Testosteron werkt niet alleen op je fysieke gesteldheid.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. tis meer zelfvertrouwen ding waar ik altijd mee zit.
Ja het ijs is meestal snel gebroken.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
denk maar zo, er zijn in zo'n groep nog 15 anderen die het ook spannend en eng vinden
Tijd tikt doorquote:Op zondag 26 juli 2026 01:40 schreef kree het volgende:
eens he met jullie ik ben er echt te schijterig in nog steeds om zelf te doen.
maar komt denk ook nog wel, t kost alleen tijd.
ja dat is het ook wss en oke ik ben sociaal ook niet echt onhandig en kan het altijd wel beetje vinden, maar tis ook nooit zo gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
denk maar zo, er zijn in zo'n groep nog 15 anderen die het ook spannend en eng vinden
Meetup in de OQquote:Op zondag 26 juli 2026 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was onlangs naar een meetup event geweest, was ook heel leuk
Ik dacht dat je anti-sociaal was.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is het ook wss en oke ik ben sociaal ook niet echt onhandig en kan het altijd wel beetje vinden, maar tis ook nooit zo gedaan.
Hoewel hoeverre is het anders als voor werk ga je naar andere landen en ben je ook alleen?
tis alleen dan soort van technische collega's etc.
Als ik erover nadenk zelfde verhaal eigenlijk, kweet niet waarom ik er zo schijterig over ben eigenlijk.
en zo een meetup als hemaatje, dan is is het maar een paar uurtjes, kun je zo weer weg als je je draai niet kan vinden. althans dat neem ik aan, heb er zelf geen ervaring mee verderquote:Op zondag 26 juli 2026 01:44 schreef kree het volgende:
tis meer ook nadat wat ik had natuurlijk dat ik best beetje onzeker ben geworden over alles.
zucht vind t maar lastig want tweestrijd enzo heb ik met mezelf.
valt wel mee. maar oke op mensen met nieuw ben ik wel beetje kat uit de boom kijken type. en in groepen die allemaal nieuw zijn (zeker als die elkaar wel kennen). moet er ff inkomen,. maar over het algemeen (zo wordt me gezegd)_ ben ik altijd nog wel sociaal en lukt praatje wel.quote:
Je moet gewoon wat meer schijt aan alles hebben, echt hoor (is makkelijk gezegd natuurlijk) Maar je bent nu 40 en ploep ineens ben je straks 60 en heb je spijt dat je niks hebt ondernomen. Hopelijk nog in goede gezondheid maar heel eerlijk, daar ben je ook niet zo goed mee bezig. Pluk de dagquote:Op zondag 26 juli 2026 01:44 schreef kree het volgende:
tis meer ook nadat wat ik had natuurlijk dat ik best beetje onzeker ben geworden over alles.
zucht vind t maar lastig want tweestrijd enzo heb ik met mezelf.
Zijn allerlei activiteiten, ik ging boogschietenquote:Op zondag 26 juli 2026 01:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en zo een meetup als hemaatje, dan is is het maar een paar uurtjes, kun je zo weer weg als je je draai niet kan vinden. althans dat neem ik aan, heb er zelf geen ervaring mee verder
dan heb je ook gewoon iets om handen, leuk!quote:Op zondag 26 juli 2026 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn allerlei activiteiten, ik ging boogschieten
Met @Pinnenmutske ?quote:Op zondag 26 juli 2026 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn allerlei activiteiten, ik ging boogschieten
eens hoor, probeer er ook wel beetje aan te werken.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat meer schijt aan alles hebben, echt hoor (is makkelijk gezegd natuurlijk) Maar je bent nu 40 en ploep ineens ben je straks 60 en heb je spijt dat je niks hebt ondernomen. Hopelijk nog in goede gezondheid maar heel eerlijk, daar ben je ook niet zo goed mee bezig. Pluk de dag
Topquote:Op zondag 26 juli 2026 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
eens hoor, probeer er ook wel beetje aan te werken.
afgezien daarvan. ik zou toch ook nog oke zijn weekje met me ma weg te gaan.quote:
Ik had een week van te voren allerlei smoezen in mijn hoofd om niet naar een meet te gaan (toen ik maanden daarvoor gezegd had dat ik zou komen) maar ik gaf mezelf een schop onder mijn hol en ging, en het was altijd onwijs leuk.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij is het ook gewoon even overheen zetten, gewoon denken: wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je geen klik hebt met de mensen? Lekker boeiend
nou dit is het ook bij mij hoor, niet alleen voor meet, maar meer voor groepsreis of vakantie enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een week van te voren allerlei smoezen in mijn hoofd om niet naar een meet te gaan (toen ik maanden daarvoor gezegd had dat ik zou komen) maar ik gaf mezelf een schop onder mijn hol en ging, en het was altijd onwijs leuk.
Het aparte bij een forum meer is dat je de mensen eigenlijk toch wel al een beetje kent, maar geen gezicht hebtquote:Op zondag 26 juli 2026 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een week van te voren allerlei smoezen in mijn hoofd om niet naar een meet te gaan (toen ik maanden daarvoor gezegd had dat ik zou komen) maar ik gaf mezelf een schop onder mijn hol en ging, en het was altijd onwijs leuk.
Klopt, alleen dick pics.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het aparte bij een forum meer is dat je de mensen eigenlijk toch wel al een beetje kent, maar geen gezicht hebt
Ja en dat maakt het zo leuk.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het aparte bij een forum meer is dat je de mensen eigenlijk toch wel al een beetje kent, maar geen gezicht hebt
Ik moest die schop onder mijn kont ook zelf geven.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is het ook bij mij hoor, niet alleen voor meet, maar meer voor groepsreis of vakantie enzo.
alleen niemand behalve jullie geven mij die schop, snap dus best.
maarja eng vind ik dat met nieuwe hele groepen vooral.
wel gedaan dan jij? hmmmmm ik vind het gewoon nog steeds lastig, denk dat ik het wel kan en het oke is. maarja iets in het nieuwe enzo he.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest die schop onder mijn kont ook zelf geven.
nou dit soort dingen dus? die ik dus niet weet en wat handig is of niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou daar niet gelijk over beginnen. als je niet wil drinken, geef je gewoon aan dat je geen alcohol drinkt. je hoeft toch niet gelijk je hele hebben en houden erbij te vermelden?
quote:Op zondag 26 juli 2026 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb je toch een foto van iemands kop
nee zeker niet hoor, maar om het maar ff duidelijk te maken denk.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja wij ontkennen toch heel niet dat je er niet van geleerd hebt?
klopt meer naar toekomst kijken is wss beter.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:12 schreef Schakeltopia het volgende:
toen was toen, nu is nu. en nu is wat telt he
nouja denk ik, ik heb maar 1 keer echt relatie gehad met iemand he. en goed die heb ik dat alles verteld ook. En idd het maakte weinig uit, want verliefdheid enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:14 schreef Schakeltopia het volgende:
we hebben allemaal wel dingen waar we minder trots op zijn hoor kree
een uitzondering daargelaten natuurlijk
dat komt vanzelf wel ter sprake als het er toe doet, en 9 van de 10 keer doet het er niet toe
Sommige fouten kan je niet meer goedmaken.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:22 schreef kree het volgende:
achteraf vind ik dat ik gefaald heb erin met haar meer te praten of meer af te spreken.
maarja ik kon ook niet weten hoe slecht het ging eigenlijk, denk dr familie weet neit eens..
maar maand ervoor verzekerde ze mij dat ze oke was met alles incl medicatie en psych. tja. ik heb het aangenomen voor waar.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 26 juli 2026 02:24 schreef kree het volgende:
nouja DJMO tis niet leuk en echt ik zit daar soms nog wel mee.
maarja tis achteraf makkelijk gezien van had dit of dat. maar er was geen reden toe toen. En ja daar zit ik nog wel een beetje mee. mis dr ook.
tis ook omdat ze allang al ander vriendje had, maar wist ik ook van die vond ze eigenlijk niet leuk.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:23 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Sommige fouten kan je niet meer goedmaken.
Of niet. Maar het leven van anderen gaat door met of zonder jou.quote:
Niks helpt behalve een biertje.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:31 schreef kree het volgende:
nou ik ga wel door met mijn leven, maar snap dit soort dingen helpen er niet aan mee
Holaquote:Op zondag 26 juli 2026 02:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Uiteraard een leeftijdsbeperking op de video.![]()
Hoi Puzzie!
nouja dat dat niet de oplossing is,??? ook heb dat op de harde manier geleerd.quote:
Niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat een een video van jou niet op fok kan bekijken.quote:
tis als ik ff mag zeggen handiger om een video te maken niet geschikt voor kinderen op YouTube....quote:Op zondag 26 juli 2026 02:42 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat een een video van jou niet op fok kan bekijken.
Jaquote:Op zondag 26 juli 2026 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
tis als ik ff mag zeggen handiger om een video te maken niet geschikt voor kinderen op YouTube....
maar vraag mij YouTube af. zelfs als ik piano video maak is het handiger om dat aan te klikken.
quote:Op zondag 26 juli 2026 02:42 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat een een video van jou niet op fok kan bekijken.
ik ook maar kan hem niet zo ff bekijken, en komt moet weer verificatie van enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]Hoe kan dat dan? Volgens mij ben je al wel ouder dan 18
Oh wat raarquote:Op zondag 26 juli 2026 02:48 schreef kree het volgende:
[..]
ik ook maar kan hem niet zo ff bekijken, en komt moet weer verificatie van enzo.
En is omdat je vinkje niet aan klikt in uploaden. Beter zet je niet geschikt voor kinderen en heb je meer publiek zonder dat dit moet. tip.
tis regel van YouTube. ik vind t ook raar. maar zo is het, je kunt beter aanklikken of iid niet aanklikken dus geschikt voor kinderen (terwijl het dat wel wss is).quote:
Ik post gewoon vanuit mijn YT accountquote:Op zondag 26 juli 2026 02:50 schreef kree het volgende:
[..]
tis regel van YouTube. ik vind t ook raar. maar zo is het, je kunt beter aanklikken of iid niet aanklikken dus geschikt voor kinderen (terwijl het dat wel wss is).
bij uploaden vraaglijst van YouTube staat het op een gegeven moment vraag is het oke voor kinderen. dan denk je ja dat is het? maar dat moet je niet doen, klik hem uit. want anders is er voor alles met delen etc regel weer voor en moet iedereen verifiëren.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh wat raar
ik heb verder geen idee waar je het over hebt![]()
Ik load niets upquote:Op zondag 26 juli 2026 02:52 schreef kree het volgende:
[..]
bij uploaden vraaglijst van YouTube staat het op een gegeven moment vraag is het oke voor kinderen. dan denk je ja dat is het? maar dat moet je niet doen, klik hem uit. want anders is er voor alles met delen etc regel weer voor en moet iedereen verifiëren.
oke dan is het van anderen. maargoed voor wie zelf er wat eens opzet danquote:
Ik denk hetquote:Op zondag 26 juli 2026 02:53 schreef kree het volgende:
[..]
oke dan is het van anderen. maargoed voor wie zelf er wat eens opzet dan
denk ook zeg maar tip als iemand die nog wel eens er wat op zetquote:
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt . ik luister gewoon muziekjesquote:Op zondag 26 juli 2026 02:55 schreef kree het volgende:
[..]
denk ook zeg maar tip als iemand die nog wel eens er wat op zet. verder zelf maar even nalezen hoe en wat.
nee kijk oke ik snap het als je niet met YouTube upload te maken heb gehad.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt . ik luister gewoon muziekjes
Oh ja dat kindergedoe heb ik eigenlijk zelden , misschien helemaal niet, nooit een vraaglijst gezien , ik weet echt niet wat je bedoelt
Ik heb dat nooit gehad , en bij staat hij op alles kunnen zienquote:Op zondag 26 juli 2026 03:02 schreef kree het volgende:
[..]
nee kijk oke ik snap het als je niet met YouTube upload te maken heb gehad.
Dat bedoel ik het om. dit is dus niet aan jou, maar aan wie die video online zet daarop.
Je moet als iemand uploader zal maar noemen ff een hele aalvink lijst afgaan enzo. voor YouTube het online zet. en daarin is slimmer niet aan te vinken geschikt voor kinderen, niet omdat het niet is, maar omdat je zeg maar 80% kijkers me weghaalt.
kan ook? doe is linkje? al dan niet via dm?quote:Op zondag 26 juli 2026 03:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gehad , en bij staat hij op alles kunnen zien
je had die toch wel gedaan denk? althans ik kan me best wel verhalen herinneren van dat jij best lange afstand liep?quote:
Een linkje van wat?quote:Op zondag 26 juli 2026 03:09 schreef kree het volgende:
[..]
kan ook? doe is linkje? al dan niet via dm?
Maar daar gaat het niet om. als ik een piano video maak die dus totaal gewoon geschikt is voor kinderen. dan is het beter om dus aan te klikken niet geschikt voor kinderen omdat er een hele verificatie dan niet nodig is.
zo bedoel ik dan, snap je?
oke snap. ik mss ooit. het lijkt me wel leuk nl. maar ook ik bn er totaal niet op voorbereid, van alles wat ik hoorquote:Op zondag 26 juli 2026 03:22 schreef DJMO het volgende:
Ik heb een keer een poging gedaan de vierdaagse te lopen. Te druk en stukgelopen. Dus dat doe ik waarschijnlijk niet meer. Andere wandelingen kan ik op dit moment niet aan
niks van aantrekken dat? ze moeten het alles maar eens eerst zelf doen he?quote:Op zondag 26 juli 2026 03:31 schreef DJMO het volgende:
Dat gejank over dst gewandel van me ben ik trouwens ook well even zat. Door lichamelijke ellende heb ik geen plezier meer in lange afstanden te wandelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |