"Jonas is een geweldige kampioen en hij maakt mij ook een betere renner. We hebben de afgelopen jaren fantastische gevechten geleverd. Het is jammer dat de Tour zo eindigt voor hem."quote:Op zondag 19 juli 2026 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zet een paar euro in op Pogacar die in het interview na de finish meteen over Vingegaard begint. Lieve, aardige, sympathieke knul.
Ik word er nu al misselijk van.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik zet een paar euro in op Pogacar die in het interview na de finish meteen over Vingegaard begint. Lieve, aardige, sympathieke knul.
Jij zit er BOENK op.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Jonas is een geweldige kampioen en hij maakt mij ook een betere renner. We hebben de afgelopen jaren fantastische gevechten geleverd. Het is jammer dat de Tour zo eindigt voor hem."
De ondertiteling is al klaarquote:Op zondag 19 juli 2026 17:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
"Jonas is een geweldige kampioen en hij maakt mij ook een betere renner. We hebben de afgelopen jaren fantastische gevechten geleverd. Het is jammer dat de Tour zo eindigt voor hem."
Je wil hem scalperen aangezien hij kaal is?quote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We kunnen misschien wel even met de pet rond voor een stukje kappersbezoek van de familie Simmons.
Zoals hierboven al gezegd. Niet meer dan normaal dat zou elke renner/sporter in deze situatie zeggen al dan niet gemeend.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik word er nu al misselijk van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |