No. Just no.quote:
Ik twijfel nogquote:Op zondag 19 juli 2026 16:17 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
ANT zou een meer dan terechte wereldkampioen zijn, wat een talent.
en dan komt Monza nogquote:Op zondag 19 juli 2026 16:20 schreef Nattekat het volgende:
Dit is wel de race waarbij de motoren bij mij definitief door de mand zijn gezakt. Wat een trieste bedoening.
Het klinkt nergens naar en het lijkt ook nergens op.quote:
Dit is nooit gebeurd, geen straf.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:20 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 18 INCIDENT INVOLVING CARS 5 (BOR) AND 41 (LIN) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (16:16:14)
Wordt niksquote:Op zondag 19 juli 2026 16:22 schreef TweedeKlum het volgende:
O>PIASTRI Hamilton is under investigation post-race for unsafe release. Stay within five seconds. Hamilton under investigation post-race.
Jep en Lewis wint tijdquote:
Wil je nog iets anders zien?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:23 schreef Nattekat het volgende:
We gaan nu 3 ronden naar karel kijken die niet dichterbij komt?
Is er precedent? lijkt mij gewoon een team boetequote:Op zondag 19 juli 2026 16:23 schreef Mano_ het volgende:
Voorspelling: Als Piastri binnen 5s van Hamilton blijft krijgt die laatste geen straf. Als dat niet zo is, krijgt hij 5s.
Goed idee, groetjes de stewards.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:23 schreef Mano_ het volgende:
Voorspelling: Als Piastri binnen 5s van Hamilton blijft krijgt die laatste geen straf. Als dat niet zo is, krijgt hij 5s.
Wat precies? Hij zakt alleen maar verder wegquote:
Helemaal niet. Mondjesmaat misschien.quote:
hij kan nog wat snellerquote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat precies? Hij zakt alleen maar verder weg
Een unsafe release levert altijd een tijdstraf op, tenzij in kwali of FP.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Is er precedent? lijkt mij gewoon een team boete
Hij loert ookquote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
Hadjar heeft ook wat gespaard zo te zien
idd..nu verliest ie weerquote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Helemaal niet. Mondjesmaat misschien.
Tov achtervolger.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat precies? Hij zakt alleen maar verder weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |