Slecht geslapenquote:Op zondag 19 juli 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe val je daar in hemelsnaam?
Slecht geslapen misschien?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoe val je daar in hemelsnaam?
Dit lijkt een simpele sleutelbeenbreuk. Misschien haalt hij de Vuelta nog.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zijn carričre zou ook zo maar eens klaar kunnen zijn.
Jumbo kan nu juist meer voor ritten gaan. Maakt ze leuker imoquote:Op zondag 19 juli 2026 16:59 schreef kilon het volgende:
De laatste spanning is wel weg, want naast UAE was Visma wel de enige ploeg die nog wat wilde doen tijdens een rit. Nu wordt het een week nog saaier. Wel meer kansen voor vluchters.
Pogacar-Rev-Seixasquote:
Als Pogi wil winnen, achtervolgt UAE sowieso nog welquote:Op zondag 19 juli 2026 16:59 schreef kilon het volgende:
De laatste spanning is wel weg, want naast UAE was Visma wel de enige ploeg die nog wat wilde doen tijdens een rit. Nu wordt het een week nog saaier. Wel meer kansen voor vluchters.
Gaan ze wel doen met Pidcock nog vooropquote:Op zondag 19 juli 2026 17:01 schreef WAvanBuren het volgende:
Slaat natuurlijk ook nergens om nu niet meer door te koersen.
Eens, veel te hard door die bocht. Aan de binnenkant bij die vluchtheuvel lagen ook wat kasseien, wellicht ging hij daarover.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Campenaerts gaat daar al de mist in door langs de verkeerde kant van de vluchtheuvel te rijden.
Te enthousiast bezig met het uitvoeren van het droomplan.
"Die mevrouw heeft de dag van haar leven."quote:Op zondag 19 juli 2026 16:59 schreef DeeBee het volgende:
Del Toro had een mooi kussen met die ploeggenoot waar hij op landde
Met Yates.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
UAE zal niet meer voor de rit gaan lijkt me.
Daar zeg je wat. Best kans dat ze het daar op gaan steken.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:00 schreef Bill_Hillie het volgende:
Jonas had natuurlijk concentratieproblemen door zijn gebroken nacht
Ja soit,.quote:
Mexicaanse peners zijn kleinquote:Op zondag 19 juli 2026 17:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
"Die mevrouw heeft de dag van haar leven."
Hoe het ook zij... ze gaat het niet meer vergeten.
Los van het gekreun in haar schoot.
Slecht zicht op de bocht, reden eigenlijk aan de verkeerde kant van de weg om goed in te kunnen sturen, concentratieverlies.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vreemde keuze ook om daar zo buitenom te gaan, dat was geen fijne hoek.
Als troost, want zojuist eentje gemist.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom krijgt de snor een bidon uit een auto van een andere ploeg?
Ik ben niet zo'n fan van sporters een blessure gunnen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:08 schreef Szura het volgende:
Nooit eens Pogacar waar we zo van verlost raken
Hij is ooit 's op die manier in LBL gecrasht.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:08 schreef Szura het volgende:
Nooit eens Pogacar waar we zo van verlost raken
Behalve als die valt?quote:
Dat lijkt me te vroeg. Die jongen is nog niet eens 30.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat er uit de evaluatie van vingegaard en Visma komt trouwens. Einde tijdperk moment wel
Vroegpensioen voor Jonas. Die heeft niks meer te winnen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat er uit de evaluatie van vingegaard en Visma komt trouwens. Einde tijdperk moment wel
Tweede, Tourmalet ook al gehad.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit pas de eerste paardencategoriebeklimming deze tour?
Het is ook maar een sleutelbeentje.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me te vroeg. Die jongen is nog niet eens 30.
Schuld van de UCI?quote:
Romandië en Zwitserland.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vroegpensioen voor Jonas. Die heeft niks meer te winnen.
Nou en? Hij heeft zo'n beetje alles gewonnen wat hij had kunnen winnen, Pogacar is en blijft veel beter, en van Trine mag het ook wel wat minder.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me te vroeg. Die jongen is nog niet eens 30.
quote:Op zondag 19 juli 2026 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van sporters een blessure gunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |