Je zal maar sterven als afleiding voor de Epstein-files en voor Trump, en dan ook nog op zo'n jonge leeftijd.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:09 schreef AFA2022 het volgende:
[..]
Ze was dus een air defence operator, ze zal wel gedacht hebben: whats air defence doing? Verder triest natuurlijk dat er zoveel mensen moeten sterven voor die oorlogsmisdadigers uit Tel Aviv.
RIP.
Liever niet.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:42 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Misschien even doorgeven aan de lokale Gymshark
19 jaar, nog een kind. Ik begrijp de gedachtegang ergens wel, maar ik denk niet dat ze zich met die intenties heeft aangemeld.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:17 schreef Peppert het volgende:
[..]
Wat is daar zonde aan? Ze vocht om haar thuisland te verdedigen? Nee, ze maakte deel uit van een leger dat imperialistische doelen nastreefde aan de andere kant van de wereld. Opgeruimd staat netjes. Dat geldt voor ieder stuk vlees dat moordend andere landen binnenvalt.
19... in Vietnam...quote:Op maandag 20 juli 2026 19:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
19 jaar, nog een kind. Ik begrijp de gedachtegang ergens wel, maar ik denk niet dat ze zich met die intenties heeft aangemeld.
Als dit waar is is het wel significant. Ik had gedacht dat ze deze escalatie troef als laatste zouden bewaren. Nou morgen maar snel tank volgooien.quote:Op maandag 20 juli 2026 18:56 schreef Since2003 het volgende:
Nogal relevant in het Iran verhaal
[ x ]
Handig Iran, altijd goed om een land als Frankrijk gaan proberen erbij te betrekken. Vraag me wel af waarom Frankrijk daar überhaupt nog een actieve ambassade heeft.quote:Op maandag 20 juli 2026 19:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Het Iraanse terreur regime schendt de diplomatieke onschendbaarheid.
Kunnen ze in principe gewoon doen, zelfs de totale bevolking uitmoorden, Netanyahu en Trump krijgen daar toch wel de schuld van in de kleine hoofdjes van Woke Links.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef Jojoke het volgende:
Wat de VS duidelijk niet wil, is boots on the ground. Dat weet iedereen nu, inclusief Iran. En maakt dat het niet aantrekkelijk voor Iran om de prijs fors te verhogen door een klein buurlandje binnen te vallen? Zeker als die een Amerikaanse legerbasis heeft. Bijvoorbeeld Koeweit?
Iran doet dat niet zomaar. Een aantal westerse landen en Israël bemoeien zich decennialang op verschillende manieren met de Iraanse regering, variërend van spionage en sabotage tot moordaanslagen. Onlangs werd nog een Nederlandse diplomaat in Iran opgepakt die satelliettelefoons en Starlink-apparatuur het land wilde binnensmokkelen voor opstandelingen. Het zou me dan ook niet verbazen als de medewerkers van de Franse ambassade betrokken waren bij activiteiten die verder gingen dan reguliere diplomatie. In de wereld van inlichtingen- en veiligheidsdiensten worden diplomatieke posten vaak misbruikt als dekmantel voor geheime operaties, waarbij "diplomatieke immuniteit" een zekere mate van bescherming kan bieden.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:28 schreef beefkeek het volgende:
[..]
Handig Iran, altijd goed om een land als Frankrijk gaan proberen erbij te betrekken. Vraag me wel af waarom Frankrijk daar überhaupt nog een actieve ambassade heeft.
Ik wilde niet direct die kant op gaan, maar het was wel een gedachte die ik had idd. Zaten ze bij buitenlandse zaken of bij “buitenlandse zaken”quote:Op maandag 20 juli 2026 21:13 schreef -Stranger- het volgende:
[..]
Iran doet dat niet zomaar. Een aantal westerse landen en Israël bemoeien zich decennialang op verschillende manieren met de Iraanse regering, variërend van spionage en sabotage tot moordaanslagen. Onlangs werd nog een Nederlandse diplomaat in Iran opgepakt die satelliettelefoons en Starlink-apparatuur het land wilde binnensmokkelen voor opstandelingen. Het zou me dan ook niet verbazen als de medewerkers van de Franse ambassade betrokken waren bij activiteiten die verder gingen dan reguliere diplomatie. In de wereld van inlichtingen- en veiligheidsdiensten worden diplomatieke posten vaak misbruikt als dekmantel voor geheime operaties, waarbij "diplomatieke immuniteit" een zekere mate van bescherming kan bieden.
Sterker nog Iran heeft de afgelopen dagen troepen en tanks naar de grens met Koeweit gestuurd als een soort signaal.quote:Op maandag 20 juli 2026 20:23 schreef Jojoke het volgende:
Wat de VS duidelijk niet wil, is boots on the ground. Dat weet iedereen nu, inclusief Iran. En maakt dat het niet aantrekkelijk voor Iran om de prijs fors te verhogen door een klein buurlandje binnen te vallen? Zeker als die een Amerikaanse legerbasis heeft. Bijvoorbeeld Koeweit?
Iran maakt zich daar zelf ook schuldig aan. Ze hebben notabene een aantal moordaanslagen in Nederland gepleegd.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:13 schreef -Stranger- het volgende:
[..]
Iran doet dat niet zomaar. Een aantal westerse landen en Israël bemoeien zich decennialang op verschillende manieren met de Iraanse regering, variërend van spionage en sabotage tot moordaanslagen. Onlangs werd nog een Nederlandse diplomaat in Iran opgepakt die satelliettelefoons en Starlink-apparatuur het land wilde binnensmokkelen voor opstandelingen. Het zou me dan ook niet verbazen als de medewerkers van de Franse ambassade betrokken waren bij activiteiten die verder gingen dan reguliere diplomatie. In de wereld van inlichtingen- en veiligheidsdiensten worden diplomatieke posten vaak misbruikt als dekmantel voor geheime operaties, waarbij "diplomatieke immuniteit" een zekere mate van bescherming kan bieden.
Ridouan Taghi stond doodgewoon op de loonlijst.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:24 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Iran maakt zich daar zelf ook schuldig aan. Ze hebben notabene een aantal moordaanslagen in Nederland gepleegd.
Omdat zij bereid waren voor financiëel gewin Iraanse dissidenten op te ruimen van de Nederlandse straten. Van het kaliber wat bijvoorbeeld veroordeeld is voor terrorisme binnen Iran en hier asiel krijgtquote:Op maandag 20 juli 2026 21:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ridouan Taghi stond doodgewoon op de loonlijst.
Terroristen die mensen betichten van terrorisme.quote:Op maandag 20 juli 2026 21:38 schreef Since2003 het volgende:
[..]
Omdat zij bereid waren voor financiëel gewin Iraanse dissidenten op te ruimen van de Nederlandse straten. Van het kaliber wat bijvoorbeeld veroordeeld is voor terrorisme binnen Iran en hier asiel kreeg
Beschrijf je hier nou Israel?quote:Op maandag 20 juli 2026 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunnen ze in principe gewoon doen, zelfs de totale bevolking uitmoorden,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |