaan tot de orde van de dag en nog meer haatbaarden te impoteren. Scheinheilig volk. Zelfde als als die deugers uit die homo communitie die lopen te zwaaien met hun pro Islam vlaggen. Jullie moeten je kapot schamen.

Helaas een kwestie van tijd voor dit ook in Nederland gaat gebeuren. Godzijdank woon ik niet een grote stad. Maar dit hoort er tegenwoordig bij.
pi_221435297
De dader bleek een deradicaliseringsprogramma te volgen. Heeft niet heel veel succes gehad blijkbaar.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_221435299
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]
:') :') Wat iemand al eerder zei. Pim was een held onder rechts Nederland. Hoeveel homo's zijn er vanuit rechts Nederland vermoord? De kogel komt altijd van de andere kant.
  zondag 26 juli 2026 @ 12:32:00 #50
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_221435301
quote:
13s.gif Op zondag 26 juli 2026 12:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Is er door Femke en Rob al geroepen dat het onacceptabel is en dit nooit meer mag gebeuren?

Om vervolgens weer over te gaan tot de orde van de dag en nog meer haatbaarden te impoteren. Scheinheilig volk. Zelfde als als die deugers uit die homo communitie die lopen te zwaaien met hun pro Islam vlaggen. Jullie moeten je kapot schamen.

Helaas een kwestie van tijd voor dit ook in Nederland gaat gebeuren. Godzijdank woon ik niet een grote stad. Maar dit hoort er tegenwoordig bij.
Gisteren ook weer een goed aantal Palestina vlaggen gespot in nieuwsberichten van de pride :').

Krijg het gevoel dat die community nu eenmaal niet zo heel slim is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')