Testosteron werkt niet alleen op je fysieke gesteldheid.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh. tis meer zelfvertrouwen ding waar ik altijd mee zit.
Ja het ijs is meestal snel gebroken.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
denk maar zo, er zijn in zo'n groep nog 15 anderen die het ook spannend en eng vinden
Tijd tikt doorquote:Op zondag 26 juli 2026 01:40 schreef kree het volgende:
eens he met jullie ik ben er echt te schijterig in nog steeds om zelf te doen.
maar komt denk ook nog wel, t kost alleen tijd.
ja dat is het ook wss en oke ik ben sociaal ook niet echt onhandig en kan het altijd wel beetje vinden, maar tis ook nooit zo gedaan.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:41 schreef Schakeltopia het volgende:
denk maar zo, er zijn in zo'n groep nog 15 anderen die het ook spannend en eng vinden
Meetup in de OQquote:Op zondag 26 juli 2026 01:43 schreef hemarookworst het volgende:
Was onlangs naar een meetup event geweest, was ook heel leuk
Ik dacht dat je anti-sociaal was.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:42 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat is het ook wss en oke ik ben sociaal ook niet echt onhandig en kan het altijd wel beetje vinden, maar tis ook nooit zo gedaan.
Hoewel hoeverre is het anders als voor werk ga je naar andere landen en ben je ook alleen?
tis alleen dan soort van technische collega's etc.
Als ik erover nadenk zelfde verhaal eigenlijk, kweet niet waarom ik er zo schijterig over ben eigenlijk.
en zo een meetup als hemaatje, dan is is het maar een paar uurtjes, kun je zo weer weg als je je draai niet kan vinden. althans dat neem ik aan, heb er zelf geen ervaring mee verderquote:Op zondag 26 juli 2026 01:44 schreef kree het volgende:
tis meer ook nadat wat ik had natuurlijk dat ik best beetje onzeker ben geworden over alles.
zucht vind t maar lastig want tweestrijd enzo heb ik met mezelf.
valt wel mee. maar oke op mensen met nieuw ben ik wel beetje kat uit de boom kijken type. en in groepen die allemaal nieuw zijn (zeker als die elkaar wel kennen). moet er ff inkomen,. maar over het algemeen (zo wordt me gezegd)_ ben ik altijd nog wel sociaal en lukt praatje wel.quote:
Je moet gewoon wat meer schijt aan alles hebben, echt hoor (is makkelijk gezegd natuurlijk) Maar je bent nu 40 en ploep ineens ben je straks 60 en heb je spijt dat je niks hebt ondernomen. Hopelijk nog in goede gezondheid maar heel eerlijk, daar ben je ook niet zo goed mee bezig. Pluk de dagquote:Op zondag 26 juli 2026 01:44 schreef kree het volgende:
tis meer ook nadat wat ik had natuurlijk dat ik best beetje onzeker ben geworden over alles.
zucht vind t maar lastig want tweestrijd enzo heb ik met mezelf.
Zijn allerlei activiteiten, ik ging boogschietenquote:Op zondag 26 juli 2026 01:46 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
en zo een meetup als hemaatje, dan is is het maar een paar uurtjes, kun je zo weer weg als je je draai niet kan vinden. althans dat neem ik aan, heb er zelf geen ervaring mee verder
dan heb je ook gewoon iets om handen, leuk!quote:Op zondag 26 juli 2026 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn allerlei activiteiten, ik ging boogschieten
Met @Pinnenmutske ?quote:Op zondag 26 juli 2026 01:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zijn allerlei activiteiten, ik ging boogschieten
eens hoor, probeer er ook wel beetje aan te werken.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat meer schijt aan alles hebben, echt hoor (is makkelijk gezegd natuurlijk) Maar je bent nu 40 en ploep ineens ben je straks 60 en heb je spijt dat je niks hebt ondernomen. Hopelijk nog in goede gezondheid maar heel eerlijk, daar ben je ook niet zo goed mee bezig. Pluk de dag
Topquote:Op zondag 26 juli 2026 01:53 schreef kree het volgende:
[..]
eens hoor, probeer er ook wel beetje aan te werken.
afgezien daarvan. ik zou toch ook nog oke zijn weekje met me ma weg te gaan.quote:
Ik had een week van te voren allerlei smoezen in mijn hoofd om niet naar een meet te gaan (toen ik maanden daarvoor gezegd had dat ik zou komen) maar ik gaf mezelf een schop onder mijn hol en ging, en het was altijd onwijs leuk.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:55 schreef hemarookworst het volgende:
Voor mij is het ook gewoon even overheen zetten, gewoon denken: wat is het ergste wat er kan gebeuren? Dat je geen klik hebt met de mensen? Lekker boeiend
nou dit is het ook bij mij hoor, niet alleen voor meet, maar meer voor groepsreis of vakantie enzo.quote:Op zondag 26 juli 2026 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een week van te voren allerlei smoezen in mijn hoofd om niet naar een meet te gaan (toen ik maanden daarvoor gezegd had dat ik zou komen) maar ik gaf mezelf een schop onder mijn hol en ging, en het was altijd onwijs leuk.
Het aparte bij een forum meer is dat je de mensen eigenlijk toch wel al een beetje kent, maar geen gezicht hebtquote:Op zondag 26 juli 2026 01:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had een week van te voren allerlei smoezen in mijn hoofd om niet naar een meet te gaan (toen ik maanden daarvoor gezegd had dat ik zou komen) maar ik gaf mezelf een schop onder mijn hol en ging, en het was altijd onwijs leuk.
Klopt, alleen dick pics.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het aparte bij een forum meer is dat je de mensen eigenlijk toch wel al een beetje kent, maar geen gezicht hebt
Ja en dat maakt het zo leuk.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het aparte bij een forum meer is dat je de mensen eigenlijk toch wel al een beetje kent, maar geen gezicht hebt
Ik moest die schop onder mijn kont ook zelf geven.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:00 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is het ook bij mij hoor, niet alleen voor meet, maar meer voor groepsreis of vakantie enzo.
alleen niemand behalve jullie geven mij die schop, snap dus best.
maarja eng vind ik dat met nieuwe hele groepen vooral.
wel gedaan dan jij? hmmmmm ik vind het gewoon nog steeds lastig, denk dat ik het wel kan en het oke is. maarja iets in het nieuwe enzo he.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moest die schop onder mijn kont ook zelf geven.
nou dit soort dingen dus? die ik dus niet weet en wat handig is of niet.quote:Op zondag 26 juli 2026 02:06 schreef Schakeltopia het volgende:
ik zou daar niet gelijk over beginnen. als je niet wil drinken, geef je gewoon aan dat je geen alcohol drinkt. je hoeft toch niet gelijk je hele hebben en houden erbij te vermelden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |