quote:
Als ie daarvan kan genieten is het Max gegund hoor.quote:
quote:
quote:
quote:
Hetzelfde als toen ik chips ging eten.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:12 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Wil je niet weten hoe het afloopt nu?
Wacht maar tot je de beker zietquote:
Oh dat ding.quote:
Zeker weten.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
Bortoleto reed met de Audi ook een goede wedstrijd
Die heeft er ongetwijfeld nog pijn aanquote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Misschien kan Sjors m even lenen
Die ene die die niet heeft gekregen voor het aanrijden van zijn eigen personeel?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef potjecreme het volgende:
Jammer van die belachelijke penalty voor Hamilton. Verder leuke race al met al.
Uiteindelijk is die penalty ongedaan gemaakt door die vieze VSC, niet zeuren.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef potjecreme het volgende:
Die was verdiend.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef potjecreme het volgende:
Met maar 1 werkend oog kan ik niet kijken welke chips te graaien en tegelijkertijd tv kijken hequote:
Ik hoor het commentaar niet meer vanwege het gekraakquote:Op zondag 19 juli 2026 16:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Met maar 1 werkend oog kan ik niet kijken welke chips te graaien en tegelijkertijd tv kijken he
Russell heeft al zat schijtmazzel gehad dit haar. Dus hij moet niet zo zeuren.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 juli 2026 16:33 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik hoor het commentaar niet meer vanwege het gekraak
Seniorentaxi laten komen.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ham moet wel erg ver teruglopen naar de pits.
Moest de auto bijna in Pouhon parkeren
Met de beste motor van het veld....quote:Op zondag 19 juli 2026 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hadjar is wat mij betreft DotD. Zo'n inhaalrace. Knap.
quote:Op zondag 19 juli 2026 16:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Met de beste motor van het veld....
Waarvan 2 achter de safetycar daarbij kon hij natuurlijk gewoon weer aansluiten. Daar verloor hij een paar plekjes. Maar daar had hij later natuurlijk groot voordeel aan omdat hij niet meer hoefde te stoppen. Goed gereden, maar 3 stops dat kun je echt niet zeggen.quote:
Inderdaad, dat is altijd 10 seconden.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:31 schreef potjecreme het volgende:
Welnee. Goed gebruik gemaakt van de SC verder niksquote:Op zondag 19 juli 2026 16:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hadjar is wat mij betreft DotD. Zo'n inhaalrace. Knap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |