Ik zou nu horen te werkenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:11 schreef Rob het volgende:
[..]
het is vreemder om de hele dag bij je buren binnen te zitten DTSen
ga lekker de stad in, het is koopzondagquote:
er is. en die weet ik te vinden, maarja dit is pure frustratiequote:
Waarom zit je dan hierquote:Op zondag 26 juli 2026 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
er is. en die weet ik te vinden, maarja dit is pure frustratie
Ja R&Pquote:
gewoon omdat ik dit kwijt wil.quote:
hmm weet ik heb hele lange geschiedenis in R&P dus geen zorgen weet dat te vinden.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:17 schreef Rob het volgende:
[..]
Ik twijfel of ik @:Kree daarheen wil verwijzen of KLB
Oh noes, wat nu?quote:
naja en het is ook niet helemaal spel en etc, maarja zo is het al jaren.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:18 schreef Rob het volgende:
In mijn persoonlijke beleving is DTS daar ook niet echt de plek voor
In R&P zijn ook dagboek verhalenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:17 schreef Fogel het volgende:
Alle dagboekachtige post van DTS users kunnen wat mij betreft gewoon naar VER.
Maargoed, dan gaat het hier ook weer heel rustig worden.
Negeren kan je leren, dus, bolk.
ik probeer het nog een keerquote:
Neequote:Op zondag 26 juli 2026 13:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ga lekker de stad in, het is koopzondag
Ik knok alleen als mensen aan mijn kinderen zitten.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja is toch zo. ff voor de duidelijkheid ging af op je kleurtje. Maargoed dat maakt dus niet uit enzo zeker niet hier voor mij.
Maar idd en Katwijk wil dit soort dingen gewoon niet. en blijkbaar is dat ook groot gedragen. Dat de politiek er Andres over denkt. naja als je katwijkers kent. Denk niet dat ze er goed over gaan.
En een beetje knokken om bv een demonstratie weg te houden,, ik heb er geen moeite mee.
Beter zouden ze dat ook op de A12 doen eens ipv halfzacht, maar snap kan politie weer niet doen.
maar in Katwijk ff poten af. trots op mijn mede katwijkers voor dit
Neequote:
ik weet wel. en had ik gekregen ook. maar ik heb geen dagboek verhaal... om elke dag te delen, althans nu niet meer.quote:
naja min of meer gebeurde dat in Katwijk ook, mensen die gewoon nooit problemen hadden en komt er ineens een hamas oproep. OK idd toen ging iedereen hier ervoor knokken.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:23 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik knok alleen als mensen aan mijn kinderen zitten.
Benoem maar niet steeds 'ban', dat is niet handig in topics Kree. Opmerkingen daarover kun je sturen via mail of DM aan mensen die daar iets over te zeggen hebbenquote:Op zondag 26 juli 2026 13:19 schreef kree het volgende:
ja zweer het zou er nog ban over krijgen ook zowat weer. maar snap wat ik zeg even
Kolonel van Geelen, dolk, keuken!quote:
Is toch ook gezelliger dan met onbekende users?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:23 schreef kree het volgende:
[..]
ik weet wel. en had ik gekregen ook. maar ik heb geen dagboek verhaal... om elke dag te delen, althans nu niet meer.
Moet gewoon ff me frustratie kwijt af en toe. em oke dan ga ik naar topic waar ik meeste ken. tis niks persoonlijks.
jaja waar en thanks, maar heb er ervaring mee onderhand.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:25 schreef Jippie het volgende:
[..]
Benoem maar niet steeds 'ban', dat is niet handig in topics Kree. Opmerkingen daarover kun je sturen via mail of DM aan mensen die daar iets over te zeggen hebben
Tuurlijk snap ik jouw kant.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:27 schreef kree het volgende:
[..]
jaja waar en thanks, maar heb er ervaring mee onderhand.
Niet dat ik dat wil want weer hoop gedoe en mailen weer. Dus oke laat het er netjes bij.
Maar het is wel hoop ik dat jullie mijn kant beetje snappen?
klopt, het is niet echt droog. maar onder de parasol is het prima te doen op het terrasquote:Op zondag 26 juli 2026 13:26 schreef Lovely het volgende:
Het is nattig buiten, gelukkig komt er wel mooi weer aan
zekers daarom kom ik hier.... maarja moet me beetje aan spel houden nog hoewel het me niks boeit. dus vandaar.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Is toch ook gezelliger dan met onbekende users?
Waar ben je mee bezig dan?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zoiets is het wel idd,, een soort cludeo
Over de parasol? Heb ineens een vreemd beeld voor mequote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, het is niet echt droog. maar over de parasol is het prima te doen op het terras
mij ken je niet, ik roep alleen maar bolk en koffiequote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
zekers daarom kom ik hier.... maarja moet me beetje aan spel houden nog hoewel het me niks boeit. dus vandaar.
hier wel meeste die ik ken iig.
Ja koud is het niet, gisteren was t ook overal druk en op het terras ookquote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, het is niet echt droog. maar onder de parasol is het prima te doen op het terras
Het is hier nu droog, maar vind het niet echt lekker buiten, gelijk weer zo benauwde warmtequote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
klopt, het is niet echt droog. maar onder de parasol is het prima te doen op het terras
hmm toch ken ik je wss langer als je denkt hoorquote:Op zondag 26 juli 2026 13:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
mij ken je niet, ik roep alleen maar bolk en koffie![]()
Ik kom hier ook voor een kletspraaje, en als je daarmee in de top20 verschijnt is dat leuk. Maar ik kom hier niet voor het spel.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:28 schreef kree het volgende:
[..]
zekers daarom kom ik hier.... maarja moet me beetje aan spel houden nog hoewel het me niks boeit. dus vandaar.
hier wel meeste die ik ken iig.
ja, het is best te doen. en gelukkig niet zo druk.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja koud is het niet, gisteren was t ook overal druk en op het terras ook
nou voor het babbelen idd. die hele score lijst boeit mij niet zoveel.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik kom hier ook voor een kletspraaje, en als je daarmee in de top20 verschijnt is dat leuk. Maar ik kom hier niet voor het spel.
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef kree het volgende:
[..]
hmm toch ken ik je wss langer als je denkt hoor
Hier staan alle puzzelsquote:Op zondag 26 juli 2026 13:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
https://murdoku.com/?lang=en Dit? Ziet er geinig uit
Je houdt van wat tegengas in de gesprekken maar geen vijandigheden. Denk dat dat voor de meeste users wel geldt?quote:Op zondag 26 juli 2026 13:33 schreef kree het volgende:
anyway het gaat om gezellig babbelen en of nog wel heb ik meer aan dat jullie tegen me ingaan met waarheden als ik die dan weer denk.
want ja en amen heb ik niks mee
ehhhh.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Alleen maar dat je over een parasol geen last van de regen hebt
Ik gebruik vaak een paraplu tegen de zon.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:37 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
ehhhh.
ja ik zit onder een parasol en die houdt de regen mooi weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Met een simpele begonnen, dit is leukquote:Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier staan alle puzzels
https://murdoku.com/play/?lang=en
quote:Op zondag 26 juli 2026 13:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik gebruik vaak een paraplu tegen de zon.verstandig. het is goed oppassen met die zonnekracht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zeiden tegen me: 'Wees eerlijk'.
Nu is iedereen aan het janken en moet ik mij verontschuldigen. 🙄
Ik krijg ditquote:Op zondag 26 juli 2026 13:32 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier staan alle puzzels
https://murdoku.com/play/?lang=en
Vijanden kun je niet voorkomen want je gaat niet over iemand anders mindset. Maar heb wel een hekel aan vijandig gedrag en persoonlijke aanvallen, zeker op een discussieforum. Negeren is minder sfeerverpestend voor anderen.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:36 schreef gebrokenglas het volgende:
natuurlijk, dat geldt voor de meesten. ik wil ook geen vijanden.
tot straksquote:
Had hem ook op de laptop voor zoveel maanden, omdat ik een nieuwe laptop had. Daarna meteen er afgegooidquote:Op zondag 26 juli 2026 13:41 schreef DJMO het volgende:
McAfee is de grootste stront virus beschermers die er is
weg ermeequote:Op zondag 26 juli 2026 13:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had hem ook op de laptop voor zoveel maanden, omdat ik een nieuwe laptop had. Daarna meteen er afgegooid
klopt meelullen helpt ook niet, maar gewoon mening geven ben ik oke mee. zal daar niemand op aanvallen. kritisch over wel. maar mag iedereen weer reageren eropquote:Op zondag 26 juli 2026 13:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Je houdt van wat tegengas in de gesprekken maar geen vijandigheden. Denk dat dat voor de meeste users wel geldt?
totale onthoudingquote:Op zondag 26 juli 2026 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke anti virus programma is wel goed eigelijk
Was er snel weg, geen veilig sitequote:Op zondag 26 juli 2026 13:39 schreef Jippie het volgende:
[..]
Dat hoort vast bij het speleerste aanwijzing
moet je vooral VPN nemen die bij echt alles gepromoot wordt. weet je zeker dat de NSA het allemaal heftquote:
dat weet ik eerlijk gezegd niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 13:48 schreef Lovely het volgende:
[..]
Welke anti virus programma is wel goed eigelijk
Okquote:Op zondag 26 juli 2026 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
dat weet ik eerlijk gezegd niet.
ik weet wel dat je McAfee beter kunt mijden.
#metooquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |