quote:Op donderdag 23 juli 2026 01:29 schreef TwenteFC het volgende:
Schijnbaar nog een Wild Berries? heb alleen nog geen afbeeldingen/bevestiging gezien behalve wat fik van een afstand. Zou anders nummer 4 zijn en met 100.000m2 ook geen kleintje.
[ x ]
Ja altijd wel leuk om de OFZ's te volgen de afgelopen maanden.quote:Op donderdag 23 juli 2026 11:58 schreef Digi2 het volgende:
Russia Suspends Bond Auctions: Could Putin Default?
Bekijk deze YouTube-video
Russia's bond yields continue to rise; yet, no one wants to buy them. We're taking a look at what a recent announcement by the Kremlin on the issuance of bonds means and why it is genuinely bad news for Putin.
Putin is maar druk met standbeelden oprichten voor de helden van de historiequote:Drone attacks on Russian online retailer Wildberries: reaction in the Russian press
Goed dat Griekenland hun zin heeft gehad en de verstoring van de energievoorziening aldaar gedempt wordt.quote:Akkoord over het 21e sanctiepakket van de EU bereikt
De EU-lidstaten hebben na maandenlang onderhandelen een akkoord bereikt over het 21e sanctiepakket tegen Rusland, laat een hoge EU-diplomaat weten. Het gaat om een politiek akkoord; het formele schriftelijke akkoord wordt donderdagmiddag afgerond, aldus de diplomaat.
Voor de sancties is instemming van alle 27 lidstaten nodig. Griekenland lag lang dwars, vanwege het voorstel om geen Russisch vloeibaar aardgas (LNG) naar niet-EU-landen door te voeren. Er is nu afgesproken dat er een uitzondering geldt voor energiecontracten die voor de invasie van Rusland in Oekraïne (24 februari 2022) zijn gesloten.
Er is in ieder geval afgesproken dat het prijsplafond voor Russische olie met een jaar wordt verlengd. Ook komen er meer reisbeperkingen voor Russen die in het leger hebben gezeten. Verder komen er meer Russische boten, individuen en banken op de EU-sanctielijst, net als handelsbeperkingen voor producten die mogelijk gebruikt kunnen worden in de Russische oorlogsindustrie.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 12:40 schreef skysherrif het volgende:
Su-57 neergestort nabij Moskou, piloot leeft nog
nazi's zijn geen joden, homo en alles hatende moordlustige mensen.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:41 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
https://t.me/poisk_in_ua/253817
lol
quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
nazi's zijn geen joden, homo en alles hatende moordlustige mensen.
nee nazi's zijn de volkeren die zich niet onderwerpen aan rusland, zoals (nazi) duitsland deed tijdens de 2e wereldoorlog. maar ook oostduitsland in de jaren 80 deed.
Broer watquote:Op donderdag 23 juli 2026 15:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
nazi's zijn geen joden, homo en alles hatende moordlustige mensen.
nee nazi's zijn de volkeren die zich niet onderwerpen aan rusland, zoals (nazi) duitsland deed tijdens de 2e wereldoorlog. maar ook oostduitsland in de jaren 80 deed.
En eindigt op underwaffen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:41 schreef oheng het volgende:
De redding voor rusland is nabij:
RIA: Putin discussed the production of advanced weapons with the Security Council.
12 letters begint met een W
Ik kan die pagina's die je altijd post trouwens nooit bekijken. Eerst een Google-pagina die zegt dat 'ie het niet vertalen kan. En als ik dan "ga naar original page" doe, zegt 'ie dat de pagina niet bereikbaar is. Is ria.ru eventueel op de EU-banlijst?quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:41 schreef oheng het volgende:
De redding voor rusland is nabij:
RIA: Putin discussed the production of advanced weapons with the Security Council.
12 letters begint met een W
RIA: Oil loading has been suspended at the Caspian Pipeline Consortium's (CPC) marine terminal.
Details over deze olie overslag staan op de wiki.
Bij mij werkt het meestal wel,net nog even geprobeerd zonder vpn aan.. Ligt misschien aan je browser instellingen?quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan die pagina's die je altijd post trouwens nooit bekijken. Eerst een Google-pagina die zegt dat 'ie het niet vertalen kan. En als ik dan "ga naar original page" doe, zegt 'ie dat de pagina niet bereikbaar is. Is ria.ru eventueel op de EU-banlijst?
ria punt ru wordt soms geblokkeerd door sommige providers. Ik heb weleens blokkade pagina's gezien.quote:Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik kan die pagina's die je altijd post trouwens nooit bekijken. Eerst een Google-pagina die zegt dat 'ie het niet vertalen kan. En als ik dan "ga naar original page" doe, zegt 'ie dat de pagina niet bereikbaar is. Is ria.ru eventueel op de EU-banlijst?
Of dit nu zo slim is...quote:Fedorov zegt in een schriftelijke verklaring dat hij uitsluitend minister van Defensie wil zijn. “Geen enkele andere functie beschikt over de daadwerkelijke bevoegdheid om corruptie bij aanbestedingen te bestrijden, de transformatie van het leger te voltooien en asymmetrische operaties tegen de vijand te plannen en uit te voeren”, aldus Fedorov.
Stukje denazificatie.quote:Op donderdag 23 juli 2026 15:41 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
https://t.me/poisk_in_ua/253817
lol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |