abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221424048
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juli 2026 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]
Ja, omdat hij toen minder hard reed dan nu.
Was ook de dag na de Granon-rit, geloof ik? Die hakte er ook wel in

Al kon hij Vingegaard bergop geen enkele keer lossen in die Tour
  vrijdag 24 juli 2026 @ 23:25:10 #252
40566 Ericr
Livewrong
pi_221424064
Die Pantani tijden komen uit de ziektste tijden binnen het wielrennen ooit maar nu is wielrennen blijkbaar gezond. Die tijden waren buitenaards. Misschien nog wel beyond de atletiek records uit de jaren 80. Brommers reden omhoog zonder motortje en die TDFs waren echt niet lichter qua omstandigheden.

Records zijn er om gebroken te worden maar sommige records hebben een bepaalde onbreekbaarheid met een reden. Daar heb je of wonferschoenen voor nodig zoals nu in de atletiek of middelen die beyond de middelen gaan uit de ergste dopingjaren. In de atletiek moet overigens nog blijken of de materiaal verbeteringen effect genoeg hebben maar de fietsen en van nu zijn
zelfs meer gereguleerd dan in de jaren 90 en een late jaren 90 fiets woog ook gewoon sub 7kg.

Al eerder gezegd, wat heeft de explosie in verbeteren recordsyveroorzaakt terwijl we in tussenliggende jaren nog de marginal gains hadden waar ook nog wel eens een record sneuvelde maar daarvoor een hele generatie de bergen op krabbelde als je het vergelijkt met nu. Toen er een keer sub 40 werd gegaan op de Alpe d'Huez stonden mensen al op de banken maar ook met twijfels. Nu gaat het gewoon meer dan 4 minuten harder. Dat is niet meer alien niveau. Pogacar zou niet eens meer op het plaatje passen van verdachte prestaties
  vrijdag 24 juli 2026 @ 23:47:12 #253
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_221424128
Deze had ik nog niet in beeld:
twitter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 11 / 11
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')