Dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vandaag was de ideale dag geweest om door te stoten naar de zuidelijke Alpen, daar liggen prachtige beklimmingen maar niemand weet het bestaan ervan, omdat we zonodig weer eens naar de Alpe d'Huez moeten!
Walgelijk.
Nou dat hebben we gezien.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:40 schreef knijn1985 het volgende:
zoals ik in de tijdrit een echt goede dag had.
Was een goede tijdrit toch?quote:
Mensen die op het randje van een berg staan meedelen een stapje naar achter te doen lijkt mij niet verstandig.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:04 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Waar is Sophie Straat als je haar nodig hebt...
Als alle blanke mannen achteraan moeten staan is de hele berg leegquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:04 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Waar is Sophie Straat als je haar nodig hebt...
Juist welquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mensen die op het randje van een berg staan meedelen een stapje naar achter te doen lijkt mij niet verstandig.
Je hebt gelijk. Soort Engels tafereel waar ze achter een kaas aan rollen maar dan nu op puntige rotsen.quote:
Jij zoekt de randjes op.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt NIET de dag van Thymen Arensman.
https://www.cyclingcols.com/col/parquetoutquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:13 schreef kilon het volgende:
Toch mist deze etappe echt een berg in dat middenstuk van ruim 50 kilometer om het interessant te maken.
Wat is er mee? Rijdt een prima tour.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |