Tevens de naam van een plaatsquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zie nu pas dat het woordje penis verstopt zit in haar naam![]()
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:35 schreef brother52 het volgende:
Ik heb dit wel eens eerder gehoord maar dat is het ook wel.
Ja, was wel beter dan de vorige keer. Ook minder last nu een dag later.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:33 schreef Melting het volgende:
Is het sporten gisteren nog meegevallen, livelink?
Goed zo.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, was wel beter dan de vorige keer. Ook minder last nu een dag later.
quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit vond ik toen al niks en dat is in al die jaren niet gewijzigd
Ik moet eigenlijk 2x per week (volgens mijn abonnement)quote:
Ik kijk niet hoe vaak ik moet volgens mijn abonnement.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 2x per week (volgens mijn abonnement)
Zo, direct all-inquote:Op donderdag 23 juli 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk 2x per week (volgens mijn abonnement)
Ja, als ze gaat, gaat ze er ook helemaal voor.quote:
Ja, maar ik en sportscholen is een hele slechte combinatie, dus ik heb een min of meer personal trainer en dat is dan 2x per week voor een half jaar. Hopelijk gaat dat dan wel echt iets doen, want met alleen maar wandelen red ik het niet.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kijk niet hoe vaak ik moet volgens mijn abonnement.
Ik ga gewoon maar 1 keer.
Ah... een personal trainer. Dan moet je wel ja.quote:Op donderdag 23 juli 2026 20:45 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik en sportscholen is een hele slechte combinatie, dus ik heb een min of meer personal trainer en dat is dan 2x per week voor een half jaar. Hopelijk gaat dat dan wel echt iets doen, want met alleen maar wandelen red ik het niet.
Ik zou dan zeggen.... zet me maar niet met een foto op de cover als het zo moet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |