Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
KoffieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
Ik had koopzondag als TT.
Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat is toch elke zondag?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Lovely
Nee hoor, hier alleen de laatste zondag van de maand.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Als je wil kan je elke zondag zooi kopenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee hoor, hier alleen de laatste zondag van de maand.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
* gebrokenglas plaatst een bolk.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Dat klopt.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Als je wil kan je elke zondag zooi kopenZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Toch geen werk vandaag, wat moet ik doen met de plotseling vrijgekomen tijd?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Bolkenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:14 schreef drakin het volgende:
Toch geen werk vandaag, wat moet ik doen met de plotseling vrijgekomen tijd?![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En alle andere dagen die nu ook ineens vrij zijn?quote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ook prima,nu vakantie en beetje flierefluiten.quote:
Vrijdag weekje ardennen bij zus en zwager huren daar altijd stawagen voor 2 maanden.wel zin in,en fiets mee![]()
![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
![]()
![]()
![]()
Enkel suggesties:quote:Op zondag 26 juli 2026 10:14 schreef drakin het volgende:
Toch geen werk vandaag, wat moet ik doen met de plotseling vrijgekomen tijd?
![]()
Herhaling
Van zettenIk heb er één en ik ben er trots op
BolkZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik zei geen werkquote:Op zondag 26 juli 2026 10:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Enkel suggesties:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker bakkie nooit verkeerdquote:Op zondag 26 juli 2026 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
En dit is ook prima natuurlijk:
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Ik doe een puzzeltje, zit shownieuws te kijken en af en toe een berichtje plaatsenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:35 schreef Lovely het volgende:
Gewoon lekker relaxen vandaag, boekje lezen, beetje bolken, spelletje doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En koopzondag vanmiddag.
Ben jij zo zondagshopper?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alleen op de koopzondagquote:
Zondag is regendag.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo![]()
Ik ga vanmiddag m'n boekenkast uitzoeken welke boeken ik perse wil houden, welke ik wil graag aan m'n zoons wil geven, en wat er naar de kringloop kan.
Een hoop boeken heb ik gelukkig ook digitaal.Ik heb er één en ik ben er trots op
Die is kapot gegaan deze weekquote:Op zondag 26 juli 2026 10:31 schreef gebrokenglas het volgende:
En dit is ook prima natuurlijk:
[ afbeelding ]Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Heb je veel boeken?quote:Op zondag 26 juli 2026 10:40 schreef DJMO het volgende:
Ik ga vanmiddag m'n boekenkast uitzoeken welke boeken ik perse wil houden, welke ik wil graag aan m'n zoons wil geven, en wat er naar de kringloop kan.
Een hoop boeken heb ik gelukkig ook digitaal.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik speelde murdoku. Vanmiddag misschien ff lezen en of verder in mijn puzzelboek van Suzanne Vermeer dossier denksportquote:Op zondag 26 juli 2026 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe een puzzeltje, zit shownieuws te kijken en af en toe een berichtje plaatsen![]()
Jaquote:
Spelletje ken ik niet zal straks even kijkenquote:Op zondag 26 juli 2026 10:45 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik speelde murdoku. Vanmiddag misschien ff lezen en of verder in mijn puzzelboek van Suzanne Vermeer dossier denksportWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoeveel ben ik gestegen in punten trouwens deze nacht?
\Echt alsof het me iets aan me reet roest
Do what you love, love what you do!![]()
Toch vraag je er na, in de OP Kan je je punten zienquote:Op zondag 26 juli 2026 10:56 schreef kree het volgende:
\Echt alsof het me iets aan me reet roestWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zie de statsquote:Op zondag 26 juli 2026 10:56 schreef kree het volgende:
\Echt alsof het me iets aan me reet roestZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
![]()
weet ik toch, maar zoals je weet ik lees die niet eens of eind terug als ik er paar dagen niet ben.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch vraag je er na, in de OP Kan je je punten zien
Tis niet daarom dat ik hier post
Om 2:30 was het dit..quote:
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 02:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is 'score' gedeeld door 'totaal'.
Hoe hoger je ratio, hoe effectiever je gebolk dus is geweest.
Bij een gelijke score staat diegene met een hogere ratio hoger in de lijst.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+
| 1 | Dotteke | 5845 | 285 | 0 | 2622 | 2.23 |
| 2 | DJMO | 5749 | 230 | 0 | 2591 | 2.22 |
| 3 | Rob | 3625 | 94 | 0 | 1888 | 1.92 |
| 4 | FreshFruit | 1744 | 0 | 0 | 853 | 2.04 |
| 5 | hemarookworst | 1450 | 35 | 5 | 808 | 1.79 |
| 6 | mario390 | 1021 | 0 | 0 | 723 | 1.41 |
| 7 | gebrokenglas | 865 | 74 | 0 | 621 | 1.39 |
| 8 | Doc-holliday | 861 | 93 | 4 | 337 | 2.55 |
| 9 | drakin | 841 | 49 | 0 | 457 | 1.84 |
| 10 | laforest | 799 | 0 | 0 | 406 | 1.97 |
| 11 | Fogel | 666 | 31 | 0 | 318 | 2.09 |
| 12 | marc0871 | 634 | 5 | 0 | 259 | 2.45 |
| 13 | RedShoe | 474 | 5 | 0 | 458 | 1.03 |
| 14 | _UserName_ | 454 | 0 | 0 | 239 | 1.90 |
| 15 | kree | 448 | 11 | 40 | 249 | 1.80 |
| 16 | Homijn | 440 | 130 | 0 | 221 | 1.99 |
| 17 | ToT | 440 | 11 | 0 | 397 | 1.11 |
| 18 | Schakeltopia | 415 | 21 | 11 | 437 | 0.95 |
| 19 | Jippie | 381 | 6 | 0 | 267 | 1.43 |
| 20 | Dr.Mikey | 324 | 0 | 0 | 135 | 2.40 |
+----+----------------------+-------+----------+---------+--------+-------+Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nice/. naja leuk en aardig, gaat van de week toch weer naar beneden als ik hier niet een nacht kan postenquote:
Dat weten we, dat is bekend. Ik heb even teruggekeken in de stats, dat heb je 96 keer verteld.quote:Op zondag 26 juli 2026 10:58 schreef kree het volgende:
[..]
weet ik toch, maar zoals je weet ik lees die niet eens of eind terug als ik er paar dagen niet ben.
Tis niet daarom dat ik hier post
quote:Op zondag 26 juli 2026 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten we, dat is bekend. Ik heb even teruggekeken in de stats, dat heb je 96 keer verteld.
haha jhaquote:Op zondag 26 juli 2026 11:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat weten we, dat is bekend. Ik heb even teruggekeken in de stats, dat heb je 96 keer verteld.dat jullie het maar weten
Ja, we weten het.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams![]()
Nee, dat is het niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:01 schreef kree het volgende:
[..]
tis harde waarheid toch voor dit spel en topic?Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
owh vertel, want daar benieuwd naar dan waarom het het niet is. (mss iemand nog hopelijk ziet waarom nietquote:)
Nou zullen we het gezellighouden
Koffie
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.quote:
Jippie, goedemorgenquote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef Jippie het volgende:
Goh, en ikmaar denken dat je zo'n lieve jongen bent
Goedemorgen allemaal!
Morguh Jippiequote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef Jippie het volgende:
Goh, en ikmaar denken dat je zo'n lieve jongen bent
Goedemorgen allemaal!![]()
Ben al jaren een meisje
Weer eens wat anders dan een koop zaterdagquote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.
LOl het is nog steeds gezellig? ik voel me echt niet aangevallen hierover trouwens. en wat ik zeg is ook echt met een korrel zout voor mochten jullie t niet door hebben.
`ik vond t btw best gezellig vannacht.Do what you love, love what you do!![]()
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik pak nog een bakkie en ga dan nadenken of ik even de stad inga, het is koopzondag.![]()
Ja, een koopzondag heeft toch altijd wel iets aparts. Nu hoop ik wel dat het droog blijft.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weer eens wat anders dan een koop zaterdagZe zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Ik woon in de provinciequote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?
hoho hier in Katwijk is ook alles dicht? en nog steeds oke mee.quote:Op zondag 26 juli 2026 11:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Woon jij rond de bible-belt dat er maar 1x per maand koopzondag is?Do what you love, love what you do!![]()
Ook bible-gerelateerd toch?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef kree het volgende:
[..]
hoho hier in Katwijk is ook alles dicht? en nog steeds oke mee.![]()
Dat is waar ja.quote:Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
ik in randstad dus, en geloof mij half Katwijk gaat naar noordwijk waar het wel open is. supermarkten of besteld via flink... incl mezelfquote:
stel hypocriete klootzakken zijn we. En nog vind ik het oke dat winkels hier dicht zijn
He dit is een post van jou die je onder mijn naam quote?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een koopzondag heeft toch altijd wel iets aparts. Nu hoop ik wel dat het droog blijft.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komenquote:Op zondag 26 juli 2026 11:06 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik doelde op @:Kree, las iets wat ik nooit van hem had verwacht
Je doelt zeker op die E *** en E***Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Huh? Hoe kan dat?quote:Op zondag 26 juli 2026 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
He dit is een post van jou die je onder mijn naam quote?
edit: oh ik weet het al, ik typte mijn reactie te snel.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
dit is zo idd, maar al met al zeg wel beetje wat ik denkquote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komen
Je doelt zeker op die E *** en E***
Klopt, maar je was er snel bijquote:Op zondag 26 juli 2026 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja Kree kan soms een beetje raar uit de hoek komen
Je doelt zeker op die E *** en E***![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: