Islam = politiek. Het wordt tijd dat ze bij de NOS hun perskaarten afstoffen, en het werk gaan doen waarvoor ze betaald worden (dat is journalistiek).quote:
Je zou bijna denken dat de media een agenda heeft door het zo te omschrijven, en het niet gewoon een aanslag te noemen.quote:
En iedereen voelt aan dat dat D66 ideologie is maar VVD en CDA doen er ook aan mee.quote:Op zondag 26 juli 2026 07:10 schreef quo_ het volgende:
[..]
En vergeet niet het "mesincident" op het moment dat er geprobeerd wordt iemand de kop er af te snijden.
Ik vraag me af of het zinvol is om serieus in te gaan op meningen van structurele wegkijkers.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de lijken, het gaat hem om de angst, angst om in vrijheid te vieren wie je bent, ontwrichting van normen en waarden in de samenleving, angst om alleen al kerstmis te vieren, daar heb je geen grote aantallen voor nodig.
Ik heb in het verleden een heel topic gewijd aan dit soort propaganda nieuws het is dagelijkse kost joh. Trek de conclusie nou maar eens een keer, media is extreemlinks van het politieke pallet.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:31 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat de media een agenda heeft door het zo te omschrijven, en het niet gewoon een aanslag te noemen.
Voordelen.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Daar doe je eenmaal weinig aan nu de wereld bij elkaar is gekomen.
Na 9/11 zijn de hele VS afgegleden naar een angstcultuur.
Het is een van de nadelen van immigratie, dat er ook gevaarlijke mensen kunnen komen. Maar men staat nooit stil bij de voordelen.
quote:Op zondag 26 juli 2026 08:26 schreef William_Papadin het volgende:
De islamitische verrijking in Duitsland bereikt een hoogtepunt
Precies, als 250 elementen niet genoeg zijn, dan leggen we er gewoon 2500 neer.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon wat meer bij neerleggen, met zulke ongekend grote volksverhuizingen gaande is het vrij naïef om te denken dat vrouwen- en homorechten hetzelfde zullen blijven.
Een fors gedeelte van de Rotterdamse bevolking zal dit oppakken als een belediging en een grondwettelijke restrictie van hun religieuze vrijheid.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:43 schreef LXIV het volgende:
Hoe veel gevangenisstraf zou je krijgen wanneer je “gay lives matter ‘ op de Erasmusbrug zou projecteren?
Je brengt de d66 rechter wel voor een dilemma
Tja, veel mensen zíjn gewoon ronduit naïef. Tegen beter weten in.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon wat meer bij neerleggen, met zulke ongekend grote volksverhuizingen gaande is het vrij naïef om te denken dat vrouwen- en homorechten hetzelfde zullen blijven.
Dat zijn een hele hoop extra politiemensen, rechters en gevangenissen.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:49 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Precies, als 250 elementen niet genoeg zijn, dan leggen we er gewoon 2500 neer.
Beter dat dan alle 28.652 bekende actieve islamistische elementen in je land aanpakken.
Of 160 vluchten met een a320 neo.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zijn een hele hoop extra politiemensen, rechters en gevangenissen.
Vooralsnog vind ik het begrip (en het vergoelijken, het wegkijken en het ja maar hunnie) vanaf de linkerzijde van de samenleving een veel groter probleem.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:56 schreef Oud_student het volgende:
Het echte probleem is dan ook de islam en zijn aanhangers, die blijken keer op keer begrip te hebben voor hun geweldadige geloofsgenoten.
Een gedeelte van de Westerse samenleving heeft inmiddels ook volledig begrip voor 9-11 en 7-8.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:56 schreef Oud_student het volgende:
De dader is op de vlucht, het is Abdoul B (nee niet de broer van Ali).
Hoe kan het zijn dat hij is ontsnapt, met zoveel getuigen en politie?
Ik zie overeenkomsten met Molenbeek, de dader daar kon ook onderduiken bij geloofsgenoten en zo een half jaar
buiten schot blijven, tot hij toevallig werd gezien.
Het echte probleem is dan ook de islam en zijn aanhangers, die blijken keer op keer begrip te hebben voor hun geweldadige geloofsgenoten.
Onderling botert het ook lang niet altijd zo.quote:Op zondag 26 juli 2026 08:56 schreef Oud_student het volgende:
De dader is op de vlucht, het is Abdoul B (nee niet de broer van Ali).
Hoe kan het zijn dat hij is ontsnapt, met zoveel getuigen en politie?
Ik zie overeenkomsten met Molenbeek, de dader daar kon ook onderduiken bij geloofsgenoten en zo een half jaar
buiten schot blijven, tot hij toevallig werd gezien.
Dat klopt, zij faciliteren de islam. Volgens de linksen is islam diversiteitquote:Op zondag 26 juli 2026 09:01 schreef quo_ het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik het begrip (en het vergoelijken, het wegkijken en het ja maar hunnie) vanaf de linkerzijde van de samenleving een veel groter probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |