SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:23 schreef livelink het volgende:
Mijn man was vanavond toevallig net een herhaling van Love and Marriage aan het kijken.
Dat is wel heel toevalligquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:23 schreef livelink het volgende:
Mijn man was vanavond toevallig net een herhaling van Love and Marriage aan het kijken.
Daar moeten nog heel wat sportschoolsessies overheen voordat ik mijn been zo hoog krijg.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Een Pink is een kalf. En "So What" is Engels voor "Nou En"En zo kom je bij Frans Kalf uit.
Oeps, ik zat er een smiley naastquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar moeten nog heel wat sportschoolsessies overheen voordat ik mijn been zo hoog krijg.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Een Pink is een kalf. En "So What" is Engels voor "Nou En"En zo kom je bij Frans Kalf uit.
Als ik dat probeer pas ik daarna niet meer in de ambulancequote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Lijkt me niet gezond om dat te proberen, livelink.
Nee, en al helemaal niet op hakken in het gras.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Lijkt me niet gezond om dat te proberen, livelink.
Melting is een workaholic. Die vliegt morgen alweer naar Londen of zo.quote:
Zeg..... ik heet geen Fogel hè?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting is een workaholic. Die vliegt morgen alweer naar Londen of zo.
Dan hoop ik dat de post op de juiste plaats aankomt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb deze week voor een paar uurtjes even niet in de bezorging gewerkt, maar op het sorteercentrum van PostNL. Beviel goed dat het dinsdag nog een keer gaat gebeuren. Ik blijf gewoon bij mijn huidige werkgever. is een samenwerkingsverband..
Beetje afwisseling is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb deze week voor een paar uurtjes even niet in de bezorging gewerkt, maar op het sorteercentrum van PostNL. Beviel goed dat het dinsdag nog een keer gaat gebeuren. Ik blijf gewoon bij mijn huidige werkgever. is een samenwerkingsverband..
Als je komende week post voor Downing Street 10 in je bus hebt, weet je hoe het komtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de post op de juiste plaats aankomt.
Wel goed je best doen hoor, ik zit redelijk in de buurt en verwacht hier een pakketje...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt denk ik wel goed..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de post op de juiste plaats aankomt.
Ja en ik kamp de laatste tijd best wel met veel vermoeidheidsklachten. Zit daar ook al in de medische molen, maar dit is wel iets om te kijken of de klachten hierdoor wat afnemen...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beetje afwisseling is ook niet verkeerd
Niet alleen het intro.quote:
Met pakketjes heb ik weinig van doen, ik doe gewoon de brieven sorterenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel goed je best doen hoor, ik zit redelijk in de buurt en verwacht hier een pakketje...
Vervelend zeg. Hopelijk helpt dit inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt denk ik wel goed..
[..]
Ja en ik kamp de laatste tijd best wel met veel vermoeidheidsklachten. Zit daar ook al in de medische molen, maar dit is wel iets om te kijken of de klachten hierdoor wat afnemen...
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je komende week post voor Downing Street 10 in je bus hebt, weet je hoe het komt
Dank jequote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Hopelijk helpt dit inderdaad.
Daar hebben ze toch machines voor? Of sorteer je wat de machine niet kan lezen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met pakketjes heb ik weinig van doen, ik doe gewoon de brieven sorteren![]()
quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:39 schreef MadMaster het volgende:
BB King - Mustang Sally (of een andere uitvoerende)
Het klinkt als Tom Jonesquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:39 schreef MadMaster het volgende:
BB King - Mustang Sally (of een andere uitvoerende)
Het wordt eerst machinaal op wijk gesorteerd, daarna moet ik het op route leggen, Dat kunnen de machines (nog) niet...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch machines voor? Of sorteer je wat de machine niet kan lezen?
Waarom niet. Vele zijn best lekker.quote:
Maar Wilson ook nietquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die hoorde ik in ieder geval niet…
Nee, het nummer is door een paar honderd uitvoerenden uitgebracht.quote:
Alles gaat opeens Tom Jones klinken als ik dat drinkquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Alles gaat opeens Tom Jones klinken als ik dat drink
Dat is wel gaaf.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het nummer is door een paar honderd uitvoerenden uitgebracht.
Ik heb BB King het live horen zingen in Memphis en daarom noemde ik hem…
Neinquote:
Nog eens even nagezocht. Het is niet de Sting, maar ene Sting International.quote:
De zoveelste idioot met een auto die inrijdt op mensen daar…quote:Pride Berlijn stopgezet nadat auto inrijdt op mensen, meerdere gewonden
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwsflits:
[..]
De zoveelste idioot met een auto die inrijdt op mensen daar…
Gvd, ik word hier zo boos om.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwsflits:
[..]
Dit soort figuren mogen ze van mij in het openbaar stenigen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Benieuwd wat zo iemand voor straf krijgt.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwsflits:
[..]
Zo te lezen is er nog niemand aangehouden.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Gebeurd de afgelopen paar jaar wel heel veel over de grensquote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:06 schreef MadMaster het volgende:
Nieuwsflits:
[..]
De dader heeft vast een heel moeilijke jeugd gehad...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:07 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Welterusten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:11 schreef MadMaster het volgende:
OK, het is tijd om hier af te sluiten.
Dank Melting…
Welterusten MadMasterquote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:11 schreef MadMaster het volgende:
OK, het is tijd om hier af te sluiten.
Dank Melting…
Kijk.... daar hebben we wat aan.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:22 schreef DJ11 het volgende:
Overduidelijk Tom Jones, maar het nummer ken ik niet
In het kader van bezuinigingen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Een saaiere cover was ook niet mogelijk.
En dan ook nog behoorlijk onleesbaar. Terug naar de tekentafel.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zo te zien een promo-cover. Kennelijk is het nummer alleen als promo aan radiozenders uitgedeeld en nooit echt op single verschenen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:23 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Hij is na de foto meteen op de brommer gestapt.quote:
Dit hebben ze nooit live gedaan? Opmerkelijk wel. Klinkt juist enorm als een geschikt live-nummer.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ben wel benieuwd hoe dit met Freddie live zou hebben geklonken..
Maar daar zullen we nooit achterkomen
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:44 schreef brother52 het volgende:
Er hadden wel wat minder synths in gemogen.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit hebben ze nooit live gedaan? Opmerkelijk wel. Klinkt juist enorm als een geschikt live-nummer.
Niet met Freddie. Queen trad na 1986 niet meer live op.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit hebben ze nooit live gedaan? Opmerkelijk wel. Klinkt juist enorm als een geschikt live-nummer.
Hun laatste optreden met Freddie was in 1986, I want it all is uit '89quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar hoe heet het nummer?quote:
En Roger Daltrey op het tribute.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Niet met Freddie. Queen trad na 1986 niet meer live op.
Dit is uit 1989.
Brian en Roger hebben dit iig ook met Paul Rodgers gedaan. Ik weet het niet over Adam Lambert
Zie post erboven.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar hoe heet het nummer?
Niet nat maken in ieder geval.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:50 schreef brother52 het volgende:
Ik weet dat je gremlins niet moet voeren na middernacht, weet iemand ook hoe dat met katten zit na zonsondergang? Zoomies level 5 hier nu
Gewoon loslaten op de kippen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:50 schreef brother52 het volgende:
Ik weet dat je gremlins niet moet voeren na middernacht, weet iemand ook hoe dat met katten zit na zonsondergang? Zoomies level 5 hier nu
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit nummer is ook vaak gecoverd
het heet Everlasting Love...
Juist wel, dan krijg ik er nog meer!quote:
Ik vind 1 al teveel.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Juist wel, dan krijg ik er nog meer!
Dan moet ik eerst de kippen hier in huis loslaten.quote:
Ik zou de katten naar buiten doen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst de kippen hier in huis loslaten.
Het ideale aantal katten is altijd N+1 (waarbij N het aantal katten is wat je nu hebt)quote:
Bij mij was Everlasting love nog bezig.quote:
Het zijn geen buitenkatten. Verder dan de serre komen ze niet.quote:
Maar gelukkig is het er maar 1.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 23:59 schreef livelink het volgende:
Die begint bij nu. De uitzending gaat voor mij door tot zondag, merk ik al.
Ja Jason Newstedt is geen Cliff Burtonquote:Op zondag 26 juli 2026 00:01 schreef brother52 het volgende:
Hier had wel wat meer bas in mogen zitten...
Dat lag niet aan Jason. In de productie van het album hebben ze de bas er bijna helemaal uit gedraaid.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja Jason Newstedt is geen Cliff Burton
Ja de productie van dat hele album is wat matigjes...quote:Op zondag 26 juli 2026 00:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat lag niet aan Jason. In de productie van het album hebben ze de bas er bijna helemaal uit gedraaid.
Er is wel een alternatieve mix te vinden. And justice for Jason. Die klinkt een stukje beter.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja de productie van dat hele album is wat matigjes...
Ja, daarom duik ik nu ook snel mijn bed in.quote:Op zondag 26 juli 2026 00:06 schreef livelink het volgende:
Leuke uitzending Melting. Dank je wel. Zo, het is wel een latertje geworden hoor
Ik moet nog even naar de winkel, maar tune daarna in. Zal rond 19.15 zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 18:16 schreef brother52 het volgende:
Ik ga vanaf ongeveer 19 uur eens kijken of ik wat liedjes kan draaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:05 schreef brother52 het volgende:
Deze show is mede mogelijk gemaakt door @:MeltingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ingetuned.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dacht eerst altijd dat de bandnaam verkeerd geschreven was.quote:
Helaas, de nummers waren op.quote:
Hier aan de rechterkant van mijn toetsenbord heb ik er nog genoeg.quote:
Ja, die wil ik wel... Ik heb daar niks zitten op mijn toetsenbord. Als ik nummers in wil toetsen zoals ik altijd doe, zit ik op tafel te tikken...quote:Op maandag 27 juli 2026 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Hier aan de rechterkant van mijn toetsenbord heb ik er nog genoeg.
Kopen?
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, die wil ik wel... Ik heb daar niks zitten op mijn toetsenbord. Als ik nummers in wil toetsen zoals ik altijd doe, zit ik op tafel te tikken...
Voor jou en je minimaal 51 broers.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:16 schreef brother52 het volgende:
Deze moet ik natuurlijk wel draaien...
Circa Survive - Brother Song
Voor iedereen apart vind ik wat te veel van het goede...quote:
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:21 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor iedereen apart vind ik wat te veel van het goede...
Creedence Clearwater Revival - Wrote a Song for Everyone
Je moet de zomer dit jaar niet teveel bejubelen hoor.quote:
Uiteraardquote:Op maandag 27 juli 2026 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet de zomer dit jaar niet teveel bejubelen hoor.
Heb je ook een liedje voor de regen?
quote:Op maandag 27 juli 2026 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uiteraard
Led Zeppelin - The Rain Song
Zelfs een hele show als het moet.
Toch benieuwd welke Molly hier mishandeld word.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:41 schreef brother52 het volgende:
Flogging Molly - Requiem for a Dying Song
Het zal Molly Ringwald toch niet zijn?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch benieuwd welke Molly hier mishandeld word.
Even zoeken wie dat is.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:44 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het zal Molly Ringwald toch niet zijn?![]()
(dat is de enige Molly die me zo te binnen schiet)
Pretty in Pink en The Breakfast Clubquote:
Speelde o.a. in the breakfast clubquote:
Zegt me zo niets.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Pretty in Pink en The Breakfast Club
Dat waren twee films uit de 80'er jaren met jong aanstormend talent, ook wel the brat pack genoemd.quote:
Wat is er van dat pack geworden?quote:Op maandag 27 juli 2026 19:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat waren twee films uit de 80'er jaren met jong aanstormend talent, ook wel the brat pack genoemd.
Ik ken Demi, Emilio en Rob.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:49 schreef livelink het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Brat_Pack
Dan zal hij de keuze wel gemaakt hebben. Anders had ze wel vrolijker gezongen.quote:
Ik vind het nog wel meevallen... Het kan nog erger...quote:
Vanwege je ouders? Is het huis inmiddels al leeggehaald?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:01 schreef brother52 het volgende:
Ik heb hun optreden laatst helaas moeten laten schieten![]()
The Black Crowes - My Morning Song
Ow, dat is wel een fijne song.quote:Op maandag 27 juli 2026 19:41 schreef brother52 het volgende:
Flogging Molly - Requiem for a Dying Song
Ja, de verhuizing was de dag erna.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Vanwege je ouders? Is het huis inmiddels al leeggehaald?
Ik vind dit zeker mooi.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
Bij de 'normale' liedjes van deze band zou ik zeggen dat het tijd is om de vaatwasser leeg te ruimen maar ze kunnen veel meer dan alleen maar herrie maken.
Between the Buried and Me - Desert Of Song
Dat hebben jullie heel snel gedaan!quote:Op maandag 27 juli 2026 20:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, de verhuizing was de dag erna.
Het huis is de week erop leeg gehaald en weer een week later al verkocht. Het heeft zelfs niet eens bij de makelaar op de site gestaan.
Bij mij juist wel.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ah, Songs vanavond.
Ik wist niet dat er gedraaid werd, de app meldt het niet meer…
Het huis leeg halen hebben we laten doen, dat was in anderhalve dag klaar. En een berichtje van mijn vader in de buurtapp was genoeg om een goed bod te krijgen.quote:
Zijn ze al een beetje gewend inmiddels?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Het huis leeg halen hebben we laten doen, dat was in anderhalve dag klaar. En een berichtje van mijn vader in de buurtapp was genoeg om een goed bod te krijgen.
Dat heeft het bij mij laatst opgelost.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, misschien even opnieuw installeren dan…
Ze moeten vooral heel erg wennen aan het eten want dat is soms niet best maar ze beginnen hun plekje daar steeds meer te vinden.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn ze al een beetje gewend inmiddels?
Bijzonder nummer inderdaad.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Dit is zo mooi, energiek en toch subtiel…
Ah, dat was bij mijn ouders juist heel erg goed. Ik heb vaak meegegeten. Mijn broertje eet nog steeds regelmatig mee daar. Mijn vader betaalt 20 euro per gast extra voor het avondeten. Ik zie ook een ander oud echtpaar waar de zoon standaard elke avond mee-eet. Maar de setting bij mijn ouders is ook wel restaurantachtig. Je kunt kiezen tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee toetjes.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ze moeten vooral heel erg wennen aan het eten want dat is soms niet best maar ze beginnen hun plekje daar steeds meer te vinden.
Het hoefde van mij niet luider hoor. Was precies goed.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:24 schreef brother52 het volgende:
Electric Six - I Wish This Song Was Louder
Volgens mij hangt het heel erg van de kok af. de ene keer is het prima en dan is het dramatisch slecht.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dat was bij mijn ouders juist heel erg goed. Ik heb vaak meegegeten. Mijn broertje eet nog steeds regelmatig mee daar. Mijn vader betaalt 20 euro per gast extra voor het avondeten. Ik zie ook een ander oud echtpaar waar de zoon standaard elke avond mee-eet. Maar de setting bij mijn ouders is ook wel restaurantachtig. Je kunt kiezen tussen twee voorgerechten, twee hoofdgerechten en twee toetjes.
Het rock 'n roll-leven is toch kennelijk wel gezonder dan iedereen denkt. Zoveel krasse knarren in de muziekbusiness.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Allebei rond de 80 en nog steeds op wereldtournee.
Petje af…
Nee, dat is bij mijn ouders ook. Het is meestal kiezen tussen vlees of vis, maar als je vegetarisch vraagt verzint de kok wel snel wat.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij hangt het heel erg van de kok af. de ene keer is het prima en dan is het dramatisch slecht.
Ze hebben ook keuze uit 2, krijgen elke weer een lijst en dan kunnen ze aankruisen wat ze willen.
Oh en vegetarisch snappen ze daar nog niet helemaal
Hier viel ie even weg. Paar seconden.....quote:Op maandag 27 juli 2026 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon, via de stream te beluisteren…
verdorie, ruim 100 liedjes op de stick gegooid maar die dan net weer niet.quote:
Draai je vanaf een USB stick?quote:Op maandag 27 juli 2026 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
verdorie, ruim 100 liedjes op de stick gegooid maar die dan net weer niet.
Yep, ik ben niet thuis en kan vanaf hier niet bij mijn NASquote:
Ah…quote:Op maandag 27 juli 2026 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Yep, ik ben niet thuis en kan vanaf hier niet bij mijn NAS
Ik heb geen idee.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:51 schreef MadMaster het volgende:
Welke combi van Bombita's horen we hier?
Die hebben zoveel samenstellingen gehad, dat het niet bij te houden is…
Voor die paar keer vind ik het een beetje overkill om een externe ssd aan te schaffen... alhoewel, een extra backup kan natuurlijk ook handig zijn.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah…
De beperking van een USB stick, hoe groot die soms ook kan zijn, vind ik een soort van drama.
Als ik op locatie draai gingen er voorheen altijd 2 portable harddisks mee.
Tegenwoordig heb je gelukkig SSD drives van 4 of meer TB.
Nooit meer een gebrek aan net die ene song…
Dat laatste ook, ik ben als de dood om mijn digitale collectie kwijt te raken.quote:Op maandag 27 juli 2026 20:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor die paar keer vind ik het een beetje overkill om een externe ssd aan te schaffen... alhoewel, een extra backup kan natuurlijk ook handig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |