quote:Op zondag 26 juli 2026 12:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aan ja, want het is of het een of het ander he?
Minder moslims die elkaar doodrijden EN tegelijkertijd ook minder haat binnen de gehele bevolking, dat is natuurlijk een onmogelijk iets om na te streven. We kunnen alleen maar kiezen uit:
- Minder moslims die elkaar doodrijden
Of
- Minder haat binnen de gehele bevolking
Dat lijkt me vanzelfsprekend:)quote:Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ik denk bij die mongool die dit geflikt heeft.
Excuses aanbieden voor de woorden/mening die jij mij in de mond legt? Nee dankje.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:10 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Wensdenken, echt niets meer dan vurig willen, hoe kansloos ook. De islam wil geen minder haat, toen niet, nu niet, morgen niet. Dit denken staat volledig los van de werkelijkheid.
Dit is al 1400 jaar de manier waarop de islam te werk gaat, zoek eens op hoe het overgrote meerderheid van de islamitische landen zo geworden zijn, kijk naar de huidige ontwikkelingen hier en kom nog eens met het schaamrood op je kaken terug om sorry te zeggen.
In veel islamitische landen krijg je de doodstraf als er ook maar een vermoeden is dat je met een andere man seks hebt gehad. Het wezenlijke verschil is dat geen enkel rechts persoon hier zoiets nastreeft, de kritiek richt zich juist op het politiseren van de LGBT beweging. Mensen willen simpelweg niet dat er op de kleuterschool een voorleesuurtje is met dragqueens of dat kinderen volgepropt worden met hormoonremmers omdat ze een complex is aangepraat.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Het ging over anti LGBT sentimenten in onze samenleving, laten we hopen dat deze groep ook niet tot geweld over gaan.
Correct.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:12 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
In veel islamitische landen krijg je de doodstraf als er ook maar een vermoeden is dat je met een andere man seks hebt gehad. Het wezenlijke verschil is dat geen enkel rechts persoon hier zoiets nastreeft, de kritiek richt zich juist op het politiseren van de LGBT beweging. Mensen willen simpelweg niet dat er op de kleuterschool een voorleesuurtje is met dragqueens of dat kinderen volgepropt worden met hormoonremmers omdat ze een complex is aangepraat.
Niet zo schijnheilig doen. Wanneer je echt geïnteresseerd was in wat precies ik bedoelde had je dat ook gewoon op normale manier kunnen vragen ipv bij voorbaat mijn reactie af te doen als simpel gelul.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tjah, jammer want ik had graag een inhoudelijk punt gezien.
Nu blijft het bij wat vaag geleuter over "extreme selectie" van links/rechts media. Ja, tuurlijk vriendje.
quote:Op zondag 26 juli 2026 11:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ga anders even een wetenschappelijk verantwoorde statistische weergave maken en kom dan maar terug.
Wat een simpel gelul zeg.
En zijn ook hadiths over Mohammed die ook wel heeeeeeeel erg gay zijn. En er zijn meerdere soortgelijke gay events te vinden in de hadiths.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:16 schreef UitStraling het volgende:
Raar eigenlijk, in de islam is ontzettend veel homofilie te vinden, kijk naar Khadaffi die ook jongetjes verkrachtte of naar de huidige Ayatollah, zouden het gewoon een heleboel twijfelaars zijn?
Die haat is simpelweg het benoemen van een levens gevaarlijk probleem.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Aan ja, want het is of het een of het ander he?
Minder moslims die elkaar doodrijden EN tegelijkertijd ook minder haat binnen de gehele bevolking, dat is natuurlijk een onmogelijk iets om na te streven. We kunnen alleen maar kiezen uit:
- Minder moslims die elkaar doodrijden
Of
- Minder haat binnen de gehele bevolking
Halsema stond gisteren nog te janken bij de Pride en nu dit, die was al in de war maar nu chronisch.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, Sylvana Simons en Femke Halsema ook niet.
Ik denk dat we wat op het spoor zijnquote:Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef Tengano het volgende:
[..]
En zijn ook hadiths over Mohammed die ook wel heeeeeeeel erg gay zijn. En er zijn meerdere soortgelijke gay events te vinden in de hadiths.
Bekijk deze YouTube-video
Komt links en woke niet gelegen.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Correct.
Echter zien we helaas dat velen binnen progressieve en linkse contreien zich liever drukmaken over iemand van rechts die misschien kritiek heeft op hormoonremmers voor minderjarigen of perverse taferelen tijdens een Pride, dan over anti-homo sentimenten of zelfs geweld uit Islamitische contreien.
Dat wekt de vraag op waar de prioriteiten van zulke mensen precies liggen. En het antwoord is hier dat men in zulke milieus homofobie slechts ziet als een politiek wapen dat enkel handig is als het kan worden gebruikt tegen 'rechts'.
Als er homofobie afkomstig is in veel ergere vormen vanuit kringen die men als een 'politieke bondgenoot' beschouwd, zoals de Islamitische, dan wordt er weggekeken of gebagatelliseerd.
https://www.ad.nl/binnenl(...)aatregelen~a7ea4ef2/quote:Op zondag 26 juli 2026 12:19 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Nee, Sylvana Simons en Femke Halsema ook niet.
Ja, dat voegde weinig toe. Had ik best achterwege kunnen laten.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:20 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet zo schijnheilig doen. Wanneer je echt geïnteresseerd was in wat precies ik bedoelde had je dat ook gewoon op normale manier kunnen vragen ipv bij voorbaat mijn reactie af te doen als simpel gelul.
[..]
Het valt mij nog mee dat ze hier Islamofobie niet hebben genoemd.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)aatregelen~a7ea4ef2/
Afschuwelijk, kan niet. bla bla bla.
Meer beveiliging en doooorrrr.
Daar is het nog te vroeg voor denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:27 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het valt mij nog mee dat ze hier Islamofobie niet hebben genoemd.
quote:Op zondag 26 juli 2026 12:07 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Het ging over anti LGBT sentimenten in onze samenleving, laten we hopen dat deze groep ook niet tot geweld over gaan.
Gisteren ook weer een goed aantal Palestina vlaggen gespot in nieuwsberichten van de pridequote:Op zondag 26 juli 2026 12:29 schreef DobbyDobby het volgende:
Is er door Femke en Rob al geroepen dat het onacceptabel is en dit nooit meer mag gebeuren?
Om vervolgens weer over te gaan tot de orde van de dag en nog meer haatbaarden te impoteren. Scheinheilig volk. Zelfde als als die deugers uit die homo communitie die lopen te zwaaien met hun pro Islam vlaggen. Jullie moeten je kapot schamen.
Helaas een kwestie van tijd voor dit ook in Nederland gaat gebeuren. Godzijdank woon ik niet een grote stad. Maar dit hoort er tegenwoordig bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |