WOUT van Aert met een fan.quote:Vive le vélo is een Vlaams televisieprogramma dat sinds 2005 elk jaar uitgezonden wordt tijdens de Ronde van Frankrijk. Het programma biedt een mix van analyses, interviews, reportages en sfeerverslagen vanuit verschillende locaties langs het parcours van de Tour de France.
Presentator Karl Vannieuwkerke ontvangt dagelijks gasten van binnen en buiten de koers op een wisselde locatie. Maarten Vangramberen verzorgt de interviews aan de start en ontvangt de ritwinnaar. Sammy Neyrinck duikt voor zijn dagelijkse reportages achter de coulissen van de koers en tekent opmerkelijke verhalen op langs het Tourparcours.
Regelmatig terugkerende gasten: Sep Vanmarke, Jan Bakelants, Eddy Planckaert, Sven1, Sven2, Marijn de Vries, Jolien D'hoore, Stijn Steels, Bram Tankink, Laura Verdonschot, Dirk De Wolf, Bert De Backer en velen andere.
DE BINGO:quote:Op vrijdag 21 juli 2023 20:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sammy.
Neyrinck.
Neyrinck.
Sammy.
Kutfilmpjes.
Sentimentele pianomuziek.
Voeteneind. Berm. Bank.
Herhaling. Hetzelfde. Telkens weer.
Over schoolkrantvraagjes, de kracht van herhaling en ongemakkelijke fistbumps.
Een exclusieve reportage voor WLR.
Of een type Harry Mens die de wijn proeft en zeg dat die erg lekker is!quote:
Niels ziet er ook uit als een drinker.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:08 schreef DiegoFuser het volgende:
Drinker Niels leeft ineens helemaal op.
Prima!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Anders hadden ze die fan plat gereden, Karrel
Pol of Klaas.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:13 schreef DiegoFuser het volgende:
Er wordt langzaam opgebouwd naar een Odieltje voor Pol.
Dit is fantastisch.quote:
22 euro valt reuze mee, die is naar een Syriër geweest?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:15 schreef DiegoFuser het volgende:
Pol je ziet er goed uit.
Je bent vandaag nog naar de kapper geweest.
Waar ben je naar de kapper geweest?
Die is ook niet/moeilijk te verstaan.quote:
Met welke naam, ze hebben zo te zien een serie gemaaktquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat klakske moet ik hebben.
Als je dat niet in je reportage verwerkt, word je niet aangenomen bij Sporza. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Hou toch eens op met die ongemakkelijk lange close-ups.
HUUB natuurlijk. Local hero.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:19 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Met welke naam, ze hebben zo te zien een serie gemaakt
Odieltje moet nog worden uitgereikt!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:26 schreef superniger het volgende:
Snel afronden graag. De Avondetappe gaat zo beginnen
Ook een aanrader om eens heen te gaan!quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:25 schreef Dutch_view het volgende:
De meest legendarische aankomstbeelden van een wielerwedstrijd ooit.
Toch jammer dat Mathieu daar nooit zijn duin heeft kunnen claimenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook een aanrader om eens heen te gaan!
Het zou de 7e zijn!quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een nieuwe Belgische ritzege, je weet maar nooit!
Toch minimaal een halve Belgische.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een nieuwe Belgische ritzege, je weet maar nooit!
Ja want de speech van het gedrocht die willen we niet missen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De samenvatting van de tour is nog bezig, matige timing wel.
Nog in de jaren 90 gekocht?quote:
Charmezanger?quote:
Ik vind het toch bijzonder om tijdens de huldiging al te beginnen maar soit.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:28 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ja want de speech van het gedrocht die willen we niet missen.
Die waren niet slecht ten tijde van hun debuut, zijn wel een beetje one trick ponies.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zanger en gitarist van Black Box Revelation lees ik op de website van Karrel.
Het feit dat het zojuist in beeld stond was al een kleine hintquote:Op zondag 26 juli 2026 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zanger en gitarist van Black Box Revelation lees ik op de website van Karrel.
Alle hoop in de as gelegd.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:31 schreef DiegoFuser het volgende:
Het was voor iedereen een verassing dat je er niet bij was. Ook voor jou Sven?
Ja, het was een rollercoaster.
Sjianni had gewoon voor iets minder geld bij de Roodhooftjes moeten blijvenquote:Op zondag 26 juli 2026 20:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Je was heel dicht bij de Tourselectie.
Het was voor iedereen een verrassing dat je er niet bij was.
Manager Karrel wil antwoorden van Sven2.
Blijven ze in de kast tegenwoordig?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Jeetje, ik heb dit soort overhemden ook nog in de kast hangen
De schoorsteen van Karrel moet ook roken. De alimentatie gaat zichzelf niet betalen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel zou een gebaar moeten maken de de opbrengsten van DE ODIELTJES intergraal overmaken naar Kom op tegen Kanker.
Hij heeft ook geld nodig voor zijn haartransplantaties!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De schoorsteen van Karrel moet ook roken. De alimentatie gaat zichzelf niet betalen.
Karrel gooit nog even alle remmen los voor deze laatste aflevering.quote:
Ook jouw zondagquote:Op zondag 26 juli 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Ter ere van VlV en de overwinning van Matje heb ik er een Frans kaasje bijgepakt. Misschien zo ook nog een glas Franse rode wijn erbij.
Een Odieltje glas?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Ter ere van VlV en de overwinning van Matje heb ik er een Frans kaasje bijgepakt. Misschien zo ook nog een glas Franse rode wijn erbij.
Misschien win je dadelijk ook nog een Odieltje om het feest compleet te maken!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
quote:
Dat weiger ikquote:Op zondag 26 juli 2026 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien win je dadelijk ook nog een Odieltje om het feest compleet te maken!
Ik zat gisteren wel serieus in de buurt bij de schiftingsvraag in DE KOPGROEP. Ik reken mij zegezeker. Dat ODIELTJE komt er.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien win je dadelijk ook nog een Odieltje om het feest compleet te maken!
Slechts 17.50 per stuk!quote:
Zijn ze in de aanbieding? Ik had 4 glazen voor 99,99 gezienquote:
Dan krijg je er 6 zelfs!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn ze in de aanbieding? Ik had 4 glazen voor 99,99 gezien
quote:Op zondag 26 juli 2026 20:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zijn ze in de aanbieding? Ik had 4 glazen voor 99,99 gezien
Ach dat was het. Dan valt het best mee hequote:Op zondag 26 juli 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijg je er 6 zelfs!
https://vivelevelo.be/pro(...)iverse-uitvoeringen/
Geen geld.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan krijg je er 6 zelfs!
https://vivelevelo.be/pro(...)iverse-uitvoeringen/
Het is nog wel voor een goed doel, de Odieltjes vind ik veel erger.quote:
Daarna heeft hij hem volgens mij nooit meer gereden. Dat is zijn zwarte beest (in de cross).quote:Op zondag 26 juli 2026 20:49 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was echt tot de finish en geen halve meter verder
Tiesj is een wappie?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:51 schreef AllesKaputt het volgende:
[ afbeelding ]
Novak Benoot.
Tiesj Djokovic.
Ja duhquote:Op zondag 26 juli 2026 20:53 schreef Szura het volgende:
Tiesj heeft meer plezier gehad dan bij Visma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |