Je gaat alweer weg?quote:
ik zal de laatste zijn die een drama erover maakt, Maargoed weet jij ook wel als FA onderhand.quote:
merendeel denk wel. maar het is ook niet zo dat Katwijk nou en soort "gesloten" community is binnen de randstad.quote:
Hey Fuckiequote:Op zondag 26 juli 2026 11:19 schreef BennieButtfuck het volgende:
Het enige interessante uit Katwijk is de bus naar Leiden.
quote:
Is best leuk, er zijn ook boeken van murdoku is een hele hype op insta en tiktokquote:Op zondag 26 juli 2026 10:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spelletje ken ik niet zal straks even kijken
O ben er op insta nog niets van tegengekomen Tiktok doe ik niet aanquote:Op zondag 26 juli 2026 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is best leuk, er zijn ook boeken van murdoku is een hele hype op insta en tiktok
nou serieus snap je me dan. en mss met mij wel ook die hier wonen.quote:
snap vrij heftig iddquote:Op zondag 26 juli 2026 11:44 schreef BennieButtfuck het volgende:
ik heb zojuist een kop koffie gedronken? normaal pas ik mij aan aan hoe m'n koffiegenoot zijn koffie drinkt, dus dan doe ik melk en suiker bijvoorbeeld maar nu drink ik alleen koffie dus drink ik gewoon zwart? zwart is saai maar ja ik kan me nu niet aanpssen dus drink ik hem maar zswart ofoz?
Laden mobiel onmiddellijk in. Zonder vertraging. Even je router resetten?quote:Op zondag 26 juli 2026 12:28 schreef Rob het volgende:
hmm plaatjes laden erg langzaam tot niet bij mij.. postimage stuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Had ik net voor de bui de boodschappen binnen kom ik thuis ben ik thee voor mijn zus vergetenquote:
Hello Robquote:
Ja hier ook zie eerst een lege post en dan heel heel langzaam komt het te voorschijn. gaat wel heel langzaamquote:Op zondag 26 juli 2026 12:28 schreef Rob het volgende:
hmm plaatjes laden erg langzaam tot niet bij mij.. postimage stuk
god straft ... heet datquote:Op zondag 26 juli 2026 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik net voor de bui de boodschappen binnen kom ik thuis ben ik thee voor mijn zus vergeten
Kon ik terug en wat denk je, een flinke bui regen op me kop gekregen alleen voor die )(*)*& thee
hier nu weer oke iig vanaf fok zijn kantquote:Op zondag 26 juli 2026 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hier ook zie eerst een lege post en dan heel heel langzaam komt het te voorschijn. gaat wel heel langzaam
Straffen voor wat?quote:
zou heerlijk zijn eigenlijk als dat eens gebeurde, ff allemaal terug naar de realiteit.quote:
Hey Mikey wat las ik? Je hebt weer een vriendin?quote:Op zondag 26 juli 2026 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk gaan woensdag en donderdag qua weer niet zoals er staat.
nieuwe hittegolf hoorde ik. Naja niet echt op te wachten.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hopelijk gaan woensdag en donderdag qua weer niet zoals er staat.
straf voor het vergeten van Je zus..quote:Op zondag 26 juli 2026 12:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Straffen voor wat?
Lol ik wil gisterenavond mijn zus een kop thee geven en terwijl ik zit te wachten tot het water kookt en zie ik de datum staan
Houdbaar tot maart 2024 oepsie en mijn heeft het vorige week zondag nog gedronken![]()
Had nog drie pakken staan, houdbaar juni en aug 2025![]()
Ik heb het allemaal weggegooid, durf het niet aan om dat een ander voor te zetten.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:47 schreef Rob het volgende:
[..]
straf voor het vergeten van Je zus..
Normale thee is wel 20 jaar en langer houdbaar als goed bewaard. Opdruk datum is verplicht
google het maar
misschien dat fruitsmaakjes thee minder lang houdbaar zijn.. maar ik had vroeger een kennis die een thee winkeltje heeft gehad en na het opdoeken thee soorten zelf thuis opgeslagen had en aan vrienden en familie uitdeelde.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal weggegooid, durf het niet aan om dat een ander voor te zetten.
Ik denk niet aan thee omdat ik het zelf niet drink
O echt, dat is wel heel lang bewaren.quote:Op zondag 26 juli 2026 12:52 schreef Rob het volgende:
[..]
misschien dat fruitsmaakjes thee minder lang houdbaar zijn.. maar ik had vroeger een kennis die een thee winkeltje heeft gehad en na het opdoeken thee soorten zelf thuis opgeslagen had en aan vrienden en familie uitdeelde.
Sommige bakken waren dus 20 jaar oud.
quote:
quote:Thee is in principe oneindig houdbaar en wordt niet snel gevaarlijk om te drinken. Na verloop van tijd verliest het product wel de smaak, geur en kleur. Voor de optimale smaakbeleving gelden de volgende richtlijnen:Zwarte thee: 12 tot 24 maandenGroene en witte thee: 6 tot 12 maandenKruidenthee: 12 tot 18 maanden
FTFYquote:Op zondag 26 juli 2026 11:12 schreef kree het volgende:
[..]
ik zal de laatste zijn die een drama erover maakt, Maargoed weet jij ook wel als FA ER/mod onderhand.
Zeg wel ff duidelijk wat ik ervan denk. en trouwens over dit zou half Katwijk het niet eens zijn wss.
Maar op zondag winkels open willen de meeste niet eens.
ja is toch zo. ff voor de duidelijkheid ging af op je kleurtje. Maargoed dat maakt dus niet uit enzo zeker niet hier voor mij.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:01 schreef Jippie het volgende:
[..]
FTFY
Op je andere vraag ik woon in het Sodom en gomorrah ook wel Zaanstad genoemd, wel aan het randje met uitzicht op een natura 2000 gebied.
Rond mijn 30ste wel contact gehad via mijn werk met enkele Katwijkse binnenvaartschippers, waren lieve en gezellige mensen. Ook gastvrij, de koffie en het bier stonden altijd klaar.
O dan hoef ik mij niet schuldig te voelen naar mijn schoondochterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |