Als je nu Ruzzia tijd geeft om te herstellen dan is dat heel foutquote:Op woensdag 22 juli 2026 17:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Laat mij raden een DMZ bufferzone.. dan heeft hij effectief nog steeds éxact wat hij wil; Oekraïne moet zich terugtrekken uit versterkte defensieve posities die ook geografisch vaak gunstig zijn naar erg ongunstige gebieden.
Daar kan Oekraïne nooit mee akkoord gaan want net als in de Donbass gaan ze zelf weer een oorlog starten om vervolgens verder te gaan en dan staan ze wel zo Kyiv wanneer ze dat goed timen.
Pure propaganda bait, ben benieuwd welke korsakoff kindjes hier voor gaan vallen.
Zeker, dat zou een enorme inschattingsfout zijn.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:36 schreef michaelmoore het volgende:
Als je nu Ruzzia tijd geeft om te herstellen dan is dat heel fout
De echte reden waarom rusland Oekraïne aan de ketting wil leggen. Ze zouden daar maar door krijgen wat het ook beter kan en het volk wat ze als minderwaardig beschouwen zien floreren.quote:
lolquote:Op woensdag 22 juli 2026 14:36 schreef oheng het volgende:
[..]
Er is een redelijke kans dat Oekraine in staat is om duizend drones te vullen met kernafval, om ze vervolgens los te laten over heel Moskou.
Misschien niet 100% zeker, maar je wilt dit risico niet lopen, als rusland zijnde.
Dus het gebruik van kernwapens is geen oplossing voor rusland.
Tot zover dit Wunderwaffen argument.
Net als hun raffinaderijen midden in moskou.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
lol
Een kernbom is wel wat anders als een vuilebom.
Reken er maar op dat de FSB en de GRU Oekraïne op dat punt als een ekster in de gaten houdt.
Klopt. Het is niet dat UK of Frankrijk in zo'n geval - dat hopelijk nooit gaat gebeuren - dan kernbommen terug gaat gooien.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Als Rusland kernbommen op Oekraïne gaat gooien raak je niet in MAD.
Daar moet Oekraïne echt voor oppassen wel.
Hoe dan zul je zeggen?
Nou door iets meer tegemoet te komen te descaleren en terug naar de praattafel te en wel goede deal uit te spelen die tenminste Poetin overleefd.
Dit met een nieuwe president die met frisse wind de gesprekken aangaat en niet zo gehaat is als Zelensky
Ja het is makkelijker als Rusland zich terugtrekt.
Dat was ook makkelijker als nazi Duitsland dat deed in Europa, gebeurde ook niet.
Dus moet je ze verslaan, lukt ook niet makkelijk.
Je zult hier met alle intentie de best mogelijke situatie voor de wereld uit moeten halen.
De nu lopende weg loopt dood.
Inderdaad, een kleptocratie functioneert dmv corruptie, angstzaaien en repressie, dat is echter een mes dat aan beide kanten snijdtquote:Op woensdag 22 juli 2026 20:07 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Net als hun raffinaderijen midden in moskou.
Nee, dan krijg je globale quarantaine van dat land. Is het alsnog vrij rap afgelopen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:07 schreef phpmystyle het volgende:
Het enige antwoord in zo'n situatie is kalmte en indringend de dialoog met Rusland zoeken.
Dat is nog maar de vraag wanneer Rusland succesvol is met het maken van het argument naar de Chinezen, dat dit het laatste redmiddel is voordat het voortbestaan van de Russische Federatie in het geding komt. Ik denk dat mensen zich nogal vergissen in het Chinees enthousiasme van het potentieel uiteenvallen van 's werelds 'grootste' kernmacht in tig nieuwe landjes.quote:Op woensdag 22 juli 2026 17:16 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, dan zijn ze meteen hun Chinese vrienden kwijt.
Lol.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:25 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag wanneer Rusland succesvol is met het maken van het argument naar de Chinezen, dat dit het laatste redmiddel is voordat het voortbestaan van de Russische Federatie in het geding komt. Ik denk dat mensen zich nogal vergissen in het Chinees enthousiasme van het potentieel uiteenvallen van 's werelds 'grootste' kernmacht in tig nieuwe landjes.
Elk geintje is een seintje met die Chineesjes.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:25 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag wanneer Rusland succesvol is met het maken van het argument naar de Chinezen, dat dit het laatste redmiddel is voordat het voortbestaan van de Russische Federatie in het geding komt. Ik denk dat mensen zich nogal vergissen in het Chinees enthousiasme van het potentieel uiteenvallen van 's werelds 'grootste' kernmacht in tig nieuwe landjes.
Op lange termijn vast. Maar daar zijn ze in de huidige geopolitieke situatie totaal niet gebaat bij. Een loyaal Rusland is veel interessanter dan een halfbevroren haven in een regio waar verder niemand woont en geen infra bestaat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:32 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lol.
Het uiteenvallen van rusland klinkt ze als muziek in de oren. Zijn ze redelijk eerlijk over, en de f*ckin FSB zelf heeft dat gevaar bevestigd.
Ja, maar goed dit zijn zaken wat in principe iedereen kan doen met de juiste middelen. Dat heeft niet dezelfde afschrikwekkende werking als kernwapens.quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:10 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja, en als je dat op een bepaalde hoogte doet, kun je met 1 drone heel Moskou besmetten.
Ze willen graag het baikalmeer hebben. China heeft tekort aan drinkwater.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:40 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Op lange termijn vast. Maar daar zijn ze in de huidige geopolitieke situatie totaal niet gebaat bij. Een loyaal Rusland is veel interessanter voor dan een half bevroren haven in een regio waar verder niemand woont en geen infra bestaat.
Heel flauw. Want mijn punt was helemaal niet dat je er 'bang' voor moet zijn. Of dat het ervoor zou moeten zorgen dat Oekraine niets zou moeten doen. Ik ben heel erg pro-Oekraine. Ik vroeg enkel af dat ALS het toch zou gebeuren. Als er inlichtingen zijn dat Rusland zoiets van plan is, hebben wij dan een plan om dat te voorkomen?quote:Op woensdag 22 juli 2026 16:55 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof ze instructies ontvangen vanuit de trollenfabriek
Je blijft maar naar de bekende weg vragen. Anders dan met hel en verdoemenis dreigen kunnen we dat in principe niet voorkomen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:47 schreef theunderdog het volgende:
Ik vroeg enkel af dat ALS het toch zou gebeuren. Als er inlichtingen zijn dat Rusland zoiets van plan is, hebben wij dan een plan om dat te voorkomen?
Dat is toch best een ernstige zaak? vooral omdat (zover wij weten) Ukraine zelf geen kernwapens heeft. Dus MAD gaat dan elk geval niet direct op.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:54 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je blijft maar naar de bekende weg vragen. Anders dan met hel en verdoemenis dreigen kunnen we dat in principe niet voorkomen.
Ik lig er niet wakker van.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:56 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is toch best een ernstige zaak? vooral omdat (zover wij weten) Ukraine zelf geen kernwapens heeft. Dus MAD gaat dan elk geval niet direct op.
Nee, ik ook niet. Woon niet in Oekraine immersquote:
Oekraine ligt er ook niet wakker van.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:59 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Woon niet in Oekraine immers
Maar desalniettemin wel een land waar ik veel sympathie voor heb.
De mensen die daar leven wel als ze nog niet weggevlucht zijn.quote:
Neehoor.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
De mensen die daar leven wel als ze nog niet weggevlucht zijn.
Dit was zo fucking pijnlijk voor die kleine dwerg van een Poetin.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:37 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Elk geintje is een seintje met die Chineesjes. [ x ]
quote:
Het is heel simpel, uiteindelijk heeft China veel meer baat met een goede relatie met ons (het Westen) dan met de eeuwige faal staat wat Rusland ten diepste gewoon is.quote:Op woensdag 22 juli 2026 20:40 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Op lange termijn vast. Maar daar zijn ze in de huidige geopolitieke situatie totaal niet gebaat bij. Een loyaal Rusland is veel interessanter dan een halfbevroren haven in een regio waar verder niemand woont en geen infra bestaat.
quote:For 346 days, Ukrainian soldier Serhii Krynitskyi lived and fought from a hand-dug underground shelter on the deadliest edge of the frontline, known as the 'kill zone', near Chasiv Yar. He kept a video diary, documenting his struggle to survive while being hunted by enemy drones.
Both the comrades he was stationed with were killed defending the position. Cut off from his brigade and resupplied only by drone, Serhii endured winters in a dugout he said he wasn't sure to call "a shelter, or a grave."
Serhii's video diary was shared with Reuters by his unit, the 24th mechanized Brigade.
Daar denken ze in Beijing wel wat pragmatischer overquote:Op woensdag 22 juli 2026 21:22 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Het is heel simpel, uiteindelijk heeft China veel meer baat met een goede relatie met ons (het Westen) dan met de eeuwige faal staat wat Rusland ten diepste gewoon is.
Je kunt opzoeken wat de export partners van china zijn he, hoef je niet zo edgy te doen.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:42 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Daar denken ze in Beijing wel wat pragmatischer over
In China willen ze dolgraag Europa mede afhankelijk maken van hun. Samen met Amerika.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:42 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Daar denken ze in Beijing wel wat pragmatischer over
Ik heb nergens gelezen dat de interne strijd daar over gaat.quote:Op woensdag 22 juli 2026 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er moeten nu ook burgerdoelen worden aangevallen.
Zou daar de interne strijd over gaan?
Dat lukt ze in Rusland een stuk beter nu de Europeanen de markt hebben verlaten.quote:Op woensdag 22 juli 2026 21:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In China willen ze dolgraag Europa mede afhankelijk maken van hun. Samen met Amerika.
Dus nee, die zijn op een opportune manier meer pro-westers, dan pro-Rusland.
En wat meer van dat van vandaagquote:Zaporizhia gaf de route door aan Balytskyi, die de controle over de route overnam.
China heeft zeer weinig respect voor Ruzzia lijkt me zo, die zijn totaal verschillend, China is er wel op uit om vreselijk te profiteren van het Russisch aardgas en oliequote:Op woensdag 22 juli 2026 21:45 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In China willen ze dolgraag Europa mede afhankelijk maken van hun. Samen met Amerika.
Dus nee, die zijn op een opportune manier meer pro-westers, dan pro-Rusland.
Knap dat ze nog zoveel weten te verzamelen voor een aanval, zonder dat de Oekraïners het door hebben.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:26 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet 99% zeker dat Oekraine van deze aanval wist. Oekraine kijkt mee op onbeveiligde webcams in Donetsk stad die bewegingen van gepantserde voertuigen registreren, krijgt info door van partizanen die ze ziet en zodra ze dichtbij het front komen van hun eigen drones.quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:29 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Knap dat ze nog zoveel weten te verzamelen voor een aanval, zonder dat de Oekraïners het door hebben.
quote:Op woensdag 22 juli 2026 23:39 schreef skysherrif het volgende:
Die soldaat in de 2e foto met zijn reactie op foto 1 heeft een patch van de "501st separate marine battalion" op zijn uniform.
Dus "bevestigd" dat deze aanval gericht was op Kostyantynivka
zojuist een nieuwe video met iets beter beeldmateriaal, staat nog niet op twitter om te embeddenquote:Op donderdag 23 juli 2026 01:29 schreef TwenteFC het volgende:
Schijnbaar nog een Wild Berries? heb alleen nog geen afbeeldingen/bevestiging gezien behalve wat fik van een afstand. Zou anders nummer 4 zijn en met 100.000m2 ook geen kleintje.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |