De schoorsteen van Karrel moet ook roken. De alimentatie gaat zichzelf niet betalen.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:35 schreef DiegoFuser het volgende:
Karrel zou een gebaar moeten maken de de opbrengsten van DE ODIELTJES intergraal overmaken naar Kom op tegen Kanker.
Hij heeft ook geld nodig voor zijn haartransplantaties!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De schoorsteen van Karrel moet ook roken. De alimentatie gaat zichzelf niet betalen.
Karrel gooit nog even alle remmen los voor deze laatste aflevering.quote:
Ook jouw zondagquote:Op zondag 26 juli 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Ter ere van VlV en de overwinning van Matje heb ik er een Frans kaasje bijgepakt. Misschien zo ook nog een glas Franse rode wijn erbij.
Een Odieltje glas?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
Ter ere van VlV en de overwinning van Matje heb ik er een Frans kaasje bijgepakt. Misschien zo ook nog een glas Franse rode wijn erbij.
Misschien win je dadelijk ook nog een Odieltje om het feest compleet te maken!quote:Op zondag 26 juli 2026 20:39 schreef Faraday01 het volgende:
quote:
Dat weiger ikquote:Op zondag 26 juli 2026 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien win je dadelijk ook nog een Odieltje om het feest compleet te maken!
Ik zat gisteren wel serieus in de buurt bij de schiftingsvraag in DE KOPGROEP. Ik reken mij zegezeker. Dat ODIELTJE komt er.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien win je dadelijk ook nog een Odieltje om het feest compleet te maken!
Slechts 17.50 per stuk!quote:
Zijn ze in de aanbieding? Ik had 4 glazen voor 99,99 gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |