Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
KoffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had koopzondag als TT.
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat is toch elke zondag?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lovely
Nee hoor, hier alleen de laatste zondag van de maand.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Als je wil kan je elke zondag zooi kopenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, hier alleen de laatste zondag van de maand.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* gebrokenglas plaatst een bolk.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Dat klopt.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je wil kan je elke zondag zooi kopenZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Toch geen werk vandaag, wat moet ik doen met de plotseling vrijgekomen tijd?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolkenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:14 schreef drakin het volgende:
Toch geen werk vandaag, wat moet ik doen met de plotseling vrijgekomen tijd?![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En alle andere dagen die nu ook ineens vrij zijn?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ook prima,nu vakantie en beetje flierefluiten.quote:
Vrijdag weekje ardennen bij zus en zwager huren daar altijd stawagen voor 2 maanden.wel zin in,en fiets mee![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Enkel suggesties:quote:Op zondag 26 juli 2026 10:14 schreef drakin het volgende:
Toch geen werk vandaag, wat moet ik doen met de plotseling vrijgekomen tijd?
![]()
Herhaling
Van zettenIk heb er één en ik ben er trots op
BolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik zei geen werkquote:Op zondag 26 juli 2026 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enkel suggesties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker bakkie nooit verkeerdquote:Op zondag 26 juli 2026 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
En dit is ook prima natuurlijk:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik doe een puzzeltje, zit shownieuws te kijken en af en toe een berichtje plaatsenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
Gewoon lekker relaxen vandaag, boekje lezen, beetje bolken, spelletje doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En koopzondag vanmiddag.
Ben jij zo zondagshopper?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen op de koopzondagquote:
Zondag is regendag.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik ga vanmiddag m'n boekenkast uitzoeken welke boeken ik perse wil houden, welke ik wil graag aan m'n zoons wil geven, en wat er naar de kringloop kan.
Een hoop boeken heb ik gelukkig ook digitaal.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die is kapot gegaan deze weekquote:Op zondag 26 juli 2026 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
En dit is ook prima natuurlijk:
[ afbeelding ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je veel boeken?quote:Op zondag 26 juli 2026 10:40 schreef DJMO het volgende:
Ik ga vanmiddag m'n boekenkast uitzoeken welke boeken ik perse wil houden, welke ik wil graag aan m'n zoons wil geven, en wat er naar de kringloop kan.
Een hoop boeken heb ik gelukkig ook digitaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik speelde murdoku. Vanmiddag misschien ff lezen en of verder in mijn puzzelboek van Suzanne Vermeer dossier denksportquote:Op zondag 26 juli 2026 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe een puzzeltje, zit shownieuws te kijken en af en toe een berichtje plaatsen![]()
Jaquote:
Spelletje ken ik niet zal straks even kijkenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik speelde murdoku. Vanmiddag misschien ff lezen en of verder in mijn puzzelboek van Suzanne Vermeer dossier denksportWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoeveel ben ik gestegen in punten trouwens deze nacht?
\Echt alsof het me iets aan me reet roest
Do what you love, love what you do!![]()
Toch vraag je er na, in de OP Kan je je punten zienquote:Op zondag 26 juli 2026 10:56 schreef kree het volgende:
\Echt alsof het me iets aan me reet roestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie de statsquote:Op zondag 26 juli 2026 10:56 schreef kree het volgende:
\Echt alsof het me iets aan me reet roestZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
![]()
weet ik toch, maar zoals je weet ik lees die niet eens of eind terug als ik er paar dagen niet ben.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vraag je er na, in de OP Kan je je punten zien
Tis niet daarom dat ik hier post
Om 2:30 was het dit..quote:
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 02:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is 'score' gedeeld door 'totaal'.
Hoe hoger je ratio, hoe effectiever je gebolk dus is geweest.
Bij een gelijke score staat diegene met een hogere ratio hoger in de lijst.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| 1 | Dotteke | 5845 | 285 | 0 | 2622 | 2.23 |
| 2 | DJMO | 5749 | 230 | 0 | 2591 | 2.22 |
| 3 | Rob | 3625 | 94 | 0 | 1888 | 1.92 |
| 4 | FreshFruit | 1744 | 0 | 0 | 853 | 2.04 |
| 5 | hemarookworst | 1450 | 35 | 5 | 808 | 1.79 |
| 6 | mario390 | 1021 | 0 | 0 | 723 | 1.41 |
| 7 | gebrokenglas | 865 | 74 | 0 | 621 | 1.39 |
| 8 | Doc-holliday | 861 | 93 | 4 | 337 | 2.55 |
| 9 | drakin | 841 | 49 | 0 | 457 | 1.84 |
| 10 | laforest | 799 | 0 | 0 | 406 | 1.97 |
| 11 | Fogel | 666 | 31 | 0 | 318 | 2.09 |
| 12 | marc0871 | 634 | 5 | 0 | 259 | 2.45 |
| 13 | RedShoe | 474 | 5 | 0 | 458 | 1.03 |
| 14 | _UserName_ | 454 | 0 | 0 | 239 | 1.90 |
| 15 | kree | 448 | 11 | 40 | 249 | 1.80 |
| 16 | Homijn | 440 | 130 | 0 | 221 | 1.99 |
| 17 | ToT | 440 | 11 | 0 | 397 | 1.11 |
| 18 | Schakeltopia | 415 | 21 | 11 | 437 | 0.95 |
| 19 | Jippie | 381 | 6 | 0 | 267 | 1.43 |
| 20 | Dr.Mikey | 324 | 0 | 0 | 135 | 2.40 |
+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nice/. naja leuk en aardig, gaat van de week toch weer naar beneden als ik hier niet een nacht kan postenquote:
Dat weten we, dat is bekend. Ik heb even teruggekeken in de stats, dat heb je 96 keer verteld.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch, maar zoals je weet ik lees die niet eens of eind terug als ik er paar dagen niet ben.
Tis niet daarom dat ik hier post
quote:Op zondag 26 juli 2026 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten we, dat is bekend. Ik heb even teruggekeken in de stats, dat heb je 96 keer verteld.
haha jhaquote:Op zondag 26 juli 2026 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten we, dat is bekend. Ik heb even teruggekeken in de stats, dat heb je 96 keer verteld.dat jullie het maar weten
Ja, we weten het.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nee, dat is het niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
tis harde waarheid toch voor dit spel en topic?Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
owh vertel, want daar benieuwd naar dan waarom het het niet is. (mss iemand nog hopelijk ziet waarom nietquote:)
Nou zullen we het gezellighouden
Koffie
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.quote:
Jippie, goedemorgenquote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef Jippie het volgende:
Goh, en ikmaar denken dat je zo'n lieve jongen bent
Goedemorgen allemaal!
Morguh Jippiequote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef Jippie het volgende:
Goh, en ikmaar denken dat je zo'n lieve jongen bent
Goedemorgen allemaal!![]()
Ben al jaren een meisje
Weer eens wat anders dan een koop zaterdagquote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.
LOl het is nog steeds gezellig? ik voel me echt niet aangevallen hierover trouwens. en wat ik zeg is ook echt met een korrel zout voor mochten jullie t niet door hebben.
`ik vond t btw best gezellig vannacht.Do what you love, love what you do!![]()
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.![]()
Ja, een koopzondag heeft toch altijd wel iets aparts. Nu hoop ik wel dat het droog blijft.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een koop zaterdagZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik woon in de provinciequote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?
hoho hier in Katwijk is ook alles dicht? en nog steeds oke mee.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?Do what you love, love what you do!![]()
Ook bible-gerelateerd toch?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
hoho hier in Katwijk is ook alles dicht? en nog steeds oke mee.![]()
Dat is waar ja.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ik in randstad dus, en geloof mij half Katwijk gaat naar noordwijk waar het wel open is. supermarkten of besteld via flink... incl mezelfquote:
stel hypocriete klootzakken zijn we. En nog vind ik het oke dat winkels hier dicht zijn
He dit is een post van jou die je onder mijn naam quote?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een koopzondag heeft toch altijd wel iets aparts. Nu hoop ik wel dat het droog blijft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komenquote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik doelde op @:Kree, las iets wat ik nooit van hem had verwacht
Je doelt zeker op die E *** en E***Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huh? Hoe kan dat?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He dit is een post van jou die je onder mijn naam quote?
edit: oh ik weet het al, ik typte mijn reactie te snel.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
dit is zo idd, maar al met al zeg wel beetje wat ik denkquote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komen
Je doelt zeker op die E *** en E***
Klopt, maar je was er snel bijquote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komen
Je doelt zeker op die E *** en E***![]()
![]()
Je gaat alweer weg?quote:
O, ik zie het al, even naar de FP.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ik zal de laatste zijn die een drama erover maakt, Maargoed weet jij ook wel als FA onderhand.quote:
Zeg wel ff duidelijk wat ik ervan denk. en trouwens over dit zou half Katwijk het niet eens zijn wss.
Maar op zondag winkels open willen de meeste niet eens.Do what you love, love what you do!![]()
vraag me af trouwens, ik hoor het nooit iemand zeggen, kom uit Katwijk
sporadisch paar waar ik het van weet? maar hier niet echt?Do what you love, love what you do!![]()
merendeel denk wel. maar het is ook niet zo dat Katwijk nou en soort "gesloten" community is binnen de randstad.quote:
en als het zo is, dan hou ik dat imago graag groot. want stuk minder last hier van rand-jongeren die zwerven over boulevard enzo als het is in Scheveningen en noordwijk.
simpel gezegd, jeugd pikt dat niet. niet die hier wonen. En vind dat en heel goeie zaak.
beetje burger controle.Do what you love, love what you do!![]()
btw ik baseer dit op collega's vanuit Scheveningen die zeggen bv heel boulevard verziekt door rondhangende jeugd die niet oke aangepakt aan worden door overheid. (waarom dat niet is vraag twee, ik zeg wapen stokken)
Hier in Katwijk pakt de jeugd het zelf wel aan. En of dart nu goed is of niet. Denk we hebben het hier stuk rustiger.
en of dat nu is onder mom "bible-belt". mss wel. maar eigenlijk maakt me dat niet eens zo uitDo what you love, love what you do!![]()
Hey Fuckiequote:Op zondag 26 juli 2026 11:19 schreef BennieButtfuck het volgende:
Het enige interessante uit Katwijk is de bus naar Leiden.
gehele. jullie snappen bedoel dit niet discriminerend. Maar was heel mooie toen er ineens een groep dacht we gaan ff Katwijk lastig vallen.
En binnen half uur half Katwijk uitgerukt om die paar protesterende ff weg te jagen. naja meer dan paar klappen zijn er nooit gevallen.
En goed dan ben ik trots op mijn dorp wel
quote:
Is best leuk, er zijn ook boeken van murdoku is een hele hype op insta en tiktokquote:Op zondag 26 juli 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spelletje ken ik niet zal straks even kijken![]()
![]()
O ben er op insta nog niets van tegengekomen Tiktok doe ik niet aanquote:Op zondag 26 juli 2026 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is best leuk, er zijn ook boeken van murdoku is een hele hype op insta en tiktok
Bolk bolk bolkIk heb er één en ik ben er trots op
ik vind dit prachtig btw. en dat er klappen vallen is pech, maarja als de politie het niet doet. dan zelf maar.
Ga maar lekker op maliveld staan denk ik dan met je protest.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Fogel bolkIk heb er één en ik ben er trots op
tis dorps gevoel enzo wat er nog wel is (gelukkig). en oke we komen niet met getrokken wapens enzo om mensen neer te schieten. wat het tuig elders trouwens niet schuwt . Weg blijven hier gewoon.]
Helemaal voor dat.Do what you love, love what you do!![]()
OkI'm surrounded by morons!
nou serieus snap je me dan. en mss met mij wel ook die hier wonen.quote:
Tis gewoon beschermen van. En echt ik ben niet voor geweld. maar als je die filmpjes ziet. Dan weet je beetje hoe de meeste erover denken?
Dat is niet niemand welkom die anders denkt, maar niet welkom die er problemen van maakt. Iedereen is hier denk welkom als je je gewoon aanpast dan zal geen enkele Katwijker problemen met je maken (zie bv mijn buren)
Maar drama maken over dit, dan wordt je er gewoon uit geslagen. En mooi dit en sta helemaal achter.
Dat ze weten ze kunnen hun demonstraties beter niet voor die kerk meer doen of ergens in Katwijk.
Zo zou de politie ze ook aan moeten pakken eigenlijk, maarja dat mag niet, daarom hebben ze in andere steden meer problemenDo what you love, love what you do!![]()
JajaI'm surrounded by morons!
en weet je denk ook rest die dan hier tegen was, dat het niet keihard zo is gedaan als wat je wel eens hoort met vuurwapens. Of het zachte aanpak van een waterkanon van de politie.
We hebben het gewoon ff zelf gedaan hier in Katwijk en een statement gemaakt. Dat gewoon niet welkom in Katwijk.
En dat er een blauw oog is opgelopen, naja dat is maar tot daar aan toe.Do what you love, love what you do!![]()
ik heb zojuist een kop koffie gedronken? normaal pas ik mij aan aan hoe m'n koffiegenoot zijn koffie drinkt, dus dan doe ik melk en suiker bijvoorbeeld maar nu drink ik alleen koffie dus drink ik gewoon zwart? zwart is saai maar ja ik kan me nu niet aanpssen dus drink ik hem maar zswart ofoz?En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
kijk niet naar die titels want die zijn voor de aandacht gemaakt. Maar wat ik wel wil zeggen.
Niet welkom hier die protestanten.Do what you love, love what you do!![]()
snap vrij heftig iddquote:Op zondag 26 juli 2026 11:44 schreef BennieButtfuck het volgende:
ik heb zojuist een kop koffie gedronken? normaal pas ik mij aan aan hoe m'n koffiegenoot zijn koffie drinkt, dus dan doe ik melk en suiker bijvoorbeeld maar nu drink ik alleen koffie dus drink ik gewoon zwart? zwart is saai maar ja ik kan me nu niet aanpssen dus drink ik hem maar zswart ofoz?
en ik altijd maar denken dat Katwijk voornamelijk bestond uit protestanten? want ze zijn daar niet van het katholicisme of ander geouwehoer waar gods zegen niet op rust?En een prettige scheut door de pielemuis.![]()
Ik kom hier om te bolken.I'm surrounded by morons!
afgezien nog even van die Israel viering en hoe enzo.
Wat ook allemaal niet begrijpt is dat dart niet perse het beleid of gevolg van de regering van Israel volgt?
Dat is al verkeerd begrepen.
En daarom al is die hele demonstratie niet zo oke? want als ik Gaza zie dan denk ik ook dat is bullshit.
Maar daar ging het niet om in de viering in die kerk daar? het gaat meer om het bijbel verhaal wat er is.
Die regering van Israel ben ik ht ook niet mee eens (hoewel volgens mij nog veel gemoedelijker als wat bv USA doet)
nee hoor ik ben er trots op mijn mede katwijkers, oprotten idd. en dart ze het nu weten.
Had er tussen gestaan als ik stukje jonger was en had geweten.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
naja naai me een beetje op zoals jullie zien.
maar ik weet nl wat er toen gedaan werd daar in die kerk. En dat ging niet om haat ofzo tegen Palestina. (wat er buiten wel was). Maar om wat de bijbel er nu eigenlijk over zegt.
Het is eigenlijk geen haat verhaal. En zeg dit omdat ik er aan mee doe ook wel. en toch en moet eerlijk zeggen dan voel ik me kwetsbaar op een podium als muzikant wel eens.
En bijna mee gestopt daardoor.
en afgezien daarvan weet ik dat de sprekers zijn bedreigd etc etc. Dus niet meer dan terecht dat Katwijk ff zei rot op met die lui. Ik helemaal voor van.Do what you love, love what you do!![]()
moet zeggen tis mooi om dit op een zondag te zeggen. en ook beetje van mijn hart dan.
Maar weet. Katwijk pikt dit niet en niet nog een keer ookDo what you love, love what you do!![]()
![]()
![]()
![]()
kan nog wel meer klagen over vluchtelingen en hoe vaak ik de brandweer en politie hoor gaan weer richting assiel zoek centrum Valkenburg. Ook gemeente Katwijk/.
Dat is btw door dezelfde mensen die daar alleen al met elkaar ellende veroorzaken. En het dichtstbijzijnde winkelcentrum is er ook wel klaar mee weet ik.
Oke zeg ik dan di moeten oprotten? nee, helemaal niet, ze passen zich aan en dan is er geen probleem en onterecht gaan lekker terug naar huis.
maar maak dit de politiek maar eens duidelijk.Do what you love, love what you do!![]()
nog pissed over dit als ik die filmpjes ziet en hoe de overheid ons ermee naait met die gasten.....
Naja.Do what you love, love what you do!![]()
maargoed voor ik ban krijg. hou het hierbij tenzij nog vragen over
Lief dagboek.I'm surrounded by morons!
![]()
MobolkI'm surrounded by morons!
Rob de bolkert
Laden mobiel onmiddellijk in. Zonder vertraging. Even je router resetten?quote:Op zondag 26 juli 2026 12:28 schreef Rob het volgende:
hmm plaatjes laden erg langzaam tot niet bij mij.. postimage stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Had ik net voor de bui de boodschappen binnen kom ik thuis ben ik thee voor mijn zus vergetenquote:
Kon ik terug en wat denk je, een flinke bui regen op me kop gekregen alleen voor die )(*)*& theeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hello Robquote:
GMThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja hier ook zie eerst een lege post en dan heel heel langzaam komt het te voorschijn. gaat wel heel langzaamquote:Op zondag 26 juli 2026 12:28 schreef Rob het volgende:
hmm plaatjes laden erg langzaam tot niet bij mij.. postimage stukWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
god straft ... heet datquote:Op zondag 26 juli 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik net voor de bui de boodschappen binnen kom ik thuis ben ik thee voor mijn zus vergeten
Kon ik terug en wat denk je, een flinke bui regen op me kop gekregen alleen voor die )(*)*& thee![]()
hier nu weer oke iig vanaf fok zijn kantquote:Op zondag 26 juli 2026 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook zie eerst een lege post en dan heel heel langzaam komt het te voorschijn. gaat wel heel langzaam
![]()
[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 26-07-2026 12:44:54 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
Straffen voor wat?quote:
Lol ik wil gisterenavond mijn zus een kop thee geven en terwijl ik zit te wachten tot het water kookt en zie ik de datum staan
Houdbaar tot maart 2024 oepsie en mijn heeft het vorige week zondag nog gedronken![]()
Had nog drie pakken staan, houdbaar juni en aug 2025![]()
zou heerlijk zijn eigenlijk als dat eens gebeurde, ff allemaal terug naar de realiteit.quote:
Benieuwd hoe en in hoeverre dit NL dan nog functioneert. op alle gebied trouwens.
Zou goeie les zijn, dat wel.Do what you love, love what you do!![]()
Hopelijk gaan woensdag en donderdag qua weer niet zoals er staat.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey Mikey wat las ik? Je hebt weer een vriendin?quote:Op zondag 26 juli 2026 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk gaan woensdag en donderdag qua weer niet zoals er staat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nieuwe hittegolf hoorde ik. Naja niet echt op te wachten.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk gaan woensdag en donderdag qua weer niet zoals er staat.Do what you love, love what you do!![]()
straf voor het vergeten van Je zus..quote:Op zondag 26 juli 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straffen voor wat?
Lol ik wil gisterenavond mijn zus een kop thee geven en terwijl ik zit te wachten tot het water kookt en zie ik de datum staan
Houdbaar tot maart 2024 oepsie en mijn heeft het vorige week zondag nog gedronken![]()
Had nog drie pakken staan, houdbaar juni en aug 2025![]()
Normale thee is wel 20 jaar en langer houdbaar als goed bewaard. Opdruk datum is verplicht
google het maar![]()
Ik heb het allemaal weggegooid, durf het niet aan om dat een ander voor te zetten.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:47 schreef Rob het volgende:
[..]
straf voor het vergeten van Je zus..
Normale thee is wel 20 jaar en langer houdbaar als goed bewaard. Opdruk datum is verplicht
google het maar
Ik denk niet aan thee omdat ik het zelf niet drinkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
misschien dat fruitsmaakjes thee minder lang houdbaar zijn.. maar ik had vroeger een kennis die een thee winkeltje heeft gehad en na het opdoeken thee soorten zelf thuis opgeslagen had en aan vrienden en familie uitdeelde.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weggegooid, durf het niet aan om dat een ander voor te zetten.
Ik denk niet aan thee omdat ik het zelf niet drink
Sommige bakken waren dus 20 jaar oud.![]()
Rob bolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
O echt, dat is wel heel lang bewaren.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:52 schreef Rob het volgende:
[..]
misschien dat fruitsmaakjes thee minder lang houdbaar zijn.. maar ik had vroeger een kennis die een thee winkeltje heeft gehad en na het opdoeken thee soorten zelf thuis opgeslagen had en aan vrienden en familie uitdeelde.
Sommige bakken waren dus 20 jaar oud.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bij twijfel, weg ermeeZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
quote:quote:Thee is in principe oneindig houdbaar en wordt niet snel gevaarlijk om te drinken. Na verloop van tijd verliest het product wel de smaak, geur en kleur. Voor de optimale smaakbeleving gelden de volgende richtlijnen:Zwarte thee: 12 tot 24 maandenGroene en witte thee: 6 tot 12 maandenKruidenthee: 12 tot 18 maanden![]()
Koffie dan maarDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ja, een lekkere latte macchiato
FTFYquote:Op zondag 26 juli 2026 11:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal de laatste zijn die een drama erover maakt, Maargoed weet jij ook wel als FA ER/mod onderhand.
Zeg wel ff duidelijk wat ik ervan denk. en trouwens over dit zou half Katwijk het niet eens zijn wss.
Maar op zondag winkels open willen de meeste niet eens.
Op je andere vraag ik woon in het Sodom en gomorrah ook wel Zaanstad genoemd, wel aan het randje met uitzicht op een natura 2000 gebied.
Rond mijn 30ste wel contact gehad via mijn werk met enkele Katwijkse binnenvaartschippers, waren lieve en gezellige mensen. Ook gastvrij, de koffie en het bier stonden altijd klaar.![]()
natuurlijk, overal tref je aardige en gezellige mensen.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ja is toch zo. ff voor de duidelijkheid ging af op je kleurtje. Maargoed dat maakt dus niet uit enzo zeker niet hier voor mij.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
FTFY
Op je andere vraag ik woon in het Sodom en gomorrah ook wel Zaanstad genoemd, wel aan het randje met uitzicht op een natura 2000 gebied.
Rond mijn 30ste wel contact gehad via mijn werk met enkele Katwijkse binnenvaartschippers, waren lieve en gezellige mensen. Ook gastvrij, de koffie en het bier stonden altijd klaar.
Maar idd en Katwijk wil dit soort dingen gewoon niet. en blijkbaar is dat ook groot gedragen. Dat de politiek er Andres over denkt. naja als je katwijkers kent. Denk niet dat ze er goed over gaan.
En een beetje knokken om bv een demonstratie weg te houden,, ik heb er geen moeite mee.
Beter zouden ze dat ook op de A12 doen eens ipv halfzacht, maar snap kan politie weer niet doen.
maar in Katwijk ff poten af. trots op mijn mede katwijkers voor dit
BlubWerewolf
je moet nog bedenken trouwens dat alles die er tegen kwamen. elkaar haten. op gebied van voetbal en wat ook altijd knokken is.
Maar die dag, Katwijk maakte een statement denk ik en ik denk is heel goed voor de politiek om daar maar eens naar te kijken waarom.
allen die elkaar eigenlijk normaal haten kwamen bij elkaar, zo erg speelt dat hier.Do what you love, love what you do!![]()
O dan hoef ik mij niet schuldig te voelen naar mijn schoondochterquote:
Raar om nu thuis te zitten
Ik zou nu horen te werkenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:11 schreef Rob het volgende:
[..]
het is vreemder om de hele dag bij je buren binnen te zitten DTSenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ga lekker de stad in, het is koopzondagquote:
afgezien van de wekelijkse meldingen want eigenlijk vlakbij mij is de dichtsbijziijnde opvang locatie enzo van COA?
niet dat wij er komen (dorps) maarja elke keer wat daar. brand. politie steek partijen etc etc.
doen ze onder elkaar? oh wacht ff die allemaal vluchten van geweld? je zou denken mogen ze zich wel uitzonderlijk goed gedragen..... helaas. ze krijgen wel huizen en tussen rest wonen. op voorrang btw van allen die hier ingeschreven staan.
ach huisraad krijg je ook. paar fatbikes voor je kids die drugs dealen en zonder werk,
wtf en weet, zet stereotype neer hier, want niet allen. maar heel veel ook wel.Do what you love, love what you do!![]()
er is. en die weet ik te vinden, maarja dit is pure frustratiequote:
Waarom zit je dan hierquote:Op zondag 26 juli 2026 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
er is. en die weet ik te vinden, maarja dit is pure frustratie![]()
![]()
volgens mij is dit het bolk topic.
bolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ja R&Pquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
gewoon omdat ik dit kwijt wil.quote:
en hier ken ik meeste.
maar echt is het zo dat ik wat raars noem dan nu? of ben ik de enige die dit opvalt. en waarom denk ik er zo anders over?Do what you love, love what you do!![]()
Alle dagboekachtige post van DTS users kunnen wat mij betreft gewoon naar VER.
Maargoed, dan gaat het hier ook weer heel rustig worden.
Negeren kan je leren, dus, bolk.
hmm weet ik heb hele lange geschiedenis in R&P dus geen zorgen weet dat te vinden.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:17 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik @:Kree daarheen wil verwijzen of KLB
Maar dit is meer frustratie van me ff die ik wil bespreken. en niet een R&P probleem.Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas bolkt Fogel
onee te langzaamZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ja zweer het zou er nog ban over krijgen ook zowat weer. maar snap wat ik zeg even
Oh noes, wat nu?quote:I'm surrounded by morons!
naja en het is ook niet helemaal spel en etc, maarja zo is het al jaren.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:18 schreef Rob het volgende:
In mijn persoonlijke beleving is DTS daar ook niet echt de plek voor
het drijft beetje op opmerkingen en dingen ook wel.
naja als jullie me echt zat zijn, ik zal stoppen met waarschuwing
In R&P zijn ook dagboek verhalenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:17 schreef Fogel het volgende:
Alle dagboekachtige post van DTS users kunnen wat mij betreft gewoon naar VER.
Maargoed, dan gaat het hier ook weer heel rustig worden.
Negeren kan je leren, dus, bolk.
ik probeer het nog een keerquote:
het moest er gewoon ff uit. dat ik niet eens ben met wereld regering. politiek NL niet en lokaal ook niet.
naja zie de voorbeelden en ook wel wat ik beetje zeg,Do what you love, love what you do!![]()
Neequote:Op zondag 26 juli 2026 13:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ga lekker de stad in, het is koopzondagDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik knok alleen als mensen aan mijn kinderen zitten.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja is toch zo. ff voor de duidelijkheid ging af op je kleurtje. Maargoed dat maakt dus niet uit enzo zeker niet hier voor mij.
Maar idd en Katwijk wil dit soort dingen gewoon niet. en blijkbaar is dat ook groot gedragen. Dat de politiek er Andres over denkt. naja als je katwijkers kent. Denk niet dat ze er goed over gaan.
En een beetje knokken om bv een demonstratie weg te houden,, ik heb er geen moeite mee.
Beter zouden ze dat ook op de A12 doen eens ipv halfzacht, maar snap kan politie weer niet doen.
maar in Katwijk ff poten af. trots op mijn mede katwijkers voor dit![]()
Neequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
ik weet wel. en had ik gekregen ook. maar ik heb geen dagboek verhaal... om elke dag te delen, althans nu niet meer.quote:
Moet gewoon ff me frustratie kwijt af en toe. em oke dan ga ik naar topic waar ik meeste ken. tis niks persoonlijks.Do what you love, love what you do!![]()
naja min of meer gebeurde dat in Katwijk ook, mensen die gewoon nooit problemen hadden en komt er ineens een hamas oproep. OK idd toen ging iedereen hier ervoor knokken.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik knok alleen als mensen aan mijn kinderen zitten.
oprotten ermee denk ik dan.Do what you love, love what you do!![]()
Benoem maar niet steeds 'ban', dat is niet handig in topics Kree. Opmerkingen daarover kun je sturen via mail of DM aan mensen die daar iets over te zeggen hebbenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:19 schreef kree het volgende:
ja zweer het zou er nog ban over krijgen ook zowat weer. maar snap wat ik zeg even![]()
![]()
* gebrokenglas gaat verder genieten van zijn kop koffie
Kolonel van Geelen, dolk, keuken!quote:I'm surrounded by morons!
Is toch ook gezelliger dan met onbekende users?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet wel. en had ik gekregen ook. maar ik heb geen dagboek verhaal... om elke dag te delen, althans nu niet meer.
Moet gewoon ff me frustratie kwijt af en toe. em oke dan ga ik naar topic waar ik meeste ken. tis niks persoonlijks.![]()
jaja waar en thanks, maar heb er ervaring mee onderhand.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Benoem maar niet steeds 'ban', dat is niet handig in topics Kree. Opmerkingen daarover kun je sturen via mail of DM aan mensen die daar iets over te zeggen hebben
Niet dat ik dat wil want weer hoop gedoe en mailen weer. Dus oke laat het er netjes bij.
Maar het is wel hoop ik dat jullie mijn kant beetje snappen?Do what you love, love what you do!![]()
Kreebolk!1Einz!I'm surrounded by morons!
Tuurlijk snap ik jouw kant.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaja waar en thanks, maar heb er ervaring mee onderhand.
Niet dat ik dat wil want weer hoop gedoe en mailen weer. Dus oke laat het er netjes bij.
Maar het is wel hoop ik dat jullie mijn kant beetje snappen?![]()
klopt, het is niet echt droog. maar onder de parasol is het prima te doen op het terrasquote:Op zondag 26 juli 2026 13:26 schreef Lovely het volgende:
Het is nattig buiten, gelukkig komt er wel mooi weer aan
zekers daarom kom ik hier.... maarja moet me beetje aan spel houden nog hoewel het me niks boeit. dus vandaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is toch ook gezelliger dan met onbekende users?
hier wel meeste die ik ken iig.Do what you love, love what you do!![]()
Regen
Werewolf
Waar ben je mee bezig dan?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoiets is het wel idd,, een soort cludeoI'm surrounded by morons!
Over de parasol? Heb ineens een vreemd beeld voor mequote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, het is niet echt droog. maar over de parasol is het prima te doen op het terras![]()
![]()
mij ken je niet, ik roep alleen maar bolk en koffiequote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
zekers daarom kom ik hier.... maarja moet me beetje aan spel houden nog hoewel het me niks boeit. dus vandaar.
hier wel meeste die ik ken iig.
Ja koud is het niet, gisteren was t ook overal druk en op het terras ookquote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, het is niet echt droog. maar onder de parasol is het prima te doen op het terras![]()
Het is hier nu droog, maar vind het niet echt lekker buiten, gelijk weer zo benauwde warmtequote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, het is niet echt droog. maar onder de parasol is het prima te doen op het terrasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hmm toch ken ik je wss langer als je denkt hoorquote:Op zondag 26 juli 2026 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
mij ken je niet, ik roep alleen maar bolk en koffie![]()
Ik kom hier ook voor een kletspraaje, en als je daarmee in de top20 verschijnt is dat leuk. Maar ik kom hier niet voor het spel.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
zekers daarom kom ik hier.... maarja moet me beetje aan spel houden nog hoewel het me niks boeit. dus vandaar.
hier wel meeste die ik ken iig.![]()
ja, het is best te doen. en gelukkig niet zo druk.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja koud is het niet, gisteren was t ook overal druk en op het terras ookZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
nou voor het babbelen idd. die hele score lijst boeit mij niet zoveel.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom hier ook voor een kletspraaje, en als je daarmee in de top20 verschijnt is dat leuk. Maar ik kom hier niet voor het spel.Do what you love, love what you do!![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
hmm toch ken ik je wss langer als je denkt hoor
Hier staan alle puzzelsquote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://murdoku.com/?lang=en Dit? Ziet er geinig uit
https://murdoku.com/play/?lang=en![]()
anyway het gaat om gezellig babbelen en of nog wel heb ik meer aan dat jullie tegen me ingaan met waarheden als ik die dan weer denk.
want ja en amen heb ik niks mee
ik praat nooit onzin.
Je houdt van wat tegengas in de gesprekken maar geen vijandigheden. Denk dat dat voor de meeste users wel geldt?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:33 schreef kree het volgende:
anyway het gaat om gezellig babbelen en of nog wel heb ik meer aan dat jullie tegen me ingaan met waarheden als ik die dan weer denk.
want ja en amen heb ik niks mee![]()
![]()
natuurlijk, dat geldt voor de meesten. ik wil ook geen vijanden.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ehhhh.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alleen maar dat je over een parasol geen last van de regen hebt
ja ik zit onder een parasol en die houdt de regen mooi weg
Ik gebruik vaak een paraplu tegen de zon.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ehhhh.
ja ik zit onder een parasol en die houdt de regen mooi wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Met een simpele begonnen, dit is leukquote:Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier staan alle puzzels
https://murdoku.com/play/?lang=en
quote:Op zondag 26 juli 2026 13:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak een paraplu tegen de zon.verstandig. het is goed oppassen met die zonnekracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik krijg ditquote:Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier staan alle puzzels
https://murdoku.com/play/?lang=en
Vijanden kun je niet voorkomen want je gaat niet over iemand anders mindset. Maar heb wel een hekel aan vijandig gedrag en persoonlijke aanvallen, zeker op een discussieforum. Negeren is minder sfeerverpestend voor anderen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
natuurlijk, dat geldt voor de meesten. ik wil ook geen vijanden.![]()
McAfee is de grootste stront virus beschermers die er is
spelletjes bolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
tot straksquote:
Had hem ook op de laptop voor zoveel maanden, omdat ik een nieuwe laptop had. Daarna meteen er afgegooidquote:Op zondag 26 juli 2026 13:41 schreef DJMO het volgende:
McAfee is de grootste stront virus beschermers die er is![]()
![]()
weg ermeequote:Op zondag 26 juli 2026 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had hem ook op de laptop voor zoveel maanden, omdat ik een nieuwe laptop had. Daarna meteen er afgegooid
klopt meelullen helpt ook niet, maar gewoon mening geven ben ik oke mee. zal daar niemand op aanvallen. kritisch over wel. maar mag iedereen weer reageren eropquote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je houdt van wat tegengas in de gesprekken maar geen vijandigheden. Denk dat dat voor de meeste users wel geldt?
totale onthoudingquote:Op zondag 26 juli 2026 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke anti virus programma is wel goed eigelijk![]()
Kapotte pc
Komt geen virus meer op
Was er snel weg, geen veilig sitequote:Op zondag 26 juli 2026 13:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat hoort vast bij het speleerste aanwijzing
moet je vooral VPN nemen die bij echt alles gepromoot wordt. weet je zeker dat de NSA het allemaal heftquote:
dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke anti virus programma is wel goed eigelijk
ik weet wel dat je McAfee beter kunt mijden.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Okquote:Op zondag 26 juli 2026 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat weet ik eerlijk gezegd niet.
ik weet wel dat je McAfee beter kunt mijden.![]()
bolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ik kan jullie niet adviseren, ik heb er geen verstand van.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Lijkt me voldoende voor mij als je niet al te gekke vage sites zoekt
https://cybernews.com/bes(...)ows-defender-enough/Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
#metooquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
![]()
Freaks like me drink tea
Forum Opties Forumhop: Hop naar: