Al jouw reacties zijn trolreacties.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was een troll reactie op de ubertroll van FOK!
Dat de moderatie dit subject nog niet hebben verbannen is mij een raadsel.
Jij mag ook blijven dus ergens is het logischquote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat was een troll reactie op de ubertroll van FOK!
Dat de moderatie dit subject nog niet hebben verbannen is mij een raadsel.
Gast, je bent blijven hangen in het verleden. Rus is zo failliet als een ui, militair lukt het het immense rus nu al 5 jaar niet om het kleine oekraine er onder te krijgen, en geopolitiek is rus een vazal van china geworden.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 23:49 schreef phpmystyle het volgende:
Hij heeft Rusland financieel, militair, sportief, geopolitiek, weer naar de absolute top geleid.
Ze worden sinds het einde van de Sovjetunie geleid door een bende corrupte kleptocraten.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast, je bent blijven hangen in het verleden. Rus is zo failliet als een ui, militair lukt het het immense rus nu al 5 jaar niet om het kleine oekraine er onder te krijgen, en geopolitiek is rus een vazal van china geworden.
Ze zijn alleen absolute top aan de binnenkant van je ogen, zelfs insignificante landen als armenie geven rus gewoon openlijk de middelvinger.
Moet het wel minder kosten om het eruit te halen dan het goud zelf oplevert. En als dat zo was was het al eruit gehaald gok ik.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Rusland komt in een moeilijke tijd, zelf gecreëerd natuurlijk, enig nadeel van dat proberen te isoleren van de markt is de enorme hoeveelheid goud in de grond, en natuurlijk hun fossiele bronnen.
Weet je hoeveel goud daar in de bodem zit? Dat is altijd te verslijten.
330 ton per jaar delven ze en er zit nog 12.000 tonquote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:02 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Moet het wel minder kosten om het eruit te halen dan het goud zelf oplevert. En als dat zo was was het al eruit gehaald gok ik.
Weet je wat er gebeurt met de prijs als je daadwerkelijk 12000 ton op de markt zou brengen?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
330 ton per jaar delven ze en er zit nog 12.000 ton
Toch creëren ze inkomen met het goud https://www.bnr.nl/nieuws(...)-blijven-financierenquote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:06 schreef ExTec het volgende:
Mensen hebben nu eenmaal een bizarre fascinatie met, maar praktisch gezien is goud bijna waardeloos.
12000 ton in de grond, jaarlijks delven ze 330ton, veel meer zal niet lukken.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Weet je wat er gebeurt met de prijs als je daadwerkelijk 12000 ton op de markt zou brengen?
Rus zal altijd wel wat inkomen houden, dat is het niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
12000 ton in de grond, jaarlijks delven ze 330ton, veel meer zal niet lukken.
Het is de vraag van wie die goudmijnen zijn en of het dan bij Poetin terecht komt , zodat ie het verlopen kan, om dan uit te geven aan soldij voor de soldaten en pensioenen met alle corrupte tussenschakelsquote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:00 schreef Lospedrosa het volgende:
Rusland komt in een moeilijke tijd, zelf gecreëerd natuurlijk, enig nadeel van dat proberen te isoleren van de markt is de enorme hoeveelheid goud in de grond, en natuurlijk hun fossiele bronnen.
Weet je hoeveel goud daar in de bodem zit? Dat is altijd te verslijten.
Rusland is helemaal niet failliet. Dat zijn wij juist door de Fransozen.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gast, je bent blijven hangen in het verleden. Rus is zo failliet als een ui, militair lukt het het immense rus nu al 5 jaar niet om het kleine oekraine er onder te krijgen, en geopolitiek is rus een vazal van china geworden.
Ze zijn alleen absolute top aan de binnenkant van je ogen, zelfs insignificante landen als armenie geven rus gewoon openlijk de middelvinger.
Meer een actie die ik verwacht bij Andy Burnham.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 10:48 schreef ExTec het volgende:
Snel tanken, want als haat opa weg is gaan de prijzen weer omhoog.
[ x ]
Ja, ik snap dat de binnenkant van je ogen je niet veel mee geven van de actualiteit.quote:
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:07 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meer een actie die ik verwacht bij Andy Burnham.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:14 schreef ExTec het volgende:
En rot eens op met je niet aflatende stroom whataboutisms.
Als de topic is of pietje agressief is, is het totaal irrelevant of klaasje dat ook is.
quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:14 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat de binnenkant van je ogen je niet veel mee geven van de actualiteit.
En rot eens op met je niet aflatende stroom whataboutisms.
Als de topic is of pietje agressief is, is het totaal irrelevant of klaasje dat ook is.
Owjee, heb je weer een gedateerde statistiek opgegraven die ons moet doen geloven dat het daar allemaal koek+ei is?quote:
PPP is nog steeds relevant. De gemiddelde Rus heeft net zo veel/weinig als een portugees, griek of spanjaard.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:21 schreef ExTec het volgende:
[..]
Owjee, heb je weer een gedateerde statistiek opgegraven die ons moet doen geloven dat het daar allemaal koek+ei is?
Is PPP niet meer je favoriet?
Ja, ware het niet dat een volle tank voor je auto niet meer te betalen is. Maar dat laat de binnenkant van je ogen niet zien.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 12:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
PPP is nog steeds relevant. De gemiddelde Rus heeft net zo veel/weinig als een portugees, griek of spanjaard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |