Niet bemoeien met de opvoeding van andermans kinderen.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
tis veels te kortzichtig wat je nu zegt?
natuurlijk geef ik er wel om? Het is toch ook nog steeds mijn familie?
En wij geven om elkaar, hoewel mss niet altijd eens. Maar dit hele is dus wel beetje egoïstische van alleen om jezelf geven (hoewel je moet dat in de gaten houden)
Maar ben het toch niet met je eens zo hoor, sorry om te zeggen.
dat doe ik ook niet? dat zei ik toch?quote:Op zondag 26 juli 2026 01:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet bemoeien met de opvoeding van andermans kinderen.
Oh ok omdat je elke keer je neefjes/nichtjes erbij sleept.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
dat doe ik ook niet? dat zei ik toch?
Ik heb het er wel eens over en dat kan ook gewoon normaal.
Ik ga niet zeggen hoe op te voeden.
Maar ik zeg in het algemeen wat ik er over denk hier even. Dat is mijn mening dus.
Tja, oke naja dat dius.
niet denk...quote:Op zondag 26 juli 2026 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
wanneer ga jij aan kinderen beginnen dan kree?
contextquote:Op zondag 26 juli 2026 01:28 schreef Schakeltopia het volgende:
wanneer ga jij aan kinderen beginnen dan kree?
nou omdat dat mijn enige referentie ervan is Soury van kinderen en die nog soort dicht van bij me staan als familie.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok omdat je elke keer je neefjes/nichtjes erbij sleept.
ik denk te oud en te lang al vrijgezel, en al dan niet daarvan moet ik dan nog iemand ontmoeten die nog wil enzo.quote:
Je bent een man je kan tot je 70ste nog vader wordenquote:Op zondag 26 juli 2026 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk te oud en te lang al vrijgezel, en al dan niet daarvan moet ik dan nog iemand ontmoeten die nog wil enzo.
En leuk met elkaar.
ik zie het beetje niet meer gebeuren. iig niet nu.
Nou je had toch wel iemand op het oog?quote:Op zondag 26 juli 2026 01:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik denk te oud en te lang al vrijgezel, en al dan niet daarvan moet ik dan nog iemand ontmoeten die nog wil enzo.
En leuk met elkaar.
ik zie het beetje niet meer gebeuren. iig niet nu.
ben beetje teveel gewend aan vrijgezel leven ook mss. ik zeg btw nooit nooit. maar heb gewoon niemand ontmoet waarmee het klikte.
jaja weet ik wel. maar ik heb gewoon ff geen zin om er helemaal weer achteraan te gaan op het moment.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent een man je kan tot je 70ste nog vader worden
quote:Op zondag 26 juli 2026 01:05 schreef Schakeltopia het volgende:
gelukkig heb ik geen internet geinstalleerd
sjah ik weet niet of ik dat onwijs verteld had, maar kon ik van veel vroeger, maar die kwam om het leven in een huis brand begin of eind vorig jaar......quote:Op zondag 26 juli 2026 01:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Nou je had toch wel iemand op het oog?
Klinkt alsof je hormoontherapie nodig hebt.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
jaja weet ik wel. maar ik heb gewoon ff geen zin om er helemaal weer achteraan te gaan op het moment.
Mss veranderd wel weer hoor over tijdje nog.
maarja ik denk ook het heeft voordelen om gewoon vrijgezel te zijn.
Ik weet niet liefde gaat boven alles, maar heb het gewoon niet gevonden helaas.
nee joh. tis meer zelfvertrouwen ding waar ik altijd mee zit.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:36 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Klinkt alsof je hormoontherapie nodig hebt.
Je zou wat meer reisjes moeten maken met een groep en dan zonder moeder en zus. Mensen ontmoeten op fok zitten het hele weekend gaat niet helpen.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:34 schreef kree het volgende:
[..]
jaja weet ik wel. maar ik heb gewoon ff geen zin om er helemaal weer achteraan te gaan op het moment.
Mss veranderd wel weer hoor over tijdje nog.
maarja ik denk ook het heeft voordelen om gewoon vrijgezel te zijn.
Ik weet niet liefde gaat boven alles, maar heb het gewoon niet gevonden helaas.
eens maar ook dat hangt aan zelfvertrouwen. en echt ik ben niet als een baby die meegenomen moet worden aan mijn moeders hand ofzo voor dit.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Je zou wat meer reisjes moeten maken met een groep en dan zonder moeder en zus. Mensen ontmoeten op fok zitten het hele weekend gaat niet helpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |