nouja denk ik, ik heb maar 1 keer echt relatie gehad met iemand he. en goed die heb ik dat alles verteld ook. En idd het maakte weinig uit, want verliefdheid enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:14 schreef Schakeltopia het volgende:
we hebben allemaal wel dingen waar we minder trots op zijn hoor kree
een uitzondering daargelaten natuurlijk
dat komt vanzelf wel ter sprake als het er toe doet, en 9 van de 10 keer doet het er niet toe
Sommige fouten kan je niet meer goedmaken.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:22 schreef kree het volgende:
achteraf vind ik dat ik gefaald heb erin met haar meer te praten of meer af te spreken.
maarja ik kon ook niet weten hoe slecht het ging eigenlijk, denk dr familie weet neit eens..
maar maand ervoor verzekerde ze mij dat ze oke was met alles incl medicatie en psych. tja. ik heb het aangenomen voor waar.
Wie zegt dat?quote:Op zondag 26 juli 2026 02:24 schreef kree het volgende:
nouja DJMO tis niet leuk en echt ik zit daar soms nog wel mee.
maarja tis achteraf makkelijk gezien van had dit of dat. maar er was geen reden toe toen. En ja daar zit ik nog wel een beetje mee. mis dr ook.
tis ook omdat ze allang al ander vriendje had, maar wist ik ook van die vond ze eigenlijk niet leuk.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:23 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Sommige fouten kan je niet meer goedmaken.
Of niet. Maar het leven van anderen gaat door met of zonder jou.quote:
Niks helpt behalve een biertje.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:31 schreef kree het volgende:
nou ik ga wel door met mijn leven, maar snap dit soort dingen helpen er niet aan mee
Holaquote:Op zondag 26 juli 2026 02:37 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Uiteraard een leeftijdsbeperking op de video.![]()
Hoi Puzzie!
nouja dat dat niet de oplossing is,??? ook heb dat op de harde manier geleerd.quote:
Niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat een een video van jou niet op fok kan bekijken.quote:
tis als ik ff mag zeggen handiger om een video te maken niet geschikt voor kinderen op YouTube....quote:Op zondag 26 juli 2026 02:42 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat een een video van jou niet op fok kan bekijken.
Jaquote:Op zondag 26 juli 2026 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
tis als ik ff mag zeggen handiger om een video te maken niet geschikt voor kinderen op YouTube....
maar vraag mij YouTube af. zelfs als ik piano video maak is het handiger om dat aan te klikken.
quote:Op zondag 26 juli 2026 02:42 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat een een video van jou niet op fok kan bekijken.
ik ook maar kan hem niet zo ff bekijken, en komt moet weer verificatie van enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]Hoe kan dat dan? Volgens mij ben je al wel ouder dan 18
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |