abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 26 juli 2026 @ 01:55:41 #226
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221433323
Voor mij is het ook gewoon even overheen zetten, gewoon denken: wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je geen klik hebt met de mensen? Lekker boeiend
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_221433326
_O_
Ik heb het recht om te bepalen!
pi_221433329
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:55 schreef Soury het volgende:

[..]
Top ^O^
afgezien daarvan. ik zou toch ook nog oke zijn weekje met me ma weg te gaan.
mss is dat beetje omdat ik mss hoop dingen heb gemist en oke mijn ma gaat ook ouder worden en voor het niet meer kan.

altijd meningen erover van ga je met je ma op vakantie dan.... Ik heb er totaal geen moeite mee zelfs nu nog niet.

dus weet niet denk mss nog toch ff wat met haar alleen nu plannen? bestemming nog vrij onbekend, maar niet al te duur dus :P
Do what you love, love what you do!
pi_221433331
quote:
88s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij is het ook gewoon even overheen zetten, gewoon denken: wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je geen klik hebt met de mensen? Lekker boeiend
Ik had een week van te voren allerlei smoezen in mijn hoofd om niet naar een meet te gaan (toen ik maanden daarvoor gezegd had dat ik zou komen) maar ik gaf mezelf een schop onder mijn hol en ging, en het was altijd onwijs leuk. _O_
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221433332
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik had een week van te voren allerlei smoezen in mijn hoofd om niet naar een meet te gaan (toen ik maanden daarvoor gezegd had dat ik zou komen) maar ik gaf mezelf een schop onder mijn hol en ging, en het was altijd onwijs leuk. _O_
nou dit is het ook bij mij hoor, niet alleen voor meet, maar meer voor groepsreis of vakantie enzo.

alleen niemand behalve jullie geven mij die schop, snap dus best.

maarja eng vind ik dat met nieuwe hele groepen vooral.
  zondag 26 juli 2026 @ 02:04:11 #231
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221433341
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 01:58 schreef Soury het volgende:

[..]
Het aparte bij een forum meer is dat je de mensen eigenlijk toch wel al een beetje kent, maar geen gezicht hebt
Uw ADH vitamine Worst
pi_221433342
heb nog even een gewetensvraag, oke jullie weten wss voor het grote deel wel dat ik onwijze problemen had gehad met alcohol?

Als in niet meer kunnen functioneren/rijbewijs /begeleid wonen/ etc/

Ik vind dat nogal eens ;lastig uit te leggen ook.

En hoewel ik denk dat is nu oke rijbewijs weer oke en etc, dus en hele traject doorgegaan. Hoe leg je dit ff uit he enzo?
Of moet ik dat wel uitleggen>? ben wel van eerlijkheid, maar wat als je nu iemand ontmoet die je leuk vind?
ga je dat vertellen enzo gelijk of later of helemaal niet?
pi_221433344
quote:
88s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:04 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Het aparte bij een forum meer is dat je de mensen eigenlijk toch wel al een beetje kent, maar geen gezicht hebt
Klopt, alleen dick pics.
...hier om je mars te breken.
pi_221433345
quote:
88s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:04 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Ja en dat maakt het zo leuk.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_221433346
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:00 schreef kree het volgende:

[..]
nou dit is het ook bij mij hoor, niet alleen voor meet, maar meer voor groepsreis of vakantie enzo.

alleen niemand behalve jullie geven mij die schop, snap dus best.

maarja eng vind ik dat met nieuwe hele groepen vooral.
Ik moest die schop onder mijn kont ook zelf geven.
  zondag 26 juli 2026 @ 02:06:24 #236
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221433347
quote:
1s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:05 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Klopt, alleen dick pics.
Heb je toch een foto van iemands kop
Uw ADH vitamine Worst
pi_221433348
quote:
10s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:05 schreef Soury het volgende:

[..]
Ik moest die schop onder mijn kont ook zelf geven.
wel gedaan dan jij? hmmmmm ik vind het gewoon nog steeds lastig, denk dat ik het wel kan en het oke is. maarja iets in het nieuwe enzo he.
pi_221433349
ik zou daar niet gelijk over beginnen. als je niet wil drinken, geef je gewoon aan dat je geen alcohol drinkt. je hoeft toch niet gelijk je hele hebben en houden erbij te vermelden?
pi_221433354
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou daar niet gelijk over beginnen. als je niet wil drinken, geef je gewoon aan dat je geen alcohol drinkt. je hoeft toch niet gelijk je hele hebben en houden erbij te vermelden?
nou dit soort dingen dus? die ik dus niet weet en wat handig is of niet.
Hoewel tegen alle advies in van toen, ik drink wel weer hoor. Alleen moet er wel bij zeggen dat het een heel verschil is vanuit toen.

En dat is al lastig te begrijpen trouwens, ik vind er gewoon geen reet aan zonder drankje. naja. :P

maargoed hoef nu niet meer eerst bezopen te zijn om ergens te komen, dat is de harde waarheid denk.

en ook het verschil.
pi_221433355
desnoods zeg je dat je op standby staat voor je werk als je het ingewikkeld vind ofzo om vragen te ontwijken
pi_221433357
ik weet niet, snappen jullie dan dat ik er wel van geleerd heb en dat het anders is toen als nu?
pi_221433358
ja wij ontkennen toch heel niet dat je er niet van geleerd hebt?
  zondag 26 juli 2026 @ 02:11:20 #243
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_221433359
Je hangt teveel in het verleden, zo kom je niet verder
Uw ADH vitamine Worst
pi_221433360
quote:
88s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:06 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Heb je toch een foto van iemands kop
_O-
...hier om je mars te breken.
pi_221433361
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:10 schreef Schakeltopia het volgende:
ja wij ontkennen toch heel niet dat je er niet van geleerd hebt?
nee zeker niet hoor, maar om het maar ff duidelijk te maken denk.

Ik snap wel dat ik toen verkeerd bezig was. en het is goed dat er hulp was ook wel, want het had slechter met me afgelopen denk zonder dat.
pi_221433362
toen was toen, nu is nu. en nu is wat telt he
ik vind dat je er onwijs knap doorheen hebt geslagen, je hebt de boel goed op de rit nu ^O^
pi_221433364
quote:
0s.gif Op zondag 26 juli 2026 02:12 schreef Schakeltopia het volgende:
toen was toen, nu is nu. en nu is wat telt he
klopt meer naar toekomst kijken is wss beter. :)
pi_221433365
aan de andere kant je moet ff heel nieuw begin maken. met alle dingen nog van verleden.
En moet zeggen dat is toch lastig.
pi_221433366
we hebben allemaal wel dingen waar we minder trots op zijn hoor kree ;)
een uitzondering daargelaten natuurlijk :+

dat komt vanzelf wel ter sprake als het er toe doet, en 9 van de 10 keer doet het er niet toe
pi_221433370
oke en nu ga ik lekker naar bed, fijne nacht allemaal :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')