abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221433372
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:14 schreef Schakeltopia het volgende:
we hebben allemaal wel dingen waar we minder trots op zijn hoor kree ;)
een uitzondering daargelaten natuurlijk :+

dat komt vanzelf wel ter sprake als het er toe doet, en 9 van de 10 keer doet het er niet toe
nouja denk ik, ik heb maar 1 keer echt relatie gehad met iemand he. en goed die heb ik dat alles verteld ook. En idd het maakte weinig uit, want verliefdheid enzo.

helaas brak ze dat af. en ik denk mss niet eens zo door mij. het was sowieso apart geval al denk.

Maar maakte voor mij niet uit, en dan denk je probleem gevallen zoeken probleem gevallen op?
Tja mss. Ik heb nooit over haar getwijfeld toen.

maarja daarna ging het meer slechter als beter met mij. nog wel paar korte vriendinnetjes gehad, waarvan eentje nu omgekomen in brand. (en had contact maar min of meer om te praten). Ej oke ik wist dat dat slecht ging met dr. en alles gedaan. en toen zei ze ging redelijm goed dus ik denk, oke daarmee dan ff weer.

Totdat ik hoorde van familie omgekomen in brand, kortsluiting airfryher blabla. naja ik weet wel want ging niet goed met dr al en onder medicijnen al van psych en toen wss gedronken etc etc.

Daar komt het door, maar oke he. ik vond dat onwijs kut om te horen en denk ik moet nooit meer zo iemand close mee zijn.
Want het ging mij wel aan ook omdat ik dacht had ik niet meer op dr in moeten praten als ik al deed.
Want had wel maand ervoor nog contact mee.

beetje heel kut dat wel enne naja mis haar nog. want was iemand go-to om ff mee te praten enzo.
Do what you love, love what you do!
pi_221433373
achteraf vind ik dat ik gefaald heb erin met haar meer te praten of meer af te spreken.

maarja ik kon ook niet weten hoe slecht het ging eigenlijk, denk dr familie weet neit eens..
maar maand ervoor verzekerde ze mij dat ze oke was met alles incl medicatie en psych. tja. ik heb het aangenomen voor waar.
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 26 juli 2026 @ 02:23:30 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221433374
:{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_221433375
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:22 schreef kree het volgende:
achteraf vind ik dat ik gefaald heb erin met haar meer te praten of meer af te spreken.

maarja ik kon ook niet weten hoe slecht het ging eigenlijk, denk dr familie weet neit eens..
maar maand ervoor verzekerde ze mij dat ze oke was met alles incl medicatie en psych. tja. ik heb het aangenomen voor waar.
Sommige fouten kan je niet meer goedmaken.
...hier om je mars te breken.
  zondag 26 juli 2026 @ 02:24:06 #255
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_221433376
:+
MED / Homijn || "Sjankebekkenkonijn" – Dotteke
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_221433377
nouja DJMO tis niet leuk en echt ik zit daar soms nog wel mee.

maarja tis achteraf makkelijk gezien van had dit of dat. maar er was geen reden toe toen. En ja daar zit ik nog wel een beetje mee. mis dr ook.
  zondag 26 juli 2026 @ 02:26:15 #257
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_221433378
:M
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr
pi_221433380
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:24 schreef kree het volgende:
nouja DJMO tis niet leuk en echt ik zit daar soms nog wel mee.

maarja tis achteraf makkelijk gezien van had dit of dat. maar er was geen reden toe toen. En ja daar zit ik nog wel een beetje mee. mis dr ook.
Wie zegt dat?
  Frontpage Koningin / Reizende reporter zondag 26 juli 2026 @ 02:26:59 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_221433382
Gewoon doorgaan met het leven
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_221433383
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:23 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Sommige fouten kan je niet meer goedmaken.
tis ook omdat ze allang al ander vriendje had, maar wist ik ook van die vond ze eigenlijk niet leuk.
maarja wie ben ik om ermee te bemoeien he? het was prima en we hadden besloten van oke dit werkt niet., maar we waren altijd nog vrienden. en vind t zo kut dat ik dit niet oprijd ingezien heb om er wat aan te kunnen doen nog ofzo.

zo kapot van joh toen ik dit hoorde. enne was begin dit jaar. naja weg dood....
pi_221433384
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:26 schreef DJMO het volgende:
Gewoon doorgaan met het leven
Of niet. Maar het leven van anderen gaat door met of zonder jou.
pi_221433385
niet lang ervoor dacht ik, spreken we af dan, van joh ga jij door met je therapie en dan over half jaartje gaan we samen op groepsreis etc. Dit maakt het btw nog cutter dat het zo afloopt.

Want denk had gekund. maarja het is een tragisch ongeval enzo zeggen ze, maar ik weet gewoon ze zat aan de pillen van psych en drank op en daarna in slaap gevallen met air flyer aan die hele appartement in vlammen op deed gaan.

Zelfmoord denk ik niet, hoewel ze er wel vaak aan dacht.
  zondag 26 juli 2026 @ 02:30:20 #263
492901 Homijn
Oryctolagus hominus
pi_221433386
De mallemolen :Y
pi_221433387
nou ik ga wel door met mijn leven, maar snap dit soort dingen helpen er niet aan mee
pi_221433388
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:31 schreef kree het volgende:
nou ik ga wel door met mijn leven, maar snap dit soort dingen helpen er niet aan mee
Niks helpt behalve een biertje. _O_
  zondag 26 juli 2026 @ 02:36:34 #266
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221433389
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221433391
quote:
Uiteraard een leeftijdsbeperking op de video. :D

Hoi Puzzie! _O-
  zondag 26 juli 2026 @ 02:38:27 #268
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221433392
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:37 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Uiteraard een leeftijdsbeperking op de video. :D

Hoi Puzzie! _O-
Hola oO<
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221433393
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:32 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Niks helpt behalve een biertje. _O_
nouja dat dat niet de oplossing is,??? ook heb dat op de harde manier geleerd.
pi_221433394
naja genoeg geblaat van mij wel met wat ik over alles denk enzo. :P game on
pi_221433395
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:38 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Hola oO<
Niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat een een video van jou niet op fok kan bekijken. :P
pi_221433398
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:42 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat een een video van jou niet op fok kan bekijken. :P
tis als ik ff mag zeggen handiger om een video te maken niet geschikt voor kinderen op YouTube....
maar vraag mij YouTube af. zelfs als ik piano video maak is het handiger om dat aan te klikken.
terwijl die dat wel is trouwens, maarja dan mis je publiek..... te commercieel weer geworden YouTube ook.

was vroeger ook beter. voor het van google werd.
pi_221433400
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:43 schreef kree het volgende:

[..]
tis als ik ff mag zeggen handiger om een video te maken niet geschikt voor kinderen op YouTube....
maar vraag mij YouTube af. zelfs als ik piano video maak is het handiger om dat aan te klikken.
Ja
  zondag 26 juli 2026 @ 02:46:55 #274
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221433402
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:42 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
:D Hoe kan dat dan? Volgens mij ben je al wel ouder dan 18 |:)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221433404
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:46 schreef Puzzie het volgende:

[..]
:D Hoe kan dat dan? Volgens mij ben je al wel ouder dan 18 |:)
ik ook maar kan hem niet zo ff bekijken, en komt moet weer verificatie van enzo.

En is omdat je vinkje niet aan klikt in uploaden. Beter zet je niet geschikt voor kinderen en heb je meer publiek zonder dat dit moet. tip.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')