SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:23 schreef livelink het volgende:
Mijn man was vanavond toevallig net een herhaling van Love and Marriage aan het kijken.
Dat is wel heel toevalligquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:23 schreef livelink het volgende:
Mijn man was vanavond toevallig net een herhaling van Love and Marriage aan het kijken.
Daar moeten nog heel wat sportschoolsessies overheen voordat ik mijn been zo hoog krijg.quote:
Nou en?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Een Pink is een kalf. En "So What" is Engels voor "Nou En"En zo kom je bij Frans Kalf uit.
Oeps, ik zat er een smiley naastquote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar moeten nog heel wat sportschoolsessies overheen voordat ik mijn been zo hoog krijg.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:28 schreef DJ11 het volgende:
Een Pink is een kalf. En "So What" is Engels voor "Nou En"En zo kom je bij Frans Kalf uit.
Als ik dat probeer pas ik daarna niet meer in de ambulancequote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Lijkt me niet gezond om dat te proberen, livelink.
Nee, en al helemaal niet op hakken in het gras.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:29 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Lijkt me niet gezond om dat te proberen, livelink.
Melting is een workaholic. Die vliegt morgen alweer naar Londen of zo.quote:
Zeg..... ik heet geen Fogel hè?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting is een workaholic. Die vliegt morgen alweer naar Londen of zo.
Dan hoop ik dat de post op de juiste plaats aankomt.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb deze week voor een paar uurtjes even niet in de bezorging gewerkt, maar op het sorteercentrum van PostNL. Beviel goed dat het dinsdag nog een keer gaat gebeuren. Ik blijf gewoon bij mijn huidige werkgever. is een samenwerkingsverband..
Beetje afwisseling is ook niet verkeerdquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb deze week voor een paar uurtjes even niet in de bezorging gewerkt, maar op het sorteercentrum van PostNL. Beviel goed dat het dinsdag nog een keer gaat gebeuren. Ik blijf gewoon bij mijn huidige werkgever. is een samenwerkingsverband..
Als je komende week post voor Downing Street 10 in je bus hebt, weet je hoe het komtquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de post op de juiste plaats aankomt.
Wel goed je best doen hoor, ik zit redelijk in de buurt en verwacht hier een pakketje...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Komt denk ik wel goed..quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat de post op de juiste plaats aankomt.
Ja en ik kamp de laatste tijd best wel met veel vermoeidheidsklachten. Zit daar ook al in de medische molen, maar dit is wel iets om te kijken of de klachten hierdoor wat afnemen...quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Beetje afwisseling is ook niet verkeerd
Niet alleen het intro.quote:
Met pakketjes heb ik weinig van doen, ik doe gewoon de brieven sorterenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wel goed je best doen hoor, ik zit redelijk in de buurt en verwacht hier een pakketje...
Vervelend zeg. Hopelijk helpt dit inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Komt denk ik wel goed..
[..]
Ja en ik kamp de laatste tijd best wel met veel vermoeidheidsklachten. Zit daar ook al in de medische molen, maar dit is wel iets om te kijken of de klachten hierdoor wat afnemen...
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je komende week post voor Downing Street 10 in je bus hebt, weet je hoe het komt
Dank jequote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Vervelend zeg. Hopelijk helpt dit inderdaad.
Daar hebben ze toch machines voor? Of sorteer je wat de machine niet kan lezen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 22:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Met pakketjes heb ik weinig van doen, ik doe gewoon de brieven sorteren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |