Was ook de dag na de Granon-rit, geloof ik? Die hakte er ook wel inquote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, omdat hij toen minder hard reed dan nu.
Precies wat je zegt: gewoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Pogacar ook gewoon bijna vier minuten sneller dan vier jaar geleden.
Een of andere klaphark dus die denkt dat ie wel even iets kan gaan pakken als de auto's komen aangestormdquote:
Welke klimprestatie was nóg "beter" dan? Plateau de Beille?quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:02 schreef TAmaru het volgende:
Ik ben nog volop aan het nagenieten vandaag van een van de grootste overwinningen van de GOAT. Tweede beste klimprestatie allertijden en toch zeker wel in zijn top 5 overwinningen lijkt me.
Yep. Dit was rond de 6.97quote:Op zaterdag 25 juli 2026 09:04 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Welke klimprestatie was nóg "beter" dan? Plateau de Beille?
Wielrenners zijn altijd al heel dom geweest. Dus heel gek is dat niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Blijkbaar waren ze kort geleden dusdanig dom dat ze alle records met een halve hongerklop reden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |