Misschien moeten we ermee beginnen nu het nog een kleine economische ramp is, voordat het een soort Hormuz-scenario wordt waarbij het economisch niet haalbaar is om de actie door te voeren.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn een hele hoop extra politiemensen, rechters en gevangenissen.
quote:Op zondag 26 juli 2026 08:56 schreef Oud_student het volgende:
De dader is op de vlucht, het is Abdoul B (nee niet de broer van Ali).
Hoe kan het zijn dat hij is ontsnapt, met zoveel getuigen en politie?
Ik zie overeenkomsten met Molenbeek, de dader daar kon ook onderduiken bij geloofsgenoten en zo een half jaar
buiten schot blijven, tot hij toevallig werd gezien.
Het echte probleem is dan ook de islam en zijn aanhangers, die blijken keer op keer begrip te hebben voor hun geweldadige geloofsgenoten.
"Uit de diversiteit van onze samenleving halen we zo veel kracht en zoveel rijkdom".quote:Ik zie overeenkomsten met Molenbeek, de dader daar kon ook onderduiken bij geloofsgenoten en zo een half jaar
Als ik zie hoe lang en lastig al het Hofstadgroep en het Marengo-proces (ja hoor Iran) lopen of gelopen hebben.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:09 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Misschien moeten we ermee beginnen nu het nog een kleine economische ramp is, voordat het een soort Hormuz-scenario wordt waarbij het economisch niet haalbaar is om de actie door te voeren.
Waarschijnlijk een verwarde man die stemmen hoorde en eigenlijk niet wist wat hij deed. Hopelijk kan Duitsland hem de juiste medische expertise bieden.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Waar komt deze mafketel vandaan? Ook weer een boze uitgeprocedeerde asielzoeker?
Oeh dat worden veel quote-notificaties vandaag makker. Hier is je eerste alvast, succesquote:Op zondag 26 juli 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
Hebben de lieve bondgenoten van de queers al gepleit voor deportatie van hele bevolkingsgroepen? Schijnheilig volk. Jullie zijn medeplichtig aan het faciliteren deze haatcultuur. Einde dienstmededeling. Ga nu maar weer snel verder met alle moslims bashen en huilen waarom niet iedereen meedoet met het zondebokken.
Een persoon met onbegrepen gedragquote:Op zondag 26 juli 2026 00:39 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Tien tegen 1 dat het een verwardier was.
quote:Op zondag 26 juli 2026 09:23 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Een kwetsbare persoon met onbegrepen gedrag
quote:Op zondag 26 juli 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
Hebben de lieve bondgenoten van de queers al gepleit voor deportatie van hele bevolkingsgroepen? Schijnheilig volk. Jullie zijn medeplichtig aan het faciliteren deze haatcultuur. Einde dienstmededeling. Ga nu maar weer snel verder met alle moslims bashen en huilen waarom niet iedereen meedoet met het zondebokken.
Toen ik daar was nauwelijks politie gezien daar. Dus verbaasd me niets.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:56 schreef Oud_student het volgende:
De dader is op de vlucht, het is Abdoul B (nee niet de broer van Ali).
Hoe kan het zijn dat hij is ontsnapt, met zoveel getuigen en politie?
Ik zie overeenkomsten met Molenbeek, de dader daar kon ook onderduiken bij geloofsgenoten en zo een half jaar
Het echte probleem is dan ook de islam en zijn aanhangers, die blijken keer op keer begrip te hebben voor hun geweldadige geloofsgenoten.
quote:Op zondag 26 juli 2026 09:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
https://www.bild.de/news/(...)8b33166bc12eb54f674f
Een islamist, verwacht je niet
Bekend wegens zware mishandeling en afpersing dus.quote:Nach BILD-Informationen ist er unter anderem wegen schwerer Körperverletzung und räuberischer Erpressung polizeibekannt.
90% kans natuurlijkquote:Op zondag 26 juli 2026 09:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
https://www.bild.de/news/(...)8b33166bc12eb54f674f
Een islamist, verwacht je niet
Massadeportatiequote:Op zondag 26 juli 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
Hmm.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
Die zijn er dan ook niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar doe je eenmaal weinig aan nu de wereld bij elkaar is gekomen.
Na 9/11 zijn de hele VS afgegleden naar een angstcultuur.
Het is een van de nadelen van immigratie, dat er ook gevaarlijke mensen kunnen komen. Maar men staat nooit stil bij de voordelen.
Dat is dan ook precies wat die wil.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oeh dat worden veel quote-notificaties vandaag makker. Hier is je eerste alvast, succes
Bij alle evenementen staat de bekende merkel lego. Behalve bij iftars.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Maar ben je tegen generaliseren dan? Zoals we recent elders besproken heb je daar helemaal geen moeite mee als het over andere groepen gaat zoals blanke mensen of mannen. Dat had een 'lerend effect' zo stelde je. Dus waarom nu wel?
Vooral ook wetende dat mocht dit inderdaad een moslim zijn, het natuurlijk het zoveelste geval is van een aanslag vanuit de Islamitische hoek. Sterker nog, de aanwezigheid van grote groepen moslims in Europa is de reden dat dit soort evenement (net zoals bijvoorbeeld kerstmarkten of Joodse organisaties en gebedshuizen) onder constante beveiliging moeten staan.
Niemand is dan ook verantwoordelijk voor de haat naar moslims, behalve zij zelf.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat die wil.
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zondag 26 juli 2026 09:15 schreef Koekoekmakto het volgende:
Maar oh jee als iemand iets negatiefs zegt over de Islam of moslims.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Bij alle evenementen staat de bekende merkel lego. Behalve bij iftars.
Zegt genoeg.
De ene keer generaliseren, de andere keer specificeren. Afhankelijk van de belangen, ernst, het potentieel aangesproken zijn en lerende effect, Howard. Iedereen maakt keuzes hierin.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Hmm.
Maar ben je tegen generaliseren dan? Zoals we recent elders besproken heb je daar helemaal geen moeite mee als het over andere groepen gaat zoals blanke mensen of mannen. Dat had een 'lerend effect' zo stelde je. Dus waarom nu wel?
Vooral ook wetende dat mocht dit inderdaad een moslim zijn, het natuurlijk het zoveelste geval is van een aanslag vanuit de Islamitische hoek. Sterker nog, de aanwezigheid van grote groepen moslims in Europa is de reden dat dit soort evenement (net zoals bijvoorbeeld kerstmarkten of Joodse organisaties en gebedshuizen) onder constante beveiliging moeten staan.
Is een bekende extremist die net uit de jeugdgevangenis kwam en bekend was bij de autoriteitenquote:Op zondag 26 juli 2026 09:17 schreef MissButterflyy het volgende:
Waar komt deze mafketel vandaan? Ook weer een boze uitgeprocedeerde asielzoeker?
Dit dusquote:Op zondag 26 juli 2026 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
Op menig redactie was gisteren wellicht nog de hoop dat de dader een soort Breivik was. Dan had men wekenlang uitvoerige artikelen kunnen schrijven over het vermeende gevaar van 'rechts'.
Mocht dit dus inderdaad een moslim betreffen is de tactiek nu om het voorval zo snel mogelijk van de voorpagina's te krijgen en over te gaan naar de orde van de dag. Immers ziet men nu als de allerbelangrijkste taak om stigmatisering van moslims en de Islam te voorkomen.
Dat hoop ik niet. Ik hoop dat dit net zo breed uitgemeten wordt. Er zijn grote problemen binnen de extremistische takken van de Islam en die moeten aangepakt worden. Ik vind dit een schofterige misdaad en hoop dat de dader snel gepakt en aangepakt wordt.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar oh jee als iemand iets negatiefs zegt over de Islam of moslims.
De realiteit is dat er helaas lang niet goed negatiefs wordt gezegd over deze religie en diens adepten. Er zou namelijk véél meer maatschappelijke druk moeten komen en harde veroordeling en stigmatisering bij elke misstap die men maakt.
Maar helaas, we weten hoe dit gaat, veel media zullen natuurlijk klaarstaan om de Islam en moslims te beschermen. Op menig redactie was gisteren wellicht nog de hoop dat de dader een soort Breivik was. Dan had men wekenlang uitvoerige artikelen kunnen schrijven over het vermeende gevaar van 'rechts'.
Mocht dit dus inderdaad een moslim betreffen is de tactiek nu om het voorval zo snel mogelijk van de voorpagina's te krijgen en over te gaan naar de orde van de dag. Immers ziet men nu als de allerbelangrijkste taak om stigmatisering van moslims en de Islam te voorkomen.
Voor zover ik heb kunnen zien heeft niemand dit nog gezegd hier. Vreemde stropop dus.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:59 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Ik hoop dat dit net zo breed uitgemeten wordt. Er zijn grote problemen binnen de extremistische takken van de Islam en die moeten aangepakt worden. Ik vind dit een schofterige misdaad en hoop dat de dader snel gepakt en aangepakt wordt.
Waar ik consequent tegen ageer is jouw stokpaardje dat alles wat Islamitisch is zo denkt.
Echt WTF man?! Hoezo draaien ze er allemaal omheen?quote:
Is allemaal HYSTERIE!!!quote:Op zondag 26 juli 2026 08:21 schreef Harvest89 het volgende:
Het is een van de nadelen van immigratie, dat er ook gevaarlijke mensen kunnen komen. Maar men staat nooit stil bij de voordelen.
Wauw, wat een lage laffe poging tot victim blaming. En dat aan de hand van de meeste kromme logica in combinatie met leugens en totaal misplaatste generalisaties.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:07 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Dat klopt, zij faciliteren de islam. Volgens de linksen is islam diversiteit![]()
Aanhangers en deelnemers van de CSD zijn over het algemeen ook links tot extreem links en zijn dus ook voor de islam![]()
Een merkwaardige schizofrene houding, zij zouden allemaal juist voor de AfD moeten zijn.
Het zoveelste geval van iemand die wordt vrijgelaten en vervolgens een aanslag of ernstige misdaad pleegt. En dan blijft men in bepaalde kringen stellen dat 'streng straffen' niet werkt.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:10 schreef vosss het volgende:
En in mei vrijgelaten uit de jeugdgevangenis lees ik. Amper 3 maanden later dit.
Man man man.
Het is zo vaak bij dit soort uitspattingen dat iemand al een hele geschiedenis heeft met politie en andere instellingen. En in een jeugdgevangenis kan je volgens mij nooit heel lang zitten per definitie....quote:Op zondag 26 juli 2026 10:10 schreef vosss het volgende:
En in mei vrijgelaten uit de jeugdgevangenis lees ik. Amper 3 maanden later dit.
Man man man.
Zware mishandeling en afpersing.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:34 schreef Qarrad het volgende:
[..]
[..]
Bekend wegens zware mishandeling en afpersing dus.
Wir schaffen helemaal niks.quote:
0 immigratie is ook niet de oplossing, ziet elk welkdenkend mens ook wel in. Het gaat om de juiste mensen importeren die daadwerkelijk wat toevoegen. Niet de eenzame mannen die enkel een handje willen ophouden en hun idiote ideologie willen opdringen en meenemen uit een regio waar ze nota bene voor zijn "gevlucht".quote:Op zondag 26 juli 2026 08:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar doe je eenmaal weinig aan nu de wereld bij elkaar is gekomen.
Na 9/11 zijn de hele VS afgegleden naar een angstcultuur.
Omgekeerd zien we dit toch ook? Bijv. hier op FOK! waar een topic begint als stormloop topic wanneer men denkt dat de dader moslim of immigrant is. En wanneer blijkt dat dit niet zo is, blijven de reacties opeens uit.quote:Op zondag 26 juli 2026 09:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Maar oh jee als iemand iets negatiefs zegt over de Islam of moslims.
De realiteit is dat er helaas lang niet goed negatiefs wordt gezegd over deze religie en diens adepten. Er zou namelijk véél meer maatschappelijke druk moeten komen en harde veroordeling en stigmatisering bij elke misstap die men maakt.
Maar helaas, we weten hoe dit gaat, veel media zullen natuurlijk klaarstaan om de Islam en moslims te beschermen. Op menig redactie was gisteren wellicht nog de hoop dat de dader een soort Breivik was. Dan had men wekenlang uitvoerige artikelen kunnen schrijven over het vermeende gevaar van 'rechts'.
Die had allang weer in zijn eigen land moeten zijn.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:10 schreef vosss het volgende:
Man man man.
Echte een goden kind van Allah toch? Denk ook niet dat hij hierdoor wel maagden krijgt straks.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:27 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Zware mishandeling en afpersing.
Zou voor mij al genoeg zijn voor levenslange opsluiting als je zo met andere mensen om gaat.
Daarom slaan opmerkingen als "immigratie = goed/slecht" ook totaal nergens op.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:28 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
0 immigratie is ook niet de oplossing, ziet elk welkdenkend mens ook wel in. Het gaat om de juiste mensen importeren die daadwerkelijk wat toevoegen. Niet de eenzame mannen die enkel een handje willen ophouden en hun idiote ideologie willen opdringen en meenemen uit een regio waar ze nota bene voor zijn "gevlucht".
Ik weet niet hoe het met deze gast zit maar als hij 2 of 3 derde generatie migrant is lijkt mij dat sowieso niet mogelijk he.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Die had allang weer in zijn eigen land moeten zijn.
Nou, kom maar eens met voorbeelden van recente topics waarin de dader geen alluha akbar achtergrond heeft. Succes!quote:Op zondag 26 juli 2026 10:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Omgekeerd zien we dit toch ook? Bijv. hier op FOK! waar een topic begint als stormloop topic wanneer men denkt dat de dader moslim of immigrant is. En wanneer blijkt dat dit niet zo is, blijven de reacties opeens uit.
En zie je dergelijke selectiviteit niet ook bij bepaalde rechtse media. Die een onderwerp vooral aandacht geven wanneer dader immigrant/moslim lijkt te zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |