Als troost, want zojuist eentje gemist.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom krijgt de snor een bidon uit een auto van een andere ploeg?
Ik ben niet zo'n fan van sporters een blessure gunnen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:08 schreef Szura het volgende:
Nooit eens Pogacar waar we zo van verlost raken
Hij is ooit 's op die manier in LBL gecrasht.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:08 schreef Szura het volgende:
Nooit eens Pogacar waar we zo van verlost raken
Behalve als die valt?quote:
Dat lijkt me te vroeg. Die jongen is nog niet eens 30.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat er uit de evaluatie van vingegaard en Visma komt trouwens. Einde tijdperk moment wel
Vroegpensioen voor Jonas. Die heeft niks meer te winnen.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd wat er uit de evaluatie van vingegaard en Visma komt trouwens. Einde tijdperk moment wel
Tweede, Tourmalet ook al gehad.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is dit pas de eerste paardencategoriebeklimming deze tour?
Het is ook maar een sleutelbeentje.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me te vroeg. Die jongen is nog niet eens 30.
Schuld van de UCI?quote:
Romandië en Zwitserland.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vroegpensioen voor Jonas. Die heeft niks meer te winnen.
Nou en? Hij heeft zo'n beetje alles gewonnen wat hij had kunnen winnen, Pogacar is en blijft veel beter, en van Trine mag het ook wel wat minder.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat lijkt me te vroeg. Die jongen is nog niet eens 30.
quote:Op zondag 19 juli 2026 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van sporters een blessure gunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |