abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221409669
quote:
19s.gif Op donderdag 23 juli 2026 01:29 schreef TwenteFC het volgende:
Schijnbaar nog een Wild Berries? heb alleen nog geen afbeeldingen/bevestiging gezien behalve wat fik van een afstand. Zou anders nummer 4 zijn en met 100.000m2 ook geen kleintje.

[ x ]
twitter
pi_221409672

Volgens russen zou ook een wildberries locatie in Samara (85000m2) onder aanval zijn.
  donderdag 23 juli 2026 @ 02:09:12 #153
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_221409691
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2026 21:16 schreef 007700 het volgende:
[ link | afbeelding ]
:D

En ik vind AI plaatjes niet snel leuk
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_221410923
twitter
While unconventional, this decision would fundamentally reshape infantry tactics, logistics, and battlefield doctrine.
pi_221411987
Russia Suspends Bond Auctions: Could Putin Default?
Bekijk deze YouTube-video
Russia's bond yields continue to rise; yet, no one wants to buy them. We're taking a look at what a recent announcement by the Kremlin on the issuance of bonds means and why it is genuinely bad news for Putin.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_221412261
Su-57 neergestort nabij Moskou, piloot leeft nog
pi_221412777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 11:58 schreef Digi2 het volgende:
Russia Suspends Bond Auctions: Could Putin Default?
Russia's bond yields continue to rise; yet, no one wants to buy them. We're taking a look at what a recent announcement by the Kremlin on the issuance of bonds means and why it is genuinely bad news for Putin.
Ja altijd wel leuk om de OFZ's te volgen de afgelopen maanden. _O-
De ratio's zijn soms wild, en steeds vaker worden de opbrengsten bij lange na niet gehaald.
pi_221412902
Nieuwste sanctiepakket alsnog een akkoord gekregen in de EU
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 23 juli 2026 @ 13:58:46 #159
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221413044
quote:
Drone attacks on Russian online retailer Wildberries: reaction in the Russian press
Putin is maar druk met standbeelden oprichten voor de helden van de historie

[ Bericht 17% gewijzigd door michaelmoore op 23-07-2026 15:19:33 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221413297

Verhelderende video met zaken die we al wisten en zaken die nieuw kunnen zijn.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_221413595
https://www.bnr.nl/nieuws(...)anctiepakket-bereikt

quote:
Akkoord over het 21e sanctiepakket van de EU bereikt

De EU-lidstaten hebben na maandenlang onderhandelen een akkoord bereikt over het 21e sanctiepakket tegen Rusland, laat een hoge EU-diplomaat weten. Het gaat om een politiek akkoord; het formele schriftelijke akkoord wordt donderdagmiddag afgerond, aldus de diplomaat.

Voor de sancties is instemming van alle 27 lidstaten nodig. Griekenland lag lang dwars, vanwege het voorstel om geen Russisch vloeibaar aardgas (LNG) naar niet-EU-landen door te voeren. Er is nu afgesproken dat er een uitzondering geldt voor energiecontracten die voor de invasie van Rusland in Oekraïne (24 februari 2022) zijn gesloten.

Er is in ieder geval afgesproken dat het prijsplafond voor Russische olie met een jaar wordt verlengd. Ook komen er meer reisbeperkingen voor Russen die in het leger hebben gezeten. Verder komen er meer Russische boten, individuen en banken op de EU-sanctielijst, net als handelsbeperkingen voor producten die mogelijk gebruikt kunnen worden in de Russische oorlogsindustrie.
Goed dat Griekenland hun zin heeft gehad en de verstoring van de energievoorziening aldaar gedempt wordt.
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_221413674

https://t.me/poisk_in_ua/253817
lol

[ Bericht % gewijzigd door Jippie op 23-07-2026 16:48:16 ]
pi_221413684
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 12:40 schreef skysherrif het volgende:
Su-57 neergestort nabij Moskou, piloot leeft nog
twitter

Volgens bekend Russisch aviatie kanaal Fighterbomber ging het om een Engine Failure.
pi_221413692
quote:
nazi's zijn geen joden, homo en alles hatende moordlustige mensen.

nee nazi's zijn de volkeren die zich niet onderwerpen aan rusland, zoals (nazi) duitsland deed tijdens de 2e wereldoorlog. maar ook oostduitsland in de jaren 80 deed.
pi_221413703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 15:47 schreef Korenfok het volgende:

[..]

nee nazi's zijn de volkeren die zich niet onderwerpen aan rusland, zoals (nazi) duitsland deed tijdens de 2e wereldoorlog. maar ook oostduitsland in de jaren 80 deed.
pi_221413768
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 15:47 schreef Korenfok het volgende:

[..]

Broer wat
pi_221413803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 15:48 schreef skysherrif het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ik probeer een russische herdefiniëren van de nazi's. Of heb je een logischere verklaring
pi_221413948
De redding voor rusland is nabij:
RIA: Putin discussed the production of advanced weapons with the Security Council.
12 letters begint met een W

RIA: Oil loading has been suspended at the Caspian Pipeline Consortium's (CPC) marine terminal.
Details over deze olie overslag staan op de wiki.

Originele website gebruikt.

[ Bericht 5% gewijzigd door oheng op 23-07-2026 17:51:59 ]
pi_221414012
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:41 schreef oheng het volgende:
De redding voor rusland is nabij:
RIA: Putin discussed the production of advanced weapons with the Security Council.
12 letters begint met een W

En eindigt op underwaffen?
pi_221414023
quote:
Ik kan die pagina's die je altijd post trouwens nooit bekijken. Eerst een Google-pagina die zegt dat 'ie het niet vertalen kan. En als ik dan "ga naar original page" doe, zegt 'ie dat de pagina niet bereikbaar is. Is ria.ru eventueel op de EU-banlijst?
pi_221414101
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Ik kan die pagina's die je altijd post trouwens nooit bekijken. Eerst een Google-pagina die zegt dat 'ie het niet vertalen kan. En als ik dan "ga naar original page" doe, zegt 'ie dat de pagina niet bereikbaar is. Is ria.ru eventueel op de EU-banlijst?
Bij mij werkt het meestal wel,net nog even geprobeerd zonder vpn aan.. Ligt misschien aan je browser instellingen?
pi_221414344
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juli 2026 16:57 schreef MaxMark het volgende:

[..]
ria punt ru wordt soms geblokkeerd door sommige providers. Ik heb weleens blokkade pagina's gezien.

Ik post voortaan wel de originelen, want soms kun je problemen krijgen met het opvragen van de originele pagina's. Bovendien gebruikt Google sinds 2 weken AI voor hun vertalingen wat een absolute nachtmerrie is om te lezen.
  donderdag 23 juli 2026 @ 17:55:17 #173
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221414357
RUZZIA MOET FAILLIET
Zodat ze stoppen met de Oorlog en de soldaten terug naar huis halen en Krim en Marioepol teruggeven
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_221414459
quote:
Fedorov zegt in een schriftelijke verklaring dat hij uitsluitend minister van Defensie wil zijn. “Geen enkele andere functie beschikt over de daadwerkelijke bevoegdheid om corruptie bij aanbestedingen te bestrijden, de transformatie van het leger te voltooien en asymmetrische operaties tegen de vijand te plannen en uit te voeren”, aldus Fedorov.
Of dit nu zo slim is...
pi_221414485
quote:
Stukje denazificatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')