abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2026 @ 12:43:12 #51
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221391558
Er kan trouwens ook best een commerciële variant komen van de NPO, waar alle programma's die wel goed liggen of varianten daarvan overgeheveld worden
Dat is met Frank Visser ook gelukt.
Ben je van dat hele staatsgezeik af.
pi_221391565
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 10:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De NPO is een woke-links extremistisch staatsbestel en ON is een rechts recht voor de raap platform. Doe zelf de wiskunde. :')

Trouwens geen enkel probleem, kunnen ze gewoon on-line verder gaan. In deze tijd kun je als omroep net zo goed zonder de NPO als de NS zonder kolen. _O-
NPO trekt ook alleen nog maar boomer-publiek en een handjevol burgerlullen die boer zoekt vrouw of first dates wil zien. :')

Veel van die ideologisch gedreven drek vanuit de VPRO bijvoorbeeld wordt nauwelijks bekeken, maar er blijft tegelijkertijd wel onevenredig veel geld naartoe gaan. Neem een Sophie Straat die flink gepusht wordt door de publieke omroep, maar alsnog nauwelijks views of streams binnenhaalt online. Je hebt ook best veel van die NPO wokies die dan een podcast of youtube kanaal ofzo beginnen en een paar honderd views max binnenhalen. _O-
Dutch travel maniac heeft videos die een miljoen views hebben, zelfs de NPO kan daar alleen maar van dromen. :D
De publieke omroep is echt kampioen astroturfing, alleen daarom mag je die hele bende al opdoeken.
  maandag 20 juli 2026 @ 12:44:17 #53
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221391568
En dan zijn er mensen die met droge ogen pretenderen dat de publieke omroep onafhankelijk is. _O-
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221391571
Bekijk deze YouTube-video

ON is de enige omroep waar de traditionele Zwarte Piet nog hoog in het vaandel staat, itt SBS / WNL
pi_221391584
Heel de npo moet per volgend jaar afgeschaft worden. Het is totaal achterhaald en tegenwoordig niet meer dan een propagandavehikel van linkse partijen.

Sluitem, geld beter besteden en het personeel moet maar op zoek gaan naar fatsoenlijk werk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  maandag 20 juli 2026 @ 12:47:54 #56
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221391588
quote:
4s.gif Op maandag 20 juli 2026 12:43 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
NPO trekt ook alleen nog maar boomer-publiek en een handjevol burgerlullen die boer zoekt vrouw of first dates wil zien. :')

Veel van die ideologisch gedreven drek vanuit de VPRO bijvoorbeeld wordt nauwelijks bekeken, maar er blijft tegelijkertijd wel onevenredig veel geld naartoe gaan. Neem een Sophie Straat die flink gepusht wordt door de publieke omroep, maar alsnog nauwelijks views of streams binnenhaalt online. Je hebt ook best veel van die NPO wokies die dan een podcast of youtube kanaal ofzo beginnen en een paar honderd views max binnenhalen. _O-
Dutch travel maniac heeft videos die een miljoen views hebben, zelfs de NPO kan daar alleen maar van dromen. :D
De publieke omroep is echt kampioen astroturfing, alleen daarom mag je die hele bende al opdoeken.
Dat bedoel ik.
Ergens best wel zonde, volgens ouderen die ik spreek was er in vroeger jaren geen spoortje ideologie bij de NPO te bekennen. Mooie leuke spelshow's, series en informatieve programma's.
Ergens midden jaren 90 ging er iets gruwelijk mis.
  maandag 20 juli 2026 @ 12:52:08 #57
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_221391601
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 11:27 schreef DrDentz het volgende:
De gewone mensen in de wijk, zeg maar Henk en Ingrid, moeten ook bediend worden door de NPO. Die willen geen Zomergasten of andere links-intellectuele programma's. Die hebben nu alleen TROS Muziekfeest op het plein en Ongehoord Nederland. Dan pak je hun enige omroep buiten de commercieëlen af.
Blijkbaar willen de verondersteld Links Intellectuelen dit ook niet, want Zomergasten verdwijnt omdat er te weinig kijkers zijn.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_221391606
quote:
6s.gif Op maandag 20 juli 2026 10:08 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Zouden ze idd kunnen doen. Opgerot Nederland, Onbekwaam Nederland, Ondoordacht Nederland, Onontwikkeld Nederland.
Vergeet vooral niet Onderbuik Nederland.

quote:
Maar niet in het bestel. Er is vast wel een muffig uithoekje in het medialandschap te vinden voor deze figuren.
Liever totaal niet op TV. Die omroep geeft de wappies in onze maatschappij iets als basis om te gebruiken voor hun volstrekt achterlijke verhalen.
pi_221391618
De altijd onafhankelijke NPO die louter objectieve niet-vooringenomen journalistiek bedrijft wil gewoon censuur toepassen op een ander geluid dan woke, pro-migratie en oikofobie die je bij de andere omroepen treft.

De NPO is gewoon een klankbord voor links-progressieve partijen waar zij hun propaganda de ether in slingeren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 20 juli 2026 @ 12:58:19 #60
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221391620
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 12:54 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]
Vergeet vooral niet Onderbuik Nederland.
[..]
Liever totaal niet op TV. Die omroep geeft de wappies in onze maatschappij iets als basis om te gebruiken voor hun volstrekt achterlijke verhalen.
Onderzoekend Nederland hoor ik net van mij neefje uit Paraguay. Dat zou ze ook prima staan ;)
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221391624
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 12:52 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Blijkbaar willen de verondersteld Links Intellectuelen dit ook niet, want Zomergasten verdwijnt omdat er te weinig kijkers zijn.
Die sterven langzaam uit, de lineair tv-kijkende boomers zijn ondertussen 70 / 80 jaar oud. Jongeren hebben een TikTok-aandachtsspanne van 8 seconden, die kunnen geen avondvullend programma Zomergasten aan.
pi_221391890
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 12:47 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Dat bedoel ik.
Ergens best wel zonde, volgens ouderen die ik spreek was er in vroeger jaren geen spoortje ideologie bij de NPO te bekennen. Mooie leuke spelshow's, series en informatieve programma's.
Ergens midden jaren 90 ging er iets gruwelijk mis.
Toen was er ook alleen maar Ned 1, 2 en 3.
En idd een stuk beter.
  maandag 20 juli 2026 @ 14:30:01 #63
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221392054
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 12:59 schreef DrDentz het volgende:

[..]
Die sterven langzaam uit, de lineair tv-kijkende boomers zijn ondertussen 70 / 80 jaar oud. Jongeren hebben een TikTok-aandachtsspanne van 8 seconden, die kunnen geen avondvullend programma Zomergasten aan.
Gek genoeg luisteren veel jongeren wel naar podcasts, deels ter ontspanning en deels om juist wel ergens in op te kunnen gaan. Vaak variëren ze van een half uur tot heel erg lang.

Sommige podcasts hebben een bepaald soort diepzinnigheid (of de suggestie ervan) die doet denken aan Zomergasten zonder beeld. Misschien scheelt het wel dat er geen beeld bij zit.
pi_221392323
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 12:52 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Maar het kwam wel mooi uit om het stoppen te verkopen als gevolg van de bezuinigingen van het kabinet.
-
pi_221392339
quote:
12s.gif Op maandag 20 juli 2026 09:41 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Desinformatie en misinformatie heeft geen politieke kleur. Het is een kwaliteitsprobleem.
Dit is ook maar een mening, en nog een verdraaid slechte ook.
Als je wat beter kijkt dan zie je dat desinformatie en misinformatie bijna altijd een politieke kleur heeft.
-
  maandag 20 juli 2026 @ 15:16:13 #66
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221392372
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 15:07 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dit is ook maar een mening, en nog een verdraaid slechte ook.
Als je wat beter kijkt dan zie je dat desinformatie en misinformatie bijna altijd een politieke kleur heeft.
Ik vind het een zeer goede mening, want het komt tot de kern van de zaak. Kwalitatief goede journalistiek bedrijven ongeacht politieke voorkeur. Daar voldoet ON niet aan, naast samenwerking en cliëntelisme. En dat des- en misinformatie een politieke kleur bevatten is natuurlijk een open deur. Dat is de hele bedoeling erachter. Onzin opdissen om emoties te triggeren en denkbeelden te beinvloeden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Koekoekmakto op 20-07-2026 15:38:53 ]
pi_221392476
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2026 15:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik vind het een zeer goede mening, want het komt tot de kern van de zaak. Kwalitatief goede journalistiek bedrijven ongeacht politieke voorkeur. Daar voldoet ON niet aan, naast samenwerking en cliëntelisme. En dat des- en misinformatie een politieke kleur bevatten is natuurlijk een open deur. Dat is de hele bedoeling erachter. Onzin opdissen om emoties te triggeren en denkbeelden te beinvloeden.
Ok, omdat het "bevatten van een politieke kleur" een open deur is kun jij het ook aanduiden met "geen politieke kleur".
Helemaal duidelijk.
-
  maandag 20 juli 2026 @ 15:54:41 #68
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221392499
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 14:30 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Gek genoeg luisteren veel jongeren wel naar podcasts, deels ter ontspanning en deels om juist wel ergens in op te kunnen gaan. Vaak variëren ze van een half uur tot heel erg lang.

Sommige podcasts hebben een bepaald soort diepzinnigheid (of de suggestie ervan) die doet denken aan Zomergasten zonder beeld. Misschien scheelt het wel dat er geen beeld bij zit.
Ja, kunt een podcast luisteren terwijl je bent aan het hardlopen, tuinieren, poetsen…
Wie dit leest is een lezer van dit
  maandag 20 juli 2026 @ 15:55:15 #69
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221392504
quote:
14s.gif Op maandag 20 juli 2026 15:16 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Ik vind het een zeer goede mening, want het komt tot de kern van de zaak. Kwalitatief goede journalistiek bedrijven ongeacht politieke voorkeur. Daar voldoet ON niet aan, .
Maar de NOS ook niet, en dat is door de jaren heen duidelijk gebleken.
- verboden woordenlijst
- diversiteitsbokaal
- het moedwillig negeren van negatieve berichtgeving over linkse politici en christenvervolging.
- verziekte werksfeer en angstcultuur.

[ Bericht 0% gewijzigd door Joopklepzeiker op 20-07-2026 16:13:00 ]
  maandag 20 juli 2026 @ 15:56:03 #70
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221392510
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 15:48 schreef quo_ het volgende:

[..]
Ok, omdat het "bevatten van een politieke kleur" een open deur is kun jij het ook aanduiden met "geen politieke kleur".
Helemaal duidelijk.
Graag gedaan
  maandag 20 juli 2026 @ 16:03:26 #71
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221392542
quote:
1s.gif Op maandag 20 juli 2026 15:55 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Maar de NOS ook niet, en dat is door de jaren heen duidelijk gebleken.
- verboden woordenlijst
- diversiteitsbokaal
- het moedwillig negeren van negatieve berichtgeving over linkse politici en christenvervolging l.
- verziekte werksfeer en angstcultuur.
Dat zijn idd goede punten. Het bestaan van een verboden woordenlijst weet ik niet, maar het kiezen van andere woorden staat iedereen vrij. Diversiteitsbokaal vind ik geen probleem. De uniformiteitsbokaal mag van mij idd wat vaker in de kast. Het negeren van negatieve berichtgeving over bepaalde groepen zie ik niet. Wat ik wel soms zie is een iets te voorzichtige omschrijving van daders.Over die werksfeer. Daar zijn ze geloof ik mee bezig om die te verbeteren heb ik begrepen. Dat zou ON ook eens moeten doen ipv rollebollend over de straat gaan zoals bij Karskens. Over het eerdere punt van Sylvana had je gelijk. Daarentegen worden er ook veel rechtse politici uitgenodigd bij de NPO (Eerdmans, Markushouwer, Klein). Dat heft elkaar een beetje op.

.
  maandag 20 juli 2026 @ 16:14:11 #72
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221392588
quote:
15s.gif Op maandag 20 juli 2026 16:03 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Dat zijn idd goede punten. Het bestaan van een verboden woordenlijst weet ik niet, maar het kiezen van andere woorden staat iedereen vrij. Diversiteitsbokaal vind ik geen probleem. De uniformiteitsbokaal mag van mij idd wat vaker in de kast. Het negeren van negatieve berichtgeving over bepaalde groepen zie ik niet. Wat ik wel soms zie is een iets te voorzichtige omschrijving van daders.Over die werksfeer. Daar zijn ze geloof ik mee bezig om die te verbeteren heb ik begrepen. Dat zou ON ook eens moeten doen ipv rollebollend over de straat gaan zoals bij Karskens. Over het eerdere punt van Sylvana had je gelijk. Daarentegen worden er ook veel rechtse politici uitgenodigd bij de NPO (Eerdmans, Markushouwer, Klein). Dat heft elkaar een beetje op.

.
Ik zeg nog maar één ding.
Pim Fortuyn.
Rest my case.
  maandag 20 juli 2026 @ 17:43:45 #73
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221392944
quote:
15s.gif Op maandag 20 juli 2026 09:35 schreef Koekoekmakto het volgende:
Als je in het publieke bestel wilt zitten moet je je houden aan de regels van dat bestel. Geen gesubsidieerde plek geven aan ophitserij, desinformatie of misinformatie. Doe dat maar ergens anders.
Maar alle regels worden dan precies overtreden? Want dat kan ik niet lezen. Dat Raisa vindt dat kinderen op school teveel woke geïndoctrineerd zijn kan toch niet tegen de regels zijn.
The End Times are wild
pi_221392961
Niks censuur, aan de regels houden of anders zelf iets beginnen.

Terug naar de matrassenverkoop voor de presentatrice.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 20 juli 2026 @ 17:57:12 #75
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_221392991
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2026 17:48 schreef spectrumanalyser het volgende:
Niks censuur, aan de regels houden of anders zelf iets beginnen.

Terug naar de matrassenverkoop voor de presentatrice.
Wat zijn de regels dan en waarmee heeft ON die overtreden. Dat ze vinden dat er teveel lhbqit-propaganda is op scholen is een mening, niet strafbaar.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')