Dat verbaast mij niets. Het is eigenlijk ook wel logisch vanuit hen bezien. Iran wil het de VS zo onaangenaam mogelijk maken.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:19 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Sterker nog Iran heeft de afgelopen dagen troepen en tanks naar de grens met Koeweit gestuurd als een soort signaal.
Nukes zijn voor pussys.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, paar nukes op alle proxies en een extra dikke op Teheran en je bent er, doen ze niet, kunnen ze makkelijk.
Oorlog lokt oorlog uitquote:Op maandag 20 juli 2026 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan, paar nukes op alle proxies en een extra dikke op Teheran en je bent er, doen ze niet, kunnen ze makkelijk.
Rusland schreeuwt....maar krijgt weinig gedaan.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:53 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Oorlog lokt oorlog uit
China heeft nu de handen vrij, om of Siberië in te pikken of Taiwan
Met dat islamitische kutvingertje de lucht inquote:Op maandag 20 juli 2026 22:06 schreef Since2003 het volgende:
En de toon wordt wederom door Iran gezet.
[ x ]
Trump moet grondtroepen sturen om voor eens en voor altijd af te rekenen met die beesten.quote:Op maandag 20 juli 2026 22:06 schreef Since2003 het volgende:
En de toon wordt wederom door Iran gezet.
[ x ]
Het komt bij mij wel een beetje als een verrassing binnen aangezien Iran en Koeweit geen grens delenquote:Op maandag 20 juli 2026 21:52 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets. Het is eigenlijk ook wel logisch vanuit hen bezien. Iran wil het de VS zo onaangenaam mogelijk maken.
We have MADE a new record for closing the strait of hormUZ now for more than 100 days, we go bigger and better at least for 200 days, because on fok they make jokes about me we will impose new 450% tariffs to europe that's fantastic.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:46 schreef havanagila het volgende:
Is er inmiddels ook al iets daadwerkelijk bereikt trouwens?
Iran had vanaf dag 1 maar een strategie: de‑basification van de VS bases in de regio. Een grondoffensief wordt namelijk lastiger wanneer al je bases in de regio kapotgeschoten worden/zijn, logistiek wordt problematisch zodra je materiaal van te ver moet aanvoeren. Ze zijn nu al steeds meer materieel aan het verplaatsen naar Israel vanwege potentieel gevaar en zoals je gezien hebt is air defence zo lek als een mandje.quote:Op maandag 20 juli 2026 23:10 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Trump moet grondtroepen sturen om voor eens en voor altijd af te rekenen met die beesten.
Inlichtingenfunctionarissen kunnen zaken doorgeven tot ze een ons wegen. Als er debieltjes aan het roer staan, maakt het allemaal niets uit (Trump, Netatanyahu.)quote:Op dinsdag 21 juli 2026 08:07 schreef AFA2022 het volgende:
Hoge Israelische inlichtingenfunctionarissen informatie hadden doorgegeven aan hun Amerikaanse collega's dat de centrifuges aan het einde van Operatie "Am Kalavi" naar een versterkte bunker in de bergen waren verplaatst.
https://13tv.co.il/item/news/politics/security/iran-905273869/
Trump: they are begging me for a ceasefire...
https://www.timesofisrael(...)roffer-10-day-truce/
Ik lees hier grotere debieltjes dan deze twee mannen.quote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Inlichtingenfunctionarissen kunnen zaken doorgeven tot ze een ons wegen. Als er debieltjes aan het roer staan, maakt het allemaal niets uit (Trump, Netatanyahu.)
Sorry daddyquote:Op dinsdag 21 juli 2026 09:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees hier grotere debieltjes dan deze twee mannen.
Beter dan het Trump 'dansje'quote:Op maandag 20 juli 2026 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met dat islamitische kutvingertje de lucht in
Als je graag met je kont omhoog tussen de harige mannen bukt richting Mekka snap ik dit.quote:
Wat heb jij toch met de kont van harige mannetjes?quote:Op dinsdag 21 juli 2026 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je graag met je kont omhoog tussen de harige mannen bukt richting Mekka snap ik dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |