No. Just no.quote:
Ik twijfel nogquote:Op zondag 19 juli 2026 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
ANT zou een meer dan terechte wereldkampioen zijn, wat een talent.
en dan komt Monza nogquote:Op zondag 19 juli 2026 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel de race waarbij de motoren bij mij definitief door de mand zijn gezakt. Wat een trieste bedoening.
Het klinkt nergens naar en het lijkt ook nergens op.quote:
Dit is nooit gebeurd, geen straf.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 18 INCIDENT INVOLVING CARS 5 (BOR) AND 41 (LIN) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (16:16:14)
Wordt niksquote:Op zondag 19 juli 2026 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:
O>PIASTRI Hamilton is under investigation post-race for unsafe release. Stay within five seconds. Hamilton under investigation post-race.
Jep en Lewis wint tijdquote:
Wil je nog iets anders zien?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
We gaan nu 3 ronden naar karel kijken die niet dichterbij komt?
Is er precedent? lijkt mij gewoon een team boetequote:Op zondag 19 juli 2026 16:23 schreef Mano_ het volgende:
Voorspelling: Als Piastri binnen 5s van Hamilton blijft krijgt die laatste geen straf. Als dat niet zo is, krijgt hij 5s.
Goed idee, groetjes de stewards.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:23 schreef Mano_ het volgende:
Voorspelling: Als Piastri binnen 5s van Hamilton blijft krijgt die laatste geen straf. Als dat niet zo is, krijgt hij 5s.
Wat precies? Hij zakt alleen maar verder wegquote:
Helemaal niet. Mondjesmaat misschien.quote:
hij kan nog wat snellerquote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat precies? Hij zakt alleen maar verder weg
Een unsafe release levert altijd een tijdstraf op, tenzij in kwali of FP.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is er precedent? lijkt mij gewoon een team boete
Hij loert ookquote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Hadjar heeft ook wat gespaard zo te zien
idd..nu verliest ie weerquote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mondjesmaat misschien.
Tov achtervolger.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat precies? Hij zakt alleen maar verder weg
GP2engine.quote:
Mja, wat er gaande is rond P10 ziet er best leuk uit.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Wil je nog iets anders zien?
Misschien zitten er nog 1 of 2 schakelmomenten naar familielieden of ongeïnteresseerde celebs in, als we geluk hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
We gaan nu 3 ronden naar karel kijken die niet dichterbij komt?
quote:Op zondag 19 juli 2026 16:25 schreef Mano_ het volgende:
Rekenen is niet het sterkste vak van Ferrari
Please confirm.quote:
De moeder van Lando zie je ook nooit meerquote:Op zondag 19 juli 2026 16:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Misschien zitten er nog 1 of 2 schakelmomenten naar familielieden of ongeïnteresseerde celebs in, als we geluk hebben.
Hadjar 13 seconden achter Max. Prima gedaan voor een start vanaf 22quote:
En ook nog eens met 3 stopsquote:Op zondag 19 juli 2026 16:26 schreef Gremen het volgende:
[..]
Hadjar 13 seconden achter Max. Prima gedaan voor een start vanaf 22
Question.quote:
FIA: Lando.. wie?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De moeder van Lando zie je ook nooit meer
En een stop extra.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:26 schreef Gremen het volgende:
[..]
Hadjar 13 seconden achter Max. Prima gedaan voor een start vanaf 22
Oh?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:27 schreef Peterselieman het volgende:
toch weer een track limit van Antonelli
Successupporter.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De moeder van Lando zie je ook nooit meer
Zou goed kunnen.quote:
Gaat ook zo'n typische trivia vraag worden over 10-15 jaar.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn alweer vergeten dat hij de kampioen was van afgelopen seizoen
Huh?quote:
Zo ziet de trofee eruit.quote:
quote:
Als ie daarvan kan genieten is het Max gegund hoor.quote:
quote:
quote:
quote:
Hetzelfde als toen ik chips ging eten.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wil je niet weten hoe het afloopt nu?
Wacht maar tot je de beker zietquote:
Oh dat ding.quote:
Zeker weten.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Bortoleto reed met de Audi ook een goede wedstrijd
Die heeft er ongetwijfeld nog pijn aanquote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien kan Sjors m even lenen
Die ene die die niet heeft gekregen voor het aanrijden van zijn eigen personeel?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef potjecreme het volgende:
Jammer van die belachelijke penalty voor Hamilton. Verder leuke race al met al.
Uiteindelijk is die penalty ongedaan gemaakt door die vieze VSC, niet zeuren.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef potjecreme het volgende:
Die was verdiend.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef potjecreme het volgende:
Met maar 1 werkend oog kan ik niet kijken welke chips te graaien en tegelijkertijd tv kijken hequote:
Ik hoor het commentaar niet meer vanwege het gekraakquote:Op zondag 19 juli 2026 16:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Met maar 1 werkend oog kan ik niet kijken welke chips te graaien en tegelijkertijd tv kijken he
Russell heeft al zat schijtmazzel gehad dit haar. Dus hij moet niet zo zeuren.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoor het commentaar niet meer vanwege het gekraak
Seniorentaxi laten komen.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ham moet wel erg ver teruglopen naar de pits.
Moest de auto bijna in Pouhon parkeren
Met de beste motor van het veld....quote:Op zondag 19 juli 2026 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hadjar is wat mij betreft DotD. Zo'n inhaalrace. Knap.
quote:Op zondag 19 juli 2026 16:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met de beste motor van het veld....
Waarvan 2 achter de safetycar daarbij kon hij natuurlijk gewoon weer aansluiten. Daar verloor hij een paar plekjes. Maar daar had hij later natuurlijk groot voordeel aan omdat hij niet meer hoefde te stoppen. Goed gereden, maar 3 stops dat kun je echt niet zeggen.quote:
Inderdaad, dat is altijd 10 seconden.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef potjecreme het volgende:
Welnee. Goed gebruik gemaakt van de SC verder niksquote:Op zondag 19 juli 2026 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hadjar is wat mij betreft DotD. Zo'n inhaalrace. Knap.
Veruit zelfsquote:Op zondag 19 juli 2026 16:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met de beste motor van het veld....
Ja, ik herkende hem niet met anderhalf oog een een alr screen waar de zon vol op staat.quote:
had nog mazzel dat Ham problemen hadquote:Op zondag 19 juli 2026 16:37 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat P3 het maximale is wat erin zat
Kimi net zo goed.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:37 schreef Questular het volgende:
George heeft wel wat pech dit seizoen, zelfs de grootste haters hier kunnen dat toch nog wel toegeven.
Meer dan Kimi?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:37 schreef Questular het volgende:
George heeft wel wat pech dit seizoen, zelfs de grootste haters hier kunnen dat toch nog wel toegeven.
uiteindelijk komt hij wel in die positie terecht doordat hij niet snel genoeg isquote:Op zondag 19 juli 2026 16:37 schreef Questular het volgende:
Als ze beiden de race uitrijden is Antonelli hem gewoon de baas.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:37 schreef Questular het volgende:
Dat je dat ook wil in die positiequote:Op zondag 19 juli 2026 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, hoe ongemakkelijk kan die erbij staan
Dan mogen we blij zijn met Willemquote:Op zondag 19 juli 2026 16:41 schreef LTVDK het volgende:
Jezus, hoe ongemakkelijk kan die erbij staan
Die moet op Zandvoort erbij zijn!quote:
Die had iedereen, terwijl hij een biertje vast hield een fistbump gegeven.quote:
Niet heel veel meer dan Kimi.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:37 schreef Questular het volgende:
Jos Verstappen?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:37 schreef Kleffe_Dop het volgende:
JV is op dat punt dat ie naar Turkije moet of de tondeuse er overheen moet halen.
Met een kratje bier.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die moet op Zandvoort erbij zijn!
Geen slecht woord over de accu's!! snel wegschakelen!quote:Op zondag 19 juli 2026 16:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Als het interessant wordt schakelen ze weg.
lolquote:Op zondag 19 juli 2026 16:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Die had iedereen, terwijl hij een biertje vast hield een fistbump gegeven.
"Fist my bump!"quote:Op zondag 19 juli 2026 16:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
Was dat het biertje met Putin?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:42 schreef pmponer het volgende:
[..]
De buttplug van kabouter plopquote:
Ploperdede*plop*quote:
Eens, Belgie is ook een soort van verzonnen landquote:Op zondag 19 juli 2026 16:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"King of the Belgians" klinkt altijd alsof ze aan het role playen zijn in een Anime/Fantasy wereldje.
Girth.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou de vriendin van Kimi nu een beetje bezorgd zijn na het zien van die trofee?
kunnen er ook batterijen in?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou de vriendin van Kimi nu een beetje bezorgd zijn na het zien van die trofee?
Schokkend.quote:
Deze kan Kelly wel hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
En de kleine buttplug voor Max
[ afbeelding ]
Nah, niet voor mijquote:Op zondag 19 juli 2026 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar wil jij weleens op gaan zitten hè?
Tot volgende weekquote:
Kijk, met jou kunnen we praten.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op naar de MainStage - Tomorrowland 2026 LIVE
Bekijk deze YouTube-video
Zelfs zonder overtake button kan hij inhalenquote:Op zondag 19 juli 2026 16:56 schreef Red_85 het volgende:
Lekker resultaat. Op zich een prima race. Beetje jammer van die VSC.
Maar. Wat. Een. Fokking. Bazenactie. In Eau Rouge na de start. Buitenom
Inhaal van de dag. Veruit.
Mijnsinziens Dehnung, het blijft toch een Duits team.quote:
Ow zeker maar dan ligt niet iedereen hier op de pech te geilen, dat is wel een subtiel verschil.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kimi net zo goed.
Op de momenten dat het erom gaat heeft Kimi de maat van George.
Gelukkig heb ik ook nooit anders beweerd, dus geen idee waarom ik dat nu ineens moet toegeven. Het is meer het vieren van pech hier wat ik een beetje kinderachtig vind.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet heel veel meer dan Kimi.
En ik denk dat jij moet toegeven dat Kimi hem helemaal zoek aan het rijden is dit seizoen en dat hij op weg is om de terechte kampioen te worden.
***** ***** ******* ********* ******quote:
ah ja, een typisch Engels bericht dusquote:Op zondag 19 juli 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was niet blij met z'n gebrek aan batterij.
Leuk zo die Efteling, maar waar staat de band nou?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op naar de MainStage - Tomorrowland 2026 LIVE
Bekijk deze YouTube-video
Verbaast me niet van een Hamilton fan.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben het een keer met hem eens.
[ x ]
🫡quote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verbaast me niet van een Hamilton fan.
ik ook. Ik zie het ook als een race incident, ook al voerden beiden hun handelsmerk uitquote:Op zondag 19 juli 2026 17:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben het een keer met hem eens.
[ x ]
Hadden ze nodig voor de trofeeënquote:Op zondag 19 juli 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was niet blij met z'n gebrek aan batterij.
Wisselgeld voor ze.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
30.000 euro boete voor Ferrari wegens unsafe release Hamilton 😮
Sodeknetter
🤞🤞🤞quote:Op zondag 19 juli 2026 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Russell is ook wel klaar voor het WK.
Een achtervleugel is duurder dan een mensenleven. Lekker bezig FIA.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
30.000 euro boete voor Ferrari wegens unsafe release Hamilton 😮
Sodeknetter
In 2018 was het ¤50.000. Monteur was toen wel zwaar gewond.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:27 schreef JB83 het volgende:
[..]
Een achtervleugel is duurder dan een mensenleven. Lekker bezig FIA.
welk wk?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Russell is ook wel klaar voor het WK.
Ja die geldboetes slaan echt helemaal nergens op in deze sportquote:Op zondag 19 juli 2026 19:27 schreef JB83 het volgende:
[..]
Een achtervleugel is duurder dan een mensenleven. Lekker bezig FIA.
Beetje zakgeld idd.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die geldboetes slaan echt helemaal nergens op in deze sport
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |