Als je toch liever geen publiek hebt, waarom zou je dan überhaupt nog een koers organiseren? Om van A naar B te komen hoef je niet meer te fietsen tegenwoordig.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:03 schreef TAmaru het volgende:
Gewoon van tevoren aankondigen dat er niemand op de berg mag en dan de berg schoonvegen voor de race. Dat zouden ze trouwens bij elke berg moeten doen. Wat een verlichting zou dat geven
Wat een onzin. Je kunt toch thuis kijken? Verdienen ze nog meer aan ook.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch liever geen publiek hebt, waarom zou je dan überhaupt nog een koers organiseren? Om van A naar B te komen hoef je niet meer te fietsen tegenwoordig.
Was met de kerona een verademing.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je toch liever geen publiek hebt, waarom zou je dan überhaupt nog een koers organiseren? Om van A naar B te komen hoef je niet meer te fietsen tegenwoordig.
Dat ging fout maar eindigde alsnog goed.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is in 1999 al eens gruwelijk misgegaan met Guerini.
https://nos.nl/collectie/(...)eruit-op-alpe-d-huez
Die karavaan mogen ze wat mij betreft ook afschaffen, maar dat zal wel veel geld en sponsors opleveren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:26 schreef TAmaru het volgende:
https://www.instagram.com/p/DbKvZf2tsMv/
Het viel mij ook op toen ik niet lang geleden eens bij de Tour was hoe totaal idioot mensen gaan doen als de karavaan langskomt. Echt, er werd haast gevochten om kleine magneetjes of mini-worstjes of hele kleine zakjes drop. Er stonden ook verrassend veel Amerikanen bij die geen enkel idee hadden waar ze naar aan het kijken waren maar die zich dan als een soort debiel op zo'n worstje stortten.
Toen ze nogeens 6:42 over een rit deden. We worden oud allen.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 10:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Het is in 1999 al eens gruwelijk misgegaan met Guerini.
https://nos.nl/collectie/(...)eruit-op-alpe-d-huez
Was ook een rit van 218 kilometer met 5500 hoogtemeters, vandaag is het 90 kilometer minder..quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ze nogeens 6:42 over een rit deden. We worden oud allen.
Begonnen bergritten om 10uquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toen ze nogeens 6:42 over een rit deden. We worden oud allen.
Ik heb daar altijd een beetje gemengde gevoelens bij. Al die mensen die rapporteren dat het absurd druk is, die dragen daar persoonlijk bij aan die drukte. Ga daar dan niet staan als je het allemaal zo vreselijk vindt.quote:
Tot halverwege jaren '90 waren bergritten van 250km ook nog heel gewoon.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Was ook een rit van 218 kilometer met 5500 hoogtemeters, vandaag is het 90 kilometer minder..
Dat hebben ze in al die jaren toch niet echt bewezenquote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:52 schreef The_Undertone het volgende:
Zal wel beter meevallen dan iedereen nu denkt, politie zal boel wel wat uit elkaar ranselen.
Maar dan deel je toch dezelfde mening? Overigens boeit mij de feestjes ook niet per se. Laat ze lekker losgaan zolang ze maar van de renners afblijven en het mogelijk houden dat renners elkaar tenminste kunnen passeren.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:35 schreef Bugno3 het volgende:
Laat mij dan een van de kijkers zijn die wel kan genieten van wat chaos op een klim. Maar dan wel de Baskische variant en niet de bier, friet en tieten variant in Bocht 7.
quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tot halverwege jaren '90 waren bergritten van 250km ook nog heel gewoon.
Zou er nog iemand nuchter zijn?quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zal er maar staan, sjonge jonge
Hele dagen voor de TV, want dat soort ritten waren vaak de enige die wel volledig werden uitgezonden.quote:
Schatje mag ik je foto polonaisevolk wat alleen het vlaggetjesvolk en drankgelag volgt vreten als sprinkhanen alles kaal. Het lijkt mij vreselijk eng om hier tussen te staan.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 12:35 schreef Bugno3 het volgende:
Laat mij dan een van de kijkers zijn die wel kan genieten van wat chaos op een klim. Maar dan wel de Baskische variant en niet de bier, friet en tieten variant in Bocht 7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |