SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ken het nummer natuurlijk wel. Fijn nummer.quote:
Typische stem wel.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Alanis Morisette - titel kom ik niet op
Nee, met de trein.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:27 schreef livelink het volgende:
Hoe ga je naar de UK? Met het vliegtuig?
Ja, dat is wel prettiger inderdaad.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, met de trein.
Lekker relaxed reizen.
Ik ben niet zo van het haasten bij de douane en zo. Nou moet je met de trein ook langs paspoort controle, maar gaat toch anders dan met het vliegtuig.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat is wel prettiger inderdaad.
Goedenavondquote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:33 schreef Shii het volgende:
-
[..]
[..]
Goedenavond. Ik luister nog even gezellig een half uurtje mee.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
Ik word helemaal lekgeprikt door muggen hier.
We zitten hier al een tijdje. Je bent denk ik tegelijkertijd voetbal aan het kijken.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goedenavond
Ik vond het al zo rustig in het vorige topic
Ja..... dat vermoeden heb ik ook.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
We zitten hier al een tijdje. Je bent denk ik tegelijkertijd voetbal aan het kijken.
Het is in ieder geval geen bloedeloze 0-0 wedstrijdquote:
Nee, ik zat wat op NPO Plus te neuzen naar detectives die ik nog niet heb gezien. Ik ga er zo eentje aanzetten.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:39 schreef livelink het volgende:
[..]
We zitten hier al een tijdje. Je bent denk ik tegelijkertijd voetbal aan het kijken.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:55 schreef livelink het volgende:
I'll see you when I get there - Lou Rawls
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Opvallend inderdaad. Zal wel een foute Brabantse persing zijn weer...
Nee, ik heb het opgezocht. Dat was de officiële titel. Is straattaal. Het is later aangepast naar Get.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 23:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 juli 2026 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
[..]
Mede Brabo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op zondag 19 juli 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Was weer gezellig, Melting. Leuk dat DJVout nog even op het eind aan de knoppen mag zitten.
Dank je wel.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:04 schreef livelink het volgende:
Alvast een goede reis gewenst, Melting!
En veel plezier met de Detective DJ11.
Hoop dat je dan wat leuks op de planning hebt.quote:Op zondag 19 juli 2026 00:05 schreef Shii het volgende:
Was nog een leuk half uurtje dat ik heb meegekregen. Volgend weekend ben ik er denk ik niet bij en de weekenden daarna weet ik nog niet. Maar dankjewel Melting en iedereen voor de gezelligheid en tot een volgende keer!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |