Zo heerlijk ditquote:
Die heb ik ook, zo lekker groot en sappigquote:
Wil je ook een paar? Boom geeft echt verschrikkelijk veel dit jaar, nog nooit zo barstensvol gezien.quote:Op zondag 26 juli 2026 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo heerlijk dit
[..]
Die heb ik ook, zo lekker groot en sappig
Jaaaaaaaaaa, woon je dichtbij?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Wil je ook een paar? Boom geeft echt verschrikkelijk veel dit jaar, nog nooit zo barstensvol gezien.
In hetzelfde kleine land?quote:Op zondag 26 juli 2026 20:09 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa, woon je dichtbij?
Alle foto's foetsjiequote:Op zondag 26 juli 2026 20:12 schreef FutureFairytale het volgende:
Met Kruidvat actie naar Happy Italy gedaan. Doen we niet meer, nadat we veel lekkerdere pizza's/pasta's hebben gegeten. Was een voldoende, wel grote porties.
Spicy chicken met extra parmezaan.
[ link | afbeelding ]
Tartufo chicken met extra chili (niet geproefd).
[ link | afbeelding ]
Italian Mess (citroen)
[ link | afbeelding ]
Cheesecake met vanilleijs en tova saus.
[ link | afbeelding ]
Ging ook wel duidelijk tegen de richtlijnen inquote:
Zo klein vind ik het niet maar wel lief, bedankt!quote:
Huh wat stom, alsof ik er vervelende dingen op heb gezet.quote:
Foei!quote:Op maandag 27 juli 2026 12:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zo klein vind ik het niet maar wel lief, bedankt!
[..]
Huh wat stom, alsof ik er vervelende dingen op heb gezet.
quote:
Heerlijk! Ga gelijk vanavond ook shakes maken, met vanille en aardbeienquote:Op maandag 27 juli 2026 12:46 schreef Molo het volgende:
Milkshakes gemaakt van bevroren aardbeien, beetje suiker, melk en beetje room
Jij bent niet zuinig met de ketchup.quote:
Smulrol?quote:
zeker. Al eet ik hem liever daar dan kan er ook nog sucuk op.. te lekker. Beter dan hasret.quote:
Lekker op brioche!quote:Op maandag 27 juli 2026 18:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Smulrol?
Hier zo hamburgers bouwen op brioche broodjes
Heb coeur de boeuf tomaten erbij, benieuwd of die beetje lekker zijn
Net trouwens een mcflurry met popcorn gedeeld met dochter. Vond het lekker maar wel weinig popcorn, gaan we thuis ook eens maken. Denk wel dat zoute popcorn erbij lekkerder is
quote:
Avondeten klinkt goed!quote:Op maandag 27 juli 2026 21:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Shakes met melk (geen room) waren lekker en had naan met hummus, komkommer, feta en halfgedroogde tomaatjes.
Nu pizza margherita chips. Echt weer een flauwe hap van Lays.
prima foto. foto's van eten zijn sowieso trickyquote:Op dinsdag 28 juli 2026 17:39 schreef Sarabi het volgende:
[ link | afbeelding ]
tijdelijke afbeelding hosten
Taco's met pulled chicken bij Casa Caracole
Geen mooie foto maar wel erg lekker
In mijn eentje 2 kilo weggewerkt. Heerlijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 14:29 schreef golfer het volgende:
Vanavon maak ik voor mijzelf een pan met grote gekookte mosselen van Prins en Dingemanse met mosselgroenten.
Prachtig merk wel en ze hebben echt goed spul. Keer op rondleiding geweest.quote:Op dinsdag 28 juli 2026 18:45 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuwe pastasauzen van Brandt en Levie.
Blik opwarmen en klaar.
Deze is wel goed pittig.
Weet alleen niet of ik 8 of 9 euro voor een blik over zou hebben.
Pittige worst en een blik tomaten en je hebt meer saus voor hetzelfde geld.
Deze was in de aanbieding 6 euro. Zit wel weinig troep in. Dus dat is prima.
Wat liefquote:Op dinsdag 28 juli 2026 20:47 schreef Goitske het volgende:
[ afbeelding ]
Onze 12 jarige wilde koken vandaag en dit had hij vorige week met zijn groepje moeten maken bij de scouting
Het is een flatbread met kipburger coleslaw, komkommer en avocado
Bohquote:Op dinsdag 28 juli 2026 21:47 schreef Sarabi het volgende:
En nog churros met karamelsaus als toetje
[ link | afbeelding ]
Tijd om weer naar huis te gaan
Altijd jammer als wat je wilt, niet kanquote:Op woensdag 29 juli 2026 17:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
had zo'n zin in wortels met aardappelpuree en een spinazie/kaasrondo
Wortels waren niet meer eetbaar
Dus maar courgette met couscous en de rondo. Prima hoor, maar niet wat ik wilde
Ik zag toch echt geen blote tetten of vagijnen op je vorige foto's ofzo. Vaag gedoe zegquote:Op woensdag 29 juli 2026 20:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[ link | afbeelding ]
Was verjaardagkoffie zonder airco. Geen aanrader, het gebak en de drankjes wel.![]()
Vanavond knoflookkip (hele bol), Koreaanse komkommersalade en gebakken aardappels. Toe Oppo chocoladeijs.
Volgens mij wordt de foto weer geweigerd.
quote:Op woensdag 29 juli 2026 20:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zag toch echt geen blote tetten of vagijnen op je vorige foto's ofzo. Vaag gedoe zeg
Gebak en koffie zien er goed uit
Ik heb gisteren en vandaag mijn flat whites met Jersey melk gemaakt trouwens, man, dàt was lekker
Goeie extreem romige melk, en lekkere smaak![]()
Ga ik maar geen standaard van maken gezien dat vetpercentage ervan maar lekker was het wel
Die pasta's zien er echt goed uit! Wordt genieten.quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Pacenti Ravioli. Voor B. gevuld met oudwijker fiore kaas en voor mij gevuld met gamba met een romige saliesaus. Daarbij een frisse rauwkost salade en een gebakken restant bavette en wat gebakken Italiaanse worstjes.
Zijn ook superlekker. Helaas wel 14 euro per pak ravioli.quote:
Jemig, dan zonder saus zijn restaurantprijzen. Is 1 pak voor 1 portie?quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Zijn ook superlekker. Helaas wel 14 euro per pak ravioli.
Het zijn voor ons wel meerdere porties.quote:Op donderdag 30 juli 2026 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Jemig, dan zonder saus zijn restaurantprijzen. Is 1 pak voor 1 portie?
Aiaiai, dat ziet er allemaal overheerlijk uitquote:Op donderdag 30 juli 2026 13:06 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik Pacenti Ravioli. Voor B. gevuld met oudwijker fiore kaas en voor mij gevuld met gamba met een romige saliesaus. Daarbij een frisse rauwkost salade en een gebakken restant bavette en wat gebakken Italiaanse worstjes.
quote:Op donderdag 30 juli 2026 13:06 schreef golfer het volgende:
Leuke verzameling.quote:Op donderdag 30 juli 2026 10:09 schreef Karzai het volgende:
Iemand trek in een borrel?
[ afbeelding ]
Recept? Heb hier ook nog een kool liggen waar ik niks meer mee doequote:Op donderdag 30 juli 2026 16:47 schreef Kanaroe het volgende:
Heb een paar potten 'atjar' gemaakt, met witte kool, winterwortel en rode ui
Hm! Of je was heel boos op die komkommer of je gaat iets als tzatziki maken.quote:
Weckpot, suiker, azijn.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:28 schreef 111210 het volgende:
[..]
Recept? Heb hier ook nog een kool liggen waar ik niks meer mee doe
‘Vegageval’quote:Op vrijdag 31 juli 2026 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Paprika, ui, rijst en vegagevalwas weer lekker
Haha, het is een recept.quote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hm! Of je was heel boos op die komkommer of je gaat iets als tzatziki maken.
Denk dat woede de meest aannemelijke situatieschets is![]()
Klinkt heel erg goedquote:Op vrijdag 31 juli 2026 18:27 schreef Blues het volgende:
[..]
Haha, het is een recept.
Smashed Cucumbers![]()
Je slaat de komkommers 'plat' snijdt in brokken, zout erover en 10 min uitlekken.
Dressing maken:
Sojasaus, sesamolie, rijstwijn, chiliolie, suiker en paar kleingesneden tenen knoflook.
De uitgelekte komkommer een tijd in de dressing wegzetten in de koelkast om in te trekken.
Op het bord nog wat bosui en sesamzaadjes eroverheen strooien.
Daarbij kocht ik bij de visboer kibbeling van kabeljauw met ravigottesaus.
Prima maaltje![]()
[ link | afbeelding ]
Halve witte kool fijn gesneden (graties gekregen van marktgroenteboer, dus extra lekkerquote:Op vrijdag 31 juli 2026 16:28 schreef 111210 het volgende:
[..]
Recept? Heb hier ook nog een kool liggen waar ik niks meer mee doe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |