"Feiten zijn ook maar gewoon meningen bro!"quote:Op maandag 20 juli 2026 09:45 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Jij bepaalt niet voor mij wat 'desinformatie' is. De overheid ook niet.
'Dat nieuws bevalt me niet' zit een beetje in de categorie 'deze wetenschap bevalt me niet'. De bias is sterker dan de nieuwsgierigheid en ontvankelijkheid.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Feiten zijn ook maar gewoon meningen bro!"_!
Even aangepast.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De NPO is een woke-links extremistisch staatsbestel en ON is een rechts recht voor de raap platform. Doe zelf de wiskunde.![]()
Dat geldt voor alle omroepen natuurlijk.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:43 schreef Pegos het volgende:
ON is een actiegroep die bepaalde doelen wil bereiken. Daarom wordt er doelbewust bijvoorbeeld geen hoor en wederhoor toegepast en komen er vrijwel geen andere geluiden aan bod bij de nogal extreme geponeerde stellingen die veelal totaal niet verkondigen wat de objectieve werkelijkheid weergeeft.
Daar is op zich niets op tegen als je anderen en de samenleving niet schaadt.
Maar een actiegroep probeert nu eenmaal een eenzijdig beeld te schetsen om de doelen die zij nastreven duidelijk neer te zetten zonder enige nuance.
ON kan blijven bestaan en zelfstandig buiten of naast het publieke stelsel opereren.
Er staat hen, noch anderen, niets in de weg om vrije meningsuiting te realiseren.
Als er onwaarheden, smaad en laster, haat en oproepen of ondersteuning van geweld en dergelijke strafbare feiten worden verspreid zullen ze er rekening mee moeten houden dat ze juridisch stevig aangepakt kunnen worden.
Ben jij Mod?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:02 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Even aangepast.
De NPO vind ik een woke-links extremistisch staatsbestel.
Brengen als feit vs brengen als mening.
Klopt, een PO-breed kwaliteits- en integriteitsprobleem. Meten met twee maten vanwege de politieke kleur.quote:Op maandag 20 juli 2026 09:41 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Desinformatie en misinformatie heeft geen politieke kleur. Het is een kwaliteitsprobleem.
Treurig, maar helaas wel waar.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
"Feiten zijn ook maar gewoon meningen bro!"_!
Nee, ik help je met het relativeren van je eigen mening.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Ben jij Mod?
Bovendien blijft dat laatste alsnog wel overeind als feit. Lineaire tv is voor bejaardentehuizen.
Ze hebben altijd de Nostalgie-zender nog.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:27 schreef DrDentz het volgende:
De gewone man in de wijk, zeg maar Henk en Ingrid, moeten ook bediend worden door de NPO. Die willen geen Zomergasten of andere links-intellectuele programma's. Die hebben nu alleen TROS Muziekfeest op het plein en Ongehoord Nederland. Dan pak je hun enige omroep buiten de commercieëlen af.
Godsamme, hoe zeg je “ik ben extreem rechts” zonder het te zeggen. Maar goed dat wisten we hier alquote:Op maandag 20 juli 2026 10:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
PowNed is niet te onderscheiden van BNN/Vara, is inmiddels ook helemaal progressief links geworden. Zou ooit het 'bestel gaan opblazen'..
Als je je niet aan de afgesproken regels wil houden zoek je maar een andere omroep.quote:Het Commissariaat voor de Media, dat toezicht houdt op de publieke omroep, stelde onlangs vast dat er sprake is van belangenverstrengeling binnen de omroep. De NPO Ombudsman uitte herhaaldelijk inhoudelijke kritiek op de journalistieke inhoud van de omroep. En bovendien concludeerde een evaluatiecommissie onlangs dat ON zich herhaaldelijk niet aan de ‘Code Journalistiek Handelen’ heeft gehouden en dat daarmee de betrouwbaarheid van de publieke omroep als geheel onder druk is gezet.
Nou en?quote:Op maandag 20 juli 2026 11:35 schreef Knipoogje het volgende:
hoe zeg je “ik ben extreem rechts” zonder het te zeggen. Maar goed dat wisten we hier al
Kijk dan eens iets van PowNed's Sarah Bakker, dat is gewoon een linkse troela hoor, zou niet misstaan bij BNNVARA.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:35 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Godsamme, hoe zeg je “ik ben extreem rechts” zonder het te zeggen. Maar goed dat wisten we hier al
Beïnvloeding van het middenveld? Denkbeelden verspreiden? Het is misschien een soort van evangelisatieplicht om alles wat woke of links is aan te vallen. En met succes. Dat moet ik die rechtse roeptoeters nageven. De samenleving wordt steeds conservatiever.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:35 schreef nostra het volgende:
Lineaire tv is sowieso dood, dus waarom ze daaraan begonnen zijn is me een raadsel. In die contreien zijn vast wel wat mensen met centen en tijd teveel te vinden om Raisa en dat andere lekkere mokkel met vloeiend Amerikaans van een podcast/webcast te voorzien.
Dat ze alles wat niet in hun straatje past weg willen hebben zegt al genoeg hoe woke-links extremistisch ze zijn.quote:Op maandag 20 juli 2026 10:56 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De NPO is een woke-links extremistisch staatsbestel en ON is een rechts recht voor de raap platform. Doe zelf de wiskunde.![]()
Trouwens geen enkel probleem, kunnen ze gewoon on-line verder gaan. In deze tijd kun je als omroep net zo goed zonder de NPO als de NS zonder kolen.
Dat doen ze toch echt zelf. ON wilde graag in dat bestel, als ze zich dan niet aan de daarbij horende regels (willen) houden, moeten zij, Henk, Ingrid en wat verontwaardigde FOK!kers niet gaan janken als ze op hun vingers getikt worden.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:27 schreef DrDentz het volgende:
De gewone mensen in de wijk, zeg maar Henk en Ingrid, moeten ook bediend worden door de NPO. Die willen geen Zomergasten of andere links-intellectuele programma's. Die hebben nu alleen TROS Muziekfeest op het plein en Ongehoord Nederland. Dan pak je hun enige omroep buiten de commercieëlen af.
Het feit dat ze Sylvana Simons erg veel zendtijd gaven terwijl er praktisch geen hond naar keek zegt al genoeg.quote:Op maandag 20 juli 2026 12:02 schreef Koekoekmakto het volgende:
Extreem woke links. Extreem dom rechts. Iedereen doet maar een Schimmelpenninckje tegenwoordig.
Vraagje. Wat is er dan zo extreem woke links?
Tijd voor Max? Flikken Maastricht? Ik vertrek? Radar? Journaal? Nieuwsuur? Even tot hier?
Wat woke is voor onze rechts conservatieve vrienden is dat ze niet eens omvolking bespreekbaar mogen maken en volgens hun elke uur wel iets van transgender propaganda zouden uitzenden. Propaganda die niemand anders erin ziet of kan bewijzen maar zolang ze die mening maar vaak genoeg herhalen geloven die makkelijk te indoctrineren mensen het.. zoals Trump ook zegt ik hou van slecht opgeleide mensen..quote:Op maandag 20 juli 2026 12:02 schreef Koekoekmakto het volgende:
Extreem woke links. Extreem dom rechts. Iedereen doet maar een Schimmelpenninckje tegenwoordig.
Vraagje. Wat is er dan zo extreem woke links?
Ze hebben ook WNL nog.quote:Op maandag 20 juli 2026 11:27 schreef DrDentz het volgende:
De gewone mensen in de wijk, zeg maar Henk en Ingrid, moeten ook bediend worden door de NPO. Die willen geen Zomergasten of andere links-intellectuele programma's. Die hebben nu alleen TROS Muziekfeest op het plein en Ongehoord Nederland. Dan pak je hun enige omroep buiten de commercieëlen af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |