Was ook een rit van 218 kilometer met 5500 hoogtemeters, vandaag is het 90 kilometer minder..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ze nogeens 6:42 over een rit deden. We worden oud allen.
Begonnen bergritten om 10uquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ze nogeens 6:42 over een rit deden. We worden oud allen.
Ik heb daar altijd een beetje gemengde gevoelens bij. Al die mensen die rapporteren dat het absurd druk is, die dragen daar persoonlijk bij aan die drukte. Ga daar dan niet staan als je het allemaal zo vreselijk vindt.quote:
Tot halverwege jaren '90 waren bergritten van 250km ook nog heel gewoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was ook een rit van 218 kilometer met 5500 hoogtemeters, vandaag is het 90 kilometer minder..
Dat hebben ze in al die jaren toch niet echt bewezenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:52 schreef The_Undertone het volgende:
Zal wel beter meevallen dan iedereen nu denkt, politie zal boel wel wat uit elkaar ranselen.
Maar dan deel je toch dezelfde mening? Overigens boeit mij de feestjes ook niet per se. Laat ze lekker losgaan zolang ze maar van de renners afblijven en het mogelijk houden dat renners elkaar tenminste kunnen passeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:35 schreef Bugno3 het volgende:
Laat mij dan een van de kijkers zijn die wel kan genieten van wat chaos op een klim. Maar dan wel de Baskische variant en niet de bier, friet en tieten variant in Bocht 7.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot halverwege jaren '90 waren bergritten van 250km ook nog heel gewoon.
Zou er nog iemand nuchter zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zal er maar staan, sjonge jonge
Hele dagen voor de TV, want dat soort ritten waren vaak de enige die wel volledig werden uitgezonden.quote:
Schatje mag ik je foto polonaisevolk wat alleen het vlaggetjesvolk en drankgelag volgt vreten als sprinkhanen alles kaal. Het lijkt mij vreselijk eng om hier tussen te staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:35 schreef Bugno3 het volgende:
Laat mij dan een van de kijkers zijn die wel kan genieten van wat chaos op een klim. Maar dan wel de Baskische variant en niet de bier, friet en tieten variant in Bocht 7.
Dit zou tegenwoordig in Albertville gesplitst worden en "twee zware bergritten" heten.quote:
Wat @franklop zegt, bij zulke etappes vanaf minuut 1 voor de buis. Nu start om 14.15 is misdadig.quote:
Voor mijn gevoel was het een jaar of 10 geleden ook vaak een eerdere start dan nu. Ik vind het vaak vrij laat.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat @:franklop zegt, bij zulke etappes vanaf minuut 1 voor de buis. Nu start om 14.15 is misdadig.
Zo heb ik de val van Casartelli live gezien, was ook een gestoorde etappe met een col of 5.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Wat @:franklop zegt, bij zulke etappes vanaf minuut 1 voor de buis. Nu start om 14.15 is misdadig.
Komt de rapportages die ik nog moet afronden wel ten goede. Vandaag mag het.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:02 schreef mitt het volgende:
[..]
Alles voor de kijkcijfers. Vermoedelijk kijken er meer mensen met een finish ruim na 5en , dan met een finish om 16.30quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel was het een jaar of 10 geleden ook vaak een eerdere start dan nu. Ik vind het vaak vrij laat.
10 van de 21 etappes toen boven 200km waarvan merendeel boven 230kmquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:04 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Zo heb ik de val van Casartelli live gezien, was ook een gestoorde etappe met een col of 5.
Toen kon je ook nog rustig een peuk opstekenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:07 schreef franklop het volgende:
[..]
10 van de 21 etappes toen boven 200km waarvan merendeel boven 230km
Wel hekken in ONZE bocht.quote:
Dat is het al eens gegaan toch? Brak Nibali niet eens een ruggenwervel oid op de Alpe door een idioot langs de kant?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:39 schreef mitt het volgende:
[..]
Dat ging fout maar eindigde alsnog goed.
Het zal ook een keer echt mis gaan.
https://nos.nl/video/2242(...)maar-een-draagbandjequote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is het al eens gegaan toch? Brak Nibali niet eens een ruggenwervel oid op de Alpe door een idioot langs de kant?
Oh echt?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dat is het al eens gegaan toch? Brak Nibali niet eens een ruggenwervel oid op de Alpe door een idioot langs de kant?
Meteen een rugwervel ookquote:Op vrijdag 24 juli 2026 13:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
https://nos.nl/video/2242(...)maar-een-draagbandje
FOTOTOESTELLED
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |