@Makamba_ in een zwart broekje?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:40 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik had vandaag ook een zwart broekje nodig dus je weet het nooit.
Nou ik niet. Ik ga wat anders doen. Misschien pak ik VLV of de AE wel mee in de avond.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:34 schreef Makamba_ het volgende:
Gelukkig kijk ik nog wel uit naar morgen
Ik ga morgenvroeg een stukske fietsen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ik niet. Ik ga wat anders doen. Misschien pak ik VLV of de AE wel mee in de avond.
Zijn sowieso primale apen. Dit gaat over een zakkie drop van 15 gram of een sleutelhanger he.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Vooral die man in het witte shirt is wel heel agressief.
Zwarte broekjes.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Het is vooral dom om ruzie te zoeken met iemand die 25 jaar jonger en fitter is.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:55 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij is meneer wit op meerdere momenten fout. Eerst spullen gappen, dan als eerst slaande beweging makenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral dom om ruzie te zoeken met iemand die 25 jaar jonger en fitter is.
Nou, voor bijvoorbeeld een zwart broekje of een wielerpetje van Pogi zou ik iemand direct KO slaan. Ongeacht sekse of leeftijd.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het is vooral dom om ruzie te zoeken met iemand die 25 jaar jonger en fitter is.
Aantal jaar geleden was ik bij de Tour en stond ik bij een drukke plek en werd maar enkele Haribo zakjes gegooid. Hele discussie tussen twee ouders want ene ouder had 2 zakjes Haribo voor hun kind en andere kind niks, maar ouder wou niet delen met dat andere kind. Schreeuwen en alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn sowieso primale apen. Dit gaat over een zakkie drop van 15 gram of een sleutelhanger he.
Lol.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Aantal jaar geleden was ik bij de Tour en stond ik bij een drukke plek en werd maar enkele Haribo zakjes gegooid. Hele discussie tussen twee ouders want ene ouder had 2 zakjes Haribo voor hun kind en andere kind niks, maar ouder wou niet delen met dat andere kind. Schreeuwen en alles.
Mèt inhouden onderweg he.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:10 schreef GotenSSJ het volgende:
1,5 minuut sneller, mooi man. Kan allemaal
Dan heb ik slecht nieuws voor jequote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe dan ook, beter als we nooit meer naar Alpe d Huez gaan.
Die nachtelijke controles vooral bekritiseren is ook een red flag, zelfs Vaughters verdedigde dat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 19:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij is kritisch over van alles en nog wat binnen het wielrennen en doping wordt ook regelmatig genoemd, maar hij zit op de lijn dat er harde bewijzen voor moeten zijn en enkel hard fietsen dat niet is. En dat er buiten de dubieuze keuze qua ploeg destijds ook nooit een gerucht is gewest in combinatie met Pogacar.
Maar dan zou je zeggen: duik daar dan eens verder in
quote:Einer Rubio ha recibido alrededor de 20 puntos de sutura en la cara tras el accidente que ha sufrido durante la ascensión a Alpe d'Huez.
El colombiano va a ser trasladado a un hospital de Grenoble, donde se le realizarán nuevas pruebas para determinar el alcance de las lesiones.
Neem aan ook nog wel een gebroken neus voor de rugzak?quote:Einer Rubio heeft ongeveer 20 hechtingen in het gezicht gekregen na het ongeluk dat hij heeft geleden tijdens de beklimming van Alpe d'Huez.
De Colombiaan zal worden overgebracht naar een ziekenhuis in Grenoble, waar nieuwe tests zullen worden uitgevoerd om de omvang van de verwondingen te bepalen.
Ja morgen weer, I knowquote:Op vrijdag 24 juli 2026 21:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan heb ik slecht nieuws voor je
Ah juist ja.quote:Pogacar snoert alle twijfelaars de mond met recordklim: 'Nu ga ik Del Toro helpen'
Dat was wel hollen en veel stilstaan omdat ze elkaar niet konden lossen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Pogacar ook gewoon bijna vier minuten sneller dan vier jaar geleden.
Ja, omdat hij toen minder hard reed dan nu.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat was wel hollen en veel stilstaan omdat ze elkaar niet konden lossen.
Het enige voordeel van deze lachwekkende prestatie is dat ik de voorspelcompetitie heb gewonnen, ja!quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:44 schreef ThePlaneteer het volgende:
Tamaru - 34:50
franklop - 34:56
ThePlaneteer - 35:12
R_R - 35:30
Felagund - 35:45
hhh38 - 35:53
Fretwork - 35:57
Aguero - 36:16
WAvanBuren - 36:32
Van_Poppel - 37:48
Bugno3 - 38:12
Voorspelkundigheid is een vaak miskend talent, maar zet dat maar eens op je Tinderprofiel...quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het enige voordeel van deze lachwekkende prestatie is dat ik de voorspelcompetitie heb gewonnen, ja!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |