Dit zou tegenwoordig in Albertville gesplitst worden en "twee zware bergritten" heten.quote:
Wat @franklop zegt, bij zulke etappes vanaf minuut 1 voor de buis. Nu start om 14.15 is misdadig.quote:
Voor mijn gevoel was het een jaar of 10 geleden ook vaak een eerdere start dan nu. Ik vind het vaak vrij laat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat @:franklop zegt, bij zulke etappes vanaf minuut 1 voor de buis. Nu start om 14.15 is misdadig.
Zo heb ik de val van Casartelli live gezien, was ook een gestoorde etappe met een col of 5.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat @:franklop zegt, bij zulke etappes vanaf minuut 1 voor de buis. Nu start om 14.15 is misdadig.
Komt de rapportages die ik nog moet afronden wel ten goede. Vandaag mag het.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers. Vermoedelijk kijken er meer mensen met een finish ruim na 5en , dan met een finish om 16.30quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was het een jaar of 10 geleden ook vaak een eerdere start dan nu. Ik vind het vaak vrij laat.
10 van de 21 etappes toen boven 200km waarvan merendeel boven 230kmquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zo heb ik de val van Casartelli live gezien, was ook een gestoorde etappe met een col of 5.
Toen kon je ook nog rustig een peuk opstekenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:07 schreef franklop het volgende:
[..]
10 van de 21 etappes toen boven 200km waarvan merendeel boven 230km
Wel hekken in ONZE bocht.quote:
Dat is het al eens gegaan toch? Brak Nibali niet eens een ruggenwervel oid op de Alpe door een idioot langs de kant?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat ging fout maar eindigde alsnog goed.
Het zal ook een keer echt mis gaan.
https://nos.nl/video/2242(...)maar-een-draagbandjequote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is het al eens gegaan toch? Brak Nibali niet eens een ruggenwervel oid op de Alpe door een idioot langs de kant?
Oh echt?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is het al eens gegaan toch? Brak Nibali niet eens een ruggenwervel oid op de Alpe door een idioot langs de kant?
Meteen een rugwervel ookquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2242(...)maar-een-draagbandje
FOTOTOESTELLED
Dit.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:05 schreef Boezeidekoe het volgende:
Vandaag was de ideale dag geweest om door te stoten naar de zuidelijke Alpen, daar liggen prachtige beklimmingen maar niemand weet het bestaan ervan, omdat we zonodig weer eens naar de Alpe d'Huez moeten!
Walgelijk.
Nou dat hebben we gezien.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:40 schreef knijn1985 het volgende:
zoals ik in de tijdrit een echt goede dag had.
Was een goede tijdrit toch?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |