Mensen die op het randje van een berg staan meedelen een stapje naar achter te doen lijkt mij niet verstandig.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:04 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Waar is Sophie Straat als je haar nodig hebt...
Als alle blanke mannen achteraan moeten staan is de hele berg leegquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:04 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Waar is Sophie Straat als je haar nodig hebt...
Juist welquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Mensen die op het randje van een berg staan meedelen een stapje naar achter te doen lijkt mij niet verstandig.
Je hebt gelijk. Soort Engels tafereel waar ze achter een kaas aan rollen maar dan nu op puntige rotsen.quote:
Jij zoekt de randjes op.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt NIET de dag van Thymen Arensman.
https://www.cyclingcols.com/col/parquetoutquote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:13 schreef kilon het volgende:
Toch mist deze etappe echt een berg in dat middenstuk van ruim 50 kilometer om het interessant te maken.
Wat is er mee? Rijdt een prima tour.quote:
Waarom niet een keer start onderaan Alpe d'Huez?quote:
Ik vind dat puntjes gesnaai zo armoedig. Maar zijn goed recht uiteraard.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is er mee? Rijdt een prima tour.
Als het een trui op levert, ook al is het maar voor 1 dag, heb je het al beter gedaan dan 80/90 % van het peloton.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:18 schreef mitt het volgende:
[..]
Ik vind dat puntjes gesnaai zo armoedig. Maar zijn goed recht uiteraard.
Ja ik weet het. Maar het heeft vaak niks te maken met de beste klimmer.quote:Op vrijdag 24 juli 2026 14:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als het een trui op levert, ook al is het maar voor 1 dag, heb je het al beter gedaan dan 80/90 % van het peloton.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |