Daar kom je niet ver mee bij het strafhof denk ikquote:Op zondag 19 juli 2026 14:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En hij is een landverrader en een kontenlikker en ik haat de VVD. Ik heb een godsgruwelijke tyfushekel aan de VVD.
Ik ga dan ook naar geen enkel hof. Ik erken geen van die koekebakkers (pannenkoekenfoodtruck incoming).quote:Op zondag 19 juli 2026 14:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
Daar kom je niet ver mee bij het strafhof denk ik
Eng mannetje, die Mamdamni.quote:Op zondag 19 juli 2026 16:18 schreef Tengano het volgende:
First the saterday people than the sunday people.
NWS / Mamdani’s NYC-kaart: Little Palestine erin, Little Italy eruit
Mooi hoe dat weer werkt he? Niet erkennen tot het een keer in de kraam te pas komt...quote:Op zondag 19 juli 2026 13:08 schreef HowardRoark het volgende:
De vraag is op basis waarvan hij dit denkt te kunnen doen? De VS erkennen het ICC niet en lokale autoriteiten die binnen een land vallen kunnen dat niet overrulen. Kortom, als burgemeester van New York heeft Mamdani hier geen juridische basis voor.
Maar het is natuurlijk makkelijk dit soort dingen even te roepen en weer allemaal deugpunten te scoren bij (radicaal) linkse en Islamitische kiezers, wat toch wel de core base van Mamdani is.
Als een klein jongetje dat zijn spruitjes moet opetenquote:Op zondag 19 juli 2026 14:59 schreef Hiddendoe het volgende:
We zien het wel als het zover is in september. Mamdani zal het dan veel te druk hebben met de beveiliging van New York.
Het burgermeesterschap is onderdeel van zijn jihad.quote:Op zondag 19 juli 2026 12:06 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom denken al die burgemeesters toch dat ze zich met de buitenlandse politiek moeten bemoeien. Regel gewoon die stad van je
Wat hebben mensen toch tegen spruitjes? Die zijn lekker man, mag je me s'nachts voor wakker maken.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:01 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Als een klein jongetje dat zijn spruitjes moet opeten
Spruitjesquote:Op zondag 19 juli 2026 17:19 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat hebben mensen toch tegen spruitjes? Die zijn lekker man, mag je me s'nachts voor wakker maken.
Hij bestuurt helemaal niks, laatst op X nog beelden gezien van het afval dat zich daar aan het opstapelen is tussen de Afrikaanse tierelantijntjesverkopers. Het is in een rap tempo weer aan het afzakken naar waar het was in de jaren 80, een gigantisch shithole.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:21 schreef Red_85 het volgende:
Die sukkel hoort zn stad te besturen en zich met lokale zaken bezig te houden.
Net als halsema, bekkie dus.
Hij zit daar als moslim natuurlijk wel met zijn eerste focus op islam en de zichtbare en onzichtbsre strijd (jihad) die daarbij hoort. Het burgemeesterschap is eigenlijk meer bijzaak en geeft hem alleen maar meer macht en ruimte voor zijn islamitische agenda.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:21 schreef Red_85 het volgende:
Die sukkel hoort zn stad te besturen en zich met lokale zaken bezig te houden.
Net als halsema, bekkie dus.
quote:Op zondag 19 juli 2026 17:01 schreef Weltschmerz het volgende:
Het burgermeesterschap is onderdeel van zijn jihad.
Precies hetzelfde beleid als halsema doet dus.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hij bestuurt helemaal niks, laatst op X nog beelden gezien van het afval dat zich daar aan het opstapelen is tussen de Afrikaanse tierelantijntjesverkopers. Het is in een rap tempo weer aan het afzakken naar waar het was in de jaren 80, een gigantisch shithole.
Hij was laatst trots dat gat in budget ofzo gevuld was maar bleek allemaal geld te zijn van de Staat dus als je in Buffalo, NY woont kan je de ellende betalen die ze in New York veroorzakenquote:Op zondag 19 juli 2026 17:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Precies hetzelfde beleid als halsema doet dus.
Ik had tot recent altijd het idee dat Mamdani vooral 'moslim-in-naam' was. Kortom, eigenlijk meer seculier dan praktiserend moslim, maar het viel mij steeds meer op dat hij wel degelijk behoorlijk serieus Islamitisch is. Dat wekt ook de vraag op wat er achter dat geveinsde woke-isme zit, dat op geen enkele manier te combineren is met de Islam.quote:Op zondag 19 juli 2026 17:23 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hij zit daar als moslim natuurlijk wel met zijn eerste focus op islam en de zichtbare en onzichtbsre strijd (jihad) die daarbij hoort. Het burgemeesterschap is eigenlijk meer bijzaak en geeft hem alleen maar meer macht en ruimte voor zijn islamitische agenda.
[..]
Ik ookquote:Op zondag 19 juli 2026 14:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En hij is een landverrader en een kontenlikker en ik haat de VVD. Ik heb een godsgruwelijke tyfushekel aan de VVD.
soort paard van troje is hij. Kan er gelukkig vrij weinig van gelukkigquote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik had tot recent altijd het idee dat Mamdani vooral 'moslim-in-naam' was. Kortom, eigenlijk meer seculier dan praktiserend moslim, maar het viel mij steeds meer op dat hij wel degelijk behoorlijk serieus Islamitisch is. Dat wekt ook de vraag op wat er achter dat geveinsde woke-isme zit, dat op geen enkele manier te combineren is met de Islam.
[ twitter ]
Tja, in een ander subforum op FOK! zijn er genoeg fans van hem te vinden.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:45 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
soort paard van troje is hij. Kan er gelukkig vrij weinig van gelukkig
Dit is faker dan fake.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik had tot recent altijd het idee dat Mamdani vooral 'moslim-in-naam' was. Kortom, eigenlijk meer seculier dan praktiserend moslim, maar het viel mij steeds meer op dat hij wel degelijk behoorlijk serieus Islamitisch is. Dat wekt ook de vraag op wat er achter dat geveinsde woke-isme zit, dat op geen enkele manier te combineren is met de Islam.
[ twitter ]
POL vast en zeker.quote:Op zondag 19 juli 2026 19:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, in een ander subforum op FOK! zijn er genoeg fans van hem te vinden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |