Je gaat alweer weg?quote:
ik zal de laatste zijn die een drama erover maakt, Maargoed weet jij ook wel als FA onderhand.quote:
merendeel denk wel. maar het is ook niet zo dat Katwijk nou en soort "gesloten" community is binnen de randstad.quote:
Hey Fuckiequote:Op zondag 26 juli 2026 11:19 schreef BennieButtfuck het volgende:
Het enige interessante uit Katwijk is de bus naar Leiden.
quote:
Is best leuk, er zijn ook boeken van murdoku is een hele hype op insta en tiktokquote:Op zondag 26 juli 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spelletje ken ik niet zal straks even kijken
O ben er op insta nog niets van tegengekomen Tiktok doe ik niet aanquote:Op zondag 26 juli 2026 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is best leuk, er zijn ook boeken van murdoku is een hele hype op insta en tiktok
nou serieus snap je me dan. en mss met mij wel ook die hier wonen.quote:
snap vrij heftig iddquote:Op zondag 26 juli 2026 11:44 schreef BennieButtfuck het volgende:
ik heb zojuist een kop koffie gedronken? normaal pas ik mij aan aan hoe m'n koffiegenoot zijn koffie drinkt, dus dan doe ik melk en suiker bijvoorbeeld maar nu drink ik alleen koffie dus drink ik gewoon zwart? zwart is saai maar ja ik kan me nu niet aanpssen dus drink ik hem maar zswart ofoz?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |