Girth.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou de vriendin van Kimi nu een beetje bezorgd zijn na het zien van die trofee?
kunnen er ook batterijen in?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zou de vriendin van Kimi nu een beetje bezorgd zijn na het zien van die trofee?
Schokkend.quote:
Deze kan Kelly wel hebben.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:49 schreef HiDiHo het volgende:
En de kleine buttplug voor Max
[ afbeelding ]
Nah, niet voor mijquote:Op zondag 19 juli 2026 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Daar wil jij weleens op gaan zitten hè?
Tot volgende weekquote:
Kijk, met jou kunnen we praten.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op naar de MainStage - Tomorrowland 2026 LIVE
Bekijk deze YouTube-video
Zelfs zonder overtake button kan hij inhalenquote:Op zondag 19 juli 2026 16:56 schreef Red_85 het volgende:
Lekker resultaat. Op zich een prima race. Beetje jammer van die VSC.
Maar. Wat. Een. Fokking. Bazenactie. In Eau Rouge na de start. Buitenom
Inhaal van de dag. Veruit.
Mijnsinziens Dehnung, het blijft toch een Duits team.quote:
Ow zeker maar dan ligt niet iedereen hier op de pech te geilen, dat is wel een subtiel verschil.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:38 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kimi net zo goed.
Op de momenten dat het erom gaat heeft Kimi de maat van George.
Gelukkig heb ik ook nooit anders beweerd, dus geen idee waarom ik dat nu ineens moet toegeven. Het is meer het vieren van pech hier wat ik een beetje kinderachtig vind.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet heel veel meer dan Kimi.
En ik denk dat jij moet toegeven dat Kimi hem helemaal zoek aan het rijden is dit seizoen en dat hij op weg is om de terechte kampioen te worden.
***** ***** ******* ********* ******quote:
ah ja, een typisch Engels bericht dusquote:Op zondag 19 juli 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was niet blij met z'n gebrek aan batterij.
Leuk zo die Efteling, maar waar staat de band nou?quote:Op zondag 19 juli 2026 16:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Op naar de MainStage - Tomorrowland 2026 LIVE
Bekijk deze YouTube-video
Verbaast me niet van een Hamilton fan.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben het een keer met hem eens.
[ x ]
🫡quote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verbaast me niet van een Hamilton fan.
ik ook. Ik zie het ook als een race incident, ook al voerden beiden hun handelsmerk uitquote:Op zondag 19 juli 2026 17:17 schreef potjecreme het volgende:
Ik ben het een keer met hem eens.
[ x ]
Hadden ze nodig voor de trofeeënquote:Op zondag 19 juli 2026 17:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was niet blij met z'n gebrek aan batterij.
Wisselgeld voor ze.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
30.000 euro boete voor Ferrari wegens unsafe release Hamilton 😮
Sodeknetter
🤞🤞🤞quote:Op zondag 19 juli 2026 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Russell is ook wel klaar voor het WK.
Een achtervleugel is duurder dan een mensenleven. Lekker bezig FIA.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
30.000 euro boete voor Ferrari wegens unsafe release Hamilton 😮
Sodeknetter
In 2018 was het ¤50.000. Monteur was toen wel zwaar gewond.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:27 schreef JB83 het volgende:
[..]
Een achtervleugel is duurder dan een mensenleven. Lekker bezig FIA.
welk wk?quote:Op zondag 19 juli 2026 19:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Russell is ook wel klaar voor het WK.
Ja die geldboetes slaan echt helemaal nergens op in deze sportquote:Op zondag 19 juli 2026 19:27 schreef JB83 het volgende:
[..]
Een achtervleugel is duurder dan een mensenleven. Lekker bezig FIA.
Beetje zakgeld idd.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die geldboetes slaan echt helemaal nergens op in deze sport
'George, this is Toto. Take a chill pill and shut the fuck up.'quote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
https://streamain.com/en/Jv8vXxPJS0Si9ep/watch
Godverdomme eindelijk weer een linkje van z'n woedeuitbarsting die wel werkt. Voor nu.
Wel bijzonder dat de Duitser in dit filmpje de kalme isquote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme eindelijk weer een linkje van z'n woedeuitbarsting die wel werkt. Voor nu.
Een echte Engelse gentleman reactiequote:Op dinsdag 21 juli 2026 19:36 schreef Nattekat het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |